Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   Suzuki gs400l

Suzuki gs400l

Data: 2013-10-06 21:46:37
Autor: Kuczu
Suzuki gs400l
W dniu 2013-10-06 17:08, maruÅ› pisze:
Witam. Posiadam suzuki z 84 roku i mam następujący problem, wymieniałem
akumulator razem z regulatorem ponieważ uległy uszkodzeniu i pali mi
cały czas żarówkę z przodu, co założę nową to po przejechaniu 20 km pali
i trzeba zakładać nową, dodam też że przed wymiana również paliło. Co to
może być za przyczyna. I nie piszcie że google twoim wujkiem bo nie ma
nic na mój temat do pomocy.

napiecie mierzyl ?


--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2013-10-07 08:12:00
Autor: maru¶
Suzuki gs400l
Kuczu napisal

W dniu 2013-10-06 17:08, maruÅ› pisze:
Witam. Posiadam suzuki z 84 roku i mam następujący problem, wymieniałem
akumulator razem z regulatorem ponieważ uległy uszkodzeniu i pali mi
cały czas żarówkę z przodu, co założę nową to po przejechaniu 20 km
pali
i trzeba zakładać nową, dodam też że przed wymiana również paliło.
Co to
może być za przyczyna. I nie piszcie że google twoim wujkiem bo nie ma
nic na mój temat do pomocy.

napiecie mierzyl ?


Tak tak nie przekracza 14.4 V na wysokich obrotach.. tylko ¿e dodam ¿e pali tylko i wy³±cznie ¿arówke mijania/drogowe a ty³u postoju i innych nie pali lampek w zegarach nic tylko ta ¿arówka --
Wys³ano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2013-10-07 08:38:56
Autor: AZ
Suzuki gs400l
On 2013-10-07, maru¶ <marcio00@_NOSPAM_interia.pl> wrote:

napiecie mierzyl ?


Tak tak nie przekracza 14.4 V na wysokich obrotach.. tylko że dodam że pali tylko i wyłącznie żarówke mijania/drogowe a tyłu postoju i innych nie pali lampek w zegarach nic tylko ta żarówka
Zmierz napiecie na kostce tej zarowki i solidnosc masy. Moze jest za niskie
napiecie a tego halogeny nie lubia.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-10-07 10:55:35
Autor: Kuczu
Suzuki gs400l
W dniu 2013-10-07 10:12, maruÅ› pisze:

Tak tak nie przekracza 14.4 V na wysokich obrotach.. tylko że dodam że
pali tylko i wyłącznie żarówke mijania/drogowe a tyłu postoju i innych
nie pali lampek w zegarach nic tylko ta żarówka


stare suzuki mialy alternator 3 fazowy z czego jedna faza szla wylacznie
na swiatla. Wiec przyczyna moze lezec w alternatorze, przekazniku
swiatel lub samej przedniej lampie.




--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2013-10-07 12:43:27
Autor: maru¶
Suzuki gs400l
Kuczu napisal

W dniu 2013-10-07 10:12, maruÅ› pisze:

Tak tak nie przekracza 14.4 V na wysokich obrotach.. tylko że dodam że
pali tylko i wyłącznie żarówke mijania/drogowe a tyłu postoju i innych
nie pali lampek w zegarach nic tylko ta żarówka


stare suzuki mialy alternator 3 fazowy z czego jedna faza szla wylacznie
na swiatla. Wiec przyczyna moze lezec w alternatorze, przekazniku
swiatel lub samej przedniej lampie.




tak zgadza sie. tak mialy rowniez niektore skutery. ja ten przewod przepiolem bezposrednio do regulatora a jego zastapilem stalym napieciem. a to meze byc taki powod czasem co Magic napisal? --
Wys³ano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Suzuki gs400l

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona