Data: 2013-10-06 21:46:37 | |
Autor: Kuczu | |
Suzuki gs400l | |
W dniu 2013-10-06 17:08, maruÅ› pisze:
Witam. Posiadam suzuki z 84 roku i mam następujący problem, wymieniałem napiecie mierzyl ? -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2013-10-07 08:12:00 | |
Autor: maru¶ | |
Suzuki gs400l | |
Kuczu napisal
W dniu 2013-10-06 17:08, maruÅ› pisze:pali Co toi trzeba zakÅ‚adać nowÄ…, dodam też że przed wymiana również paliÅ‚o. może być za przyczyna. I nie piszcie że google twoim wujkiem bo nie ma napiecie mierzyl ? Tak tak nie przekracza 14.4 V na wysokich obrotach.. tylko ¿e dodam ¿e pali tylko i wy³±cznie ¿arówke mijania/drogowe a ty³u postoju i innych nie pali lampek w zegarach nic tylko ta ¿arówka -- Wys³ano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2013-10-07 08:38:56 | |
Autor: AZ | |
Suzuki gs400l | |
On 2013-10-07, maru¶ <marcio00@_NOSPAM_interia.pl> wrote:
Zmierz napiecie na kostce tej zarowki i solidnosc masy. Moze jest za niskie napiecie a tego halogeny nie lubia. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2013-10-07 10:55:35 | |
Autor: Kuczu | |
Suzuki gs400l | |
W dniu 2013-10-07 10:12, maruÅ› pisze:
Tak tak nie przekracza 14.4 V na wysokich obrotach.. tylko że dodam że stare suzuki mialy alternator 3 fazowy z czego jedna faza szla wylacznie na swiatla. Wiec przyczyna moze lezec w alternatorze, przekazniku swiatel lub samej przedniej lampie. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2013-10-07 12:43:27 | |
Autor: maru¶ | |
Suzuki gs400l | |
Kuczu napisal
W dniu 2013-10-07 10:12, maruÅ› pisze: Tak tak nie przekracza 14.4 V na wysokich obrotach.. tylko że dodam że stare suzuki mialy alternator 3 fazowy z czego jedna faza szla wylacznie tak zgadza sie. tak mialy rowniez niektore skutery. ja ten przewod przepiolem bezposrednio do regulatora a jego zastapilem stalym napieciem. a to meze byc taki powod czasem co Magic napisal? -- Wys³ano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|