Suzuki rm 125 z 1994r

Data: 2012-07-03 10:26:18
Autor: Slawek/rm125
Suzuki rm 125 z 1994r
Witam posiadam suzuki rm 125 z 94r mam problem otóż zrobiłem kapitale w silniku oprócz karterów prawie wszystko nowe ;D ale gdy odpaliłem moto po chwili zgasł i już nie dało się odpalić  spraw
dziłem świece nie ma iskry sprawdziłem z 5 świec i dalej iskry nie ma pomierzyłem napięcia i za modułem jest ok 30 v a za cewka wn juz 0V moim zdaniem jest to ta cewka tylko z kad załatwić taka bo na allegro nie widziałem żadnej może wiecie jaki jest zamiennik lub ktoś posiada takowa cewkę i mu leży ?  --

Suzuki rm 125 z 1994r