Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   Suzuki gs400l

Suzuki gs400l

Data: 2013-10-06 15:08:58
Autor: maru¶
Suzuki gs400l
Witam. Posiadam suzuki z 84 roku i mam następuj±cy problem, wymieniałem akumulator razem z regulatorem ponieważ uległy uszkodzeniu i pali mi cały czas żarówkę z przodu, co założę now± to po przejechaniu 20 km pali i trzeba zakładać now±, dodam też że przed wymiana również paliło. Co to może być za przyczyna. I nie piszcie że google twoim wujkiem bo nie ma nic na mój temat do pomocy. --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2013-10-06 20:13:46
Autor: Tmek
Suzuki gs400l

Użytkownik "maru¶" <marcio00@_NOSPAM_interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5b8ac3075d72dfa878cd3cd17c627bab$1grupy.scigacz.pl...
Witam. Posiadam suzuki z 84 roku i mam następuj±cy problem, wymieniałem akumulator razem z regulatorem ponieważ uległy uszkodzeniu i pali mi cały czas żarówkę z przodu, co założę now± to po przejechaniu 20 km pali i trzeba zakładać now±, dodam też że przed wymiana również paliło. Co to może być za przyczyna. I nie piszcie że google twoim wujkiem bo nie ma nic na mój temat do pomocy.

Zaczynasz od tego ze mierzysz co tam z siebie ten regulator daje, tzn jakie napiecie ma na wyjsciu, jakie masz na zarowce itd. Do tego pomiar uzwojen alternatora i reszty uzwojen ktore wchodza w jego sklad.

Inna sprawa, czemu poprzedni regulator padl. Czy ze starosci czy dlatgo, ze cos jest nie tak z alternatorem albo jego wzbudzaniem? Czy tez dlatego ze masz w kiepskim stanie elektryke, niekontakt na jakis zlaczach i wymiana regulatora nie usunela przyczyny ktora sparawila ze poprzedni padl.

A jak nie usunela to aktualny zestaw aku plus regiel tez moze pasc.

Tmek

Data: 2013-10-06 21:46:37
Autor: Kuczu
Suzuki gs400l
W dniu 2013-10-06 17:08, maruĹ› pisze:
Witam. Posiadam suzuki z 84 roku i mam następujący problem, wymieniałem
akumulator razem z regulatorem ponieważ uległy uszkodzeniu i pali mi
cały czas żarówkę z przodu, co założę nową to po przejechaniu 20 km pali
i trzeba zakładać nową, dodam też że przed wymiana również paliło. Co to
może być za przyczyna. I nie piszcie że google twoim wujkiem bo nie ma
nic na mĂłj temat do pomocy.

napiecie mierzyl ?


--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2013-10-07 08:12:00
Autor: maru¶
Suzuki gs400l
Kuczu napisal

W dniu 2013-10-06 17:08, maruĹ› pisze:
Witam. Posiadam suzuki z 84 roku i mam następujący problem, wymieniałem
akumulator razem z regulatorem ponieważ uległy uszkodzeniu i pali mi
cały czas żarówkę z przodu, co założę nową to po przejechaniu 20 km
pali
i trzeba zakładać nową, dodam też że przed wymiana również paliło.
Co to
może być za przyczyna. I nie piszcie że google twoim wujkiem bo nie ma
nic na mĂłj temat do pomocy.

napiecie mierzyl ?


Tak tak nie przekracza 14.4 V na wysokich obrotach.. tylko że dodam że pali tylko i wył±cznie żarówke mijania/drogowe a tyłu postoju i innych nie pali lampek w zegarach nic tylko ta żarówka --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2013-10-07 08:38:56
Autor: AZ
Suzuki gs400l
On 2013-10-07, maru¶ <marcio00@_NOSPAM_interia.pl> wrote:

napiecie mierzyl ?


Tak tak nie przekracza 14.4 V na wysokich obrotach.. tylko że dodam że pali tylko i wyłącznie żarówke mijania/drogowe a tyłu postoju i innych nie pali lampek w zegarach nic tylko ta żarówka
Zmierz napiecie na kostce tej zarowki i solidnosc masy. Moze jest za niskie
napiecie a tego halogeny nie lubia.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-10-07 10:55:35
Autor: Kuczu
Suzuki gs400l
W dniu 2013-10-07 10:12, maruĹ› pisze:

Tak tak nie przekracza 14.4 V na wysokich obrotach.. tylko ĹĽe dodam ĹĽe
pali tylko i wyłącznie żarówke mijania/drogowe a tyłu postoju i innych
nie pali lampek w zegarach nic tylko ta ĹĽarĂłwka


stare suzuki mialy alternator 3 fazowy z czego jedna faza szla wylacznie
na swiatla. Wiec przyczyna moze lezec w alternatorze, przekazniku
swiatel lub samej przedniej lampie.




--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2013-10-07 12:43:27
Autor: maru¶
Suzuki gs400l
Kuczu napisal

W dniu 2013-10-07 10:12, maruĹ› pisze:

Tak tak nie przekracza 14.4 V na wysokich obrotach.. tylko ĹĽe dodam ĹĽe
pali tylko i wyłącznie żarówke mijania/drogowe a tyłu postoju i innych
nie pali lampek w zegarach nic tylko ta ĹĽarĂłwka


stare suzuki mialy alternator 3 fazowy z czego jedna faza szla wylacznie
na swiatla. Wiec przyczyna moze lezec w alternatorze, przekazniku
swiatel lub samej przedniej lampie.




tak zgadza sie. tak mialy rowniez niektore skutery. ja ten przewod przepiolem bezposrednio do regulatora a jego zastapilem stalym napieciem. a to meze byc taki powod czasem co Magic napisal? --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2013-10-07 08:51:27
Autor: Magic
Suzuki gs400l
W dniu 2013-10-06 17:08, maru¶ pisze:
Witam. Posiadam suzuki z 84 roku i mam następuj±cy problem, wymieniałem
akumulator razem z regulatorem ponieważ uległy uszkodzeniu i pali mi
cały czas żarówkę z przodu, co założę now± to po przejechaniu 20 km pali
i trzeba zakładać now±, dodam też że przed wymiana również paliło. Co to
może być za przyczyna. I nie piszcie że google twoim wujkiem bo nie ma
nic na mój temat do pomocy.


W Bzyczku żarówka mi padała z prozaicznego powodu braku amortyzacji reflektora. Gumowe podkładki między reflektor a mocowanie załatwiły sprawę.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Suzuki gs400l

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona