Data: 2013-10-06 20:13:46 | |
Autor: Tmek | |
Suzuki gs400l | |
Użytkownik "maruś" <marcio00@_NOSPAM_interia.pl> napisał w wiadomości news:5b8ac3075d72dfa878cd3cd17c627bab$1grupy.scigacz.pl... Witam. Posiadam suzuki z 84 roku i mam następujący problem, wymieniałem akumulator razem z regulatorem ponieważ uległy uszkodzeniu i pali mi cały czas żarówkę z przodu, co założę nową to po przejechaniu 20 km pali i trzeba zakładać nową, dodam też że przed wymiana również paliło. Co to może być za przyczyna. I nie piszcie że google twoim wujkiem bo nie ma nic na mój temat do pomocy. Zaczynasz od tego ze mierzysz co tam z siebie ten regulator daje, tzn jakie napiecie ma na wyjsciu, jakie masz na zarowce itd. Do tego pomiar uzwojen alternatora i reszty uzwojen ktore wchodza w jego sklad. Inna sprawa, czemu poprzedni regulator padl. Czy ze starosci czy dlatgo, ze cos jest nie tak z alternatorem albo jego wzbudzaniem? Czy tez dlatego ze masz w kiepskim stanie elektryke, niekontakt na jakis zlaczach i wymiana regulatora nie usunela przyczyny ktora sparawila ze poprzedni padl. A jak nie usunela to aktualny zestaw aku plus regiel tez moze pasc. Tmek |
|