Suzuki jimmy jezdził ktos ?

Data: 2009-03-22 14:39:00
Autor: kolega
Suzuki jimmy jezdził ktos ?
Jak się jezdzi suzuki jimmy ?
Nie mówie o ciezkim terenie ani długich trasach
bo ani do jednego ani do drugiego pewnie się nie nadaje ale może ktos mi powie jak się tym jezdzi i czemu to jest takie drogie .....

Data: 2009-03-22 14:35:45
Autor: olleo
Suzuki jimmy jezdził ktos ?
Nie mówie o ciezkim terenie ani długich trasach
bo ani do jednego [...] pewnie się nie nadaje

Zebys sie nie zdziwil ;-)
--
Olleo

Data: 2009-03-22 15:30:34
Autor: emes
Suzuki jimmy jezdził ktos ?

Użytkownik "kolega" <moje_serce_jest_jak_pies@op.pl> napisał w wiadomości news:gq5f58$rf6$1atlantis.news.neostrada.pl...
Jak się jezdzi suzuki jimmy ?
Nie mówie o ciezkim terenie ani długich trasach
bo ani do jednego ani do drugiego pewnie się nie nadaje ale może ktos mi powie jak się tym jezdzi i czemu to jest takie drogie .....

jimNy wiem wiem czepiam sie ale pije w oczy jak frontJera.
Nie wiem jak sie jezdzi normalnie, u kolegi pozostala buda i silnik z jimnego reszta przerobiona = lekki zwinny 3xwyciagarki w tym jeden mechanik, radzi sobie niesamowicie w blotku.

ps. uwazaj bo jimny wystepuje tez w wersji tylko z jednym napedem.

Data: 2009-03-22 15:44:46
Autor: Greg
Suzuki jimmy jezdził ktos ?
Jeździłem.Na miasto rewelacja,
Wszędzie zaparkujesz,nawet na schodach ,
W zimie bez problemów na śniegu(napęd na 4) to są plusy.
Minusy to:
Wysoki i możliwość wywrotki zwlaszcza przy szybko pokonywanych zakrętach
Pomimo 2x airbag ,wątpiłem czy przy wypadku na wiele to pomoże bo jest to duże
i wysokie pudełko
Mało miejsca w środku
Spalanie(to była benzyna )ok 10-11 w mieście
O trasie zapomnij nie nadaje sie.

Data: 2009-03-22 23:03:31
Autor: JKK
Suzuki jimmy jezdził ktos ?