Suzuki znow atakuje

Data: 2009-06-10 20:27:34
Autor: radxcell
Suzuki znow atakuje
Jadąca suzuki kobieta wystraszyła się czegoś i zamiast zahamować dodała gazu.
Potrąciła mężczyznę stojącego przy bankomacie i staranowała dziecięcy wózek -
informuje "Życie Warszawy".

http://wiadomosci.onet.pl/2682,1987827,pomylila_gaz_z_hamulcem__doprowadzila_do_wypadku,wydarzenie_lokalne.html

Jak tak dalej pójdzie, to wprowadzą dodatkowe badania
psychologiczno-psychiatryczne dla każdego kto będzie chciał kupić Suzuki.

bp, nmsp

pozdr, rdx

--
 ___         ___  __       _ _
|_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| http://radxcell.prv.pl

Data: 2009-06-10 21:15:34
Autor: Elwis
Suzuki znow atakuje
Jak tak dalej pójdzie, to wprowadzą dodatkowe badania
psychologiczno-psychiatryczne dla każdego kto będzie chciał kupić Suzuki.

Potwierdzam - Suzuki to dresowóz... http://www.biznes.czecho.pl/wiecej.php?action=pokaz&id=7041
Proponuję coroczny sprawdzian wiedzy z PoRD oraz obowiązkowy udział w terapi AA.

--
~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~
Pozdrawia Elwis

Data: 2009-06-11 00:35:32
Autor: Przemek V
Suzuki znow atakuje

Użytkownik "Elwis" <elwiszyje@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h0p0sm$k5i$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

W Suzuki (głownie w starociach) prawdopodobieństwo spotkania idioty jest
sporo większe. (Nie obrażając statecznych, normalnych użytkowników super
bryk, jakimi niewątpliwie są Suzuki)

Data: 2009-06-11 09:59:17
Autor: Karolek
Suzuki znow atakuje

Użytkownik "Przemek V" <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> napisał w wiadomości news:h0pd1k$407$1nemesis.news.neostrada.pl...

W Suzuki (głownie w starociach) prawdopodobieństwo spotkania idioty jest
sporo większe. (Nie obrażając statecznych, normalnych użytkowników super
bryk, jakimi niewątpliwie są Suzuki)

LOL :P
Popatrzcie suzuki nie wzbudza juz takich emocji, co widac po ilosci postow... ciekawe czemu.

Karolek

Data: 2009-06-11 09:11:56
Autor: kamil
Suzuki znow atakuje

"Karolek" <dragnospam@o2.pl> wrote in message news:h0qdic$1767$1news.mm.pl...

[...]

Boja sie ludzie. Zajada wieczorem karki w Alto z przyciemnianymi szybami i bedzie buba.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-06-11 11:43:14
Autor: Borys Pogoreło
Suzuki znow atakuje
Dnia Wed, 10 Jun 2009 20:27:34 +0200, radxcell napisał(a):

Jadąca suzuki kobieta wystraszyła się czegoś i zamiast zahamować dodała gazu.
Potrąciła mężczyznę stojącego przy bankomacie i staranowała dziecięcy wózek -
informuje "Życie Warszawy".

 To tłumaczy przerażoną minę idiotki, która wczoraj prawie staranowała mnie
i parę innych osób na wrocławskim rynku...

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-06-11 18:28:35
Autor: Papkin
Suzuki znow atakuje

To tłumaczy przerażoną minę idiotki, która wczoraj prawie staranowała
mnie i parę innych osób na wrocławskim rynku...

Bardzo malo osob ma przepustke na wjazd do rynku, a moze ktos sobie wjechal bo pomylil droge :)?

Data: 2009-06-12 14:54:44
Autor: elmer radi radisson
Suzuki znow atakuje
Papkin wrote:

Bardzo malo osob ma przepustke na wjazd do rynku, a moze ktos sobie wjechal bo pomylil droge :)?

GPS jej pokazal ze to optymalna trasa, na szczescie odznaczyla
w konfiguracji ze nie interesuja ja skroty przez jeziora.

--

deutschlanding on the moon

Suzuki znow atakuje