Suzuki Swift czy Toyota Yaris?

Data: 2009-09-17 09:21:09
Autor: xXx
Suzuki Swift czy Toyota Yaris?
Zdecydowaliśmy się na Yaris'a (1.3 beznzyna, 100KM). Generalnie muszę powiedzieć, że....znienawidziłem ten samochód. Jego najzwyczajniej nie da się lubić. Silnik pierdzi przy ruszaniu, beznadzieje przyspieszenie - zupełnie nie wiem gdzie jest te 100KM.
Dodatkowo od kilku tygodni coś zaczelo stukać przy puszczaniu sprzęgła. Samochód był 4 razy (4!!!!) w ASO i nic nie znaleźli.

Data: 2009-09-17 09:25:16
Autor: Jakuub
xXx pisze:
[...]

poszukaj tych 100KM powyżej 4k obrotów, VVT-i poniżej tej wartości to
tylko sie toczą, a to sie musi kręcić i wyć. ;)
Czym jeździłeś wcześniej?

--
pozdr Tomek

Data: 2009-09-17 09:58:08
Autor: xXx
xXx pisze:
> [...]

poszukaj tych 100KM powyżej 4k obrotów, VVT-i poniżej tej wartości to
tylko sie toczą, a to sie musi kręcić i wyć. ;)

jezdze caly czas Picasso (1.6 110KM). Jezdzilem: wczesniej Xsara a wczesniej Fiesta.

Data: 2009-09-17 09:14:06
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 17 Sep 2009 09:58:08 +0200, xXx napisał(a):

jezdze caly czas Picasso (1.6 110KM). Jezdzilem: wczesniej Xsara a wczesniej Fiesta.

No tak, to nie dziwota. Te poszukiwane 100 KM jest na znacznie wyzszych
obrotach niż kiedykolwiek używałeś...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-09-17 11:10:00
Autor: xXx
> [...]

> Dodatkowo od kilku tygodni coś zaczelo stukać przy puszczaniu sprzęgła.
> Samochód był 4 razy (4!!!!) w ASO i nic nie znaleźli.

2009. Samochód nowy z salonu. Kupiony w kwietniu. Facet z ASO zabił mnie tekstem, że może taka jest specyfika silników 6biegowych. To stukanie/klekotanie przy puszczaniu sprzęgła jest głośne lub b.głośnie. Nie ma znaczenia przy jakiej prędkości zmienia się bieg. Natomiast samochód jest zimny nie stuka (no może stuknelo pare razy). Ale po przejechaniu paru kilometrow stuka przy 9 na 10 puszczeniach sprzęgła.

Data: 2009-09-17 12:28:38
Autor: krzysiek82
xXx pisze:
[...]

Bo w aso zwykle pracują debile, wiem coś o tym na podstawie doświadczeń z kilkoma ASO citroena w Lodzi i okolicach. Na piśmie musisz określić objawy które twoim zdaniem są niepokojące i wysłać to do aso i do przedstawiciela producenta (importera).

--
krzysiek82

Data: 2009-09-17 15:00:32
Autor: kamil_pl
[...]

To chyba jakiś debil kompletny. Ja mam 6 biegową corollę 1997 więc już nie taki nowy egzemplarz i nigdy nie było takiego objawu. Jakby producenci sprzedawali stukające 6 biegowe auta to by nikt ich nie chciał... Swoją drogą niestety nie mam pomysłu co może Ci to powodować.

Suzuki Swift czy Toyota Yaris?