Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)

Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)

Data: 2010-02-19 09:08:30
Autor: Jacek
Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
MarcinJM pisze:
http://marcinjm.fotosik.pl/albumy/735639-2.html

Filtr udalo sie zmiescic pod zderzakiem dosc zgrabnie.
Dzwignia sprzegla z dodatkowym mocowaniem linki, zeby skrocic skok pedalu sprzegla.
Deska kokpitu podcieta tyle ile sie dalo.


o ile widze to 1,2 ma 70 KM
natomiast seicentowe 1,1 ma 55 (tyle co 0,9 sporting).
Czy nie prosciej bylo dorzucic turbine do 1,1?

Data: 2010-02-19 08:13:22
Autor: to
Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
Jacek wrote:

o ile widze to 1,2 ma 70 KM
natomiast seicentowe 1,1 ma 55 (tyle co 0,9 sporting). Czy nie prosciej
bylo dorzucic turbine do 1,1?

Obawiam się, że swap jest tak ze 3x łatwiejszy niż dołożenie turbo. ;-) Choć osobiście szukałbym bardziej 1,4...

--
cokolwiek

Data: 2010-02-19 10:04:15
Autor: BartekK
Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
W dniu 2010-02-19 09:13, to pisze:
Jacek wrote:

o ile widze to 1,2 ma 70 KM
natomiast seicentowe 1,1 ma 55 (tyle co 0,9 sporting). Czy nie prosciej
bylo dorzucic turbine do 1,1?

Obawiam się, że swap jest tak ze 3x łatwiejszy niż dołożenie turbo. ;-)
Choć osobiście szukałbym bardziej 1,4...
.... i dodać turbinę ;)

--
| Bartlomiej Kuzniewski
| sibi@drut.org  GG:23319  tel +48 696455098  http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173

Data: 2010-02-19 09:14:49
Autor: Kuba \(aka cita\)
Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)

Użytkownik "Jacek" <monia@spam-wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hllgmu$lkg$1node1.news.atman.pl...
MarcinJM pisze:
http://marcinjm.fotosik.pl/albumy/735639-2.html

Filtr udalo sie zmiescic pod zderzakiem dosc zgrabnie.
Dzwignia sprzegla z dodatkowym mocowaniem linki, zeby skrocic skok pedalu sprzegla.
Deska kokpitu podcieta tyle ile sie dalo.


o ile widze to 1,2 ma 70 KM
natomiast seicentowe 1,1 ma 55 (tyle co 0,9 sporting).
Czy nie prosciej bylo dorzucic turbine do 1,1?

ani pro¶ciej, ani taniej.


--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
Omega X25XE
Dwa ogony Irma i Myszka

Data: 2010-02-19 09:17:00
Autor: MarcinJM
Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
Jacek pisze:
MarcinJM pisze:
http://marcinjm.fotosik.pl/albumy/735639-2.html

Filtr udalo sie zmiescic pod zderzakiem dosc zgrabnie.
Dzwignia sprzegla z dodatkowym mocowaniem linki, zeby skrocic skok pedalu sprzegla.
Deska kokpitu podcieta tyle ile sie dalo.


o ile widze to 1,2 ma 70 KM
natomiast seicentowe 1,1 ma 55 (tyle co 0,9 sporting).
Czy nie prosciej bylo dorzucic turbine do 1,1?

75KM.
Uturbiony silnik ma na rajdach przelicznik x 1.4, startuje w wyzszej klasie.
Poza tym (tak mi Swiatek z Bydgoszczy tlumaczyl) 1.1 ma slabszy wal, a z 1.2 mozna i 130KM wycisnac.
Na tyle to ja oczywiscie nie odwaze sie, ale samym walkiem mozna dodac jeszcze 10KM do 75, a to juz cos jest pod butem (waga auta ~700kg).

--
Pozdrawiam
MarcinJM

Data: 2010-02-19 10:04:30
Autor: Tomasz Pyra
Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
MarcinJM pisze:
Jacek pisze:
MarcinJM pisze:
http://marcinjm.fotosik.pl/albumy/735639-2.html

Filtr udalo sie zmiescic pod zderzakiem dosc zgrabnie.
Dzwignia sprzegla z dodatkowym mocowaniem linki, zeby skrocic skok pedalu sprzegla.
Deska kokpitu podcieta tyle ile sie dalo.


o ile widze to 1,2 ma 70 KM
natomiast seicentowe 1,1 ma 55 (tyle co 0,9 sporting).
Czy nie prosciej bylo dorzucic turbine do 1,1?

75KM.
Uturbiony silnik ma na rajdach przelicznik x 1.4, startuje w wyzszej klasie.

A nawet x1.7 dla benzyny, czyli się robi klasa 4 można się ¶cigać z Astrami GSi i tym podobnymi wynalazkami ;)

Dodatkowo po utopieniu dodatkowych 1500-2000zł można z tego 1.2 wyci±gn±ć spokojnie 90KM.

Data: 2010-02-19 14:42:26
Autor: kogutek
Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
MarcinJM pisze:
> http://marcinjm.fotosik.pl/albumy/735639-2.html
> > Filtr udalo sie zmiescic pod zderzakiem dosc zgrabnie.
> Dzwignia sprzegla z dodatkowym mocowaniem linki, zeby skrocic skok > pedalu sprzegla.
> Deska kokpitu podcieta tyle ile sie dalo.
> o ile widze to 1,2 ma 70 KM
natomiast seicentowe 1,1 ma 55 (tyle co 0,9 sporting).
Czy nie prosciej bylo dorzucic turbine do 1,1?
po co. Z 55 koni prawie beznakładowo można zrobić 80 koni. Za 4 tysi±ce można
zrobić 100 koni bez turbiny, podtlenku azotu. --


Data: 2010-02-19 19:22:25
Autor: roberts
Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)

Czy nie prosciej bylo dorzucic turbine do 1,1?

Lepiej bylo wsadzic motor z Punto GT 1.4 Turbo. Juz widzialem taki projekt.

Data: 2010-02-19 21:32:44
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
roberts pisze:
Czy nie prosciej bylo dorzucic turbine do 1,1?

Lepiej bylo wsadzic motor z Punto GT 1.4 Turbo. Juz widzialem taki projekt.

Poczytaj w±tek. Już zostały podane powody, dla których turbo jest bez sensu w tym przypadku.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 turbotraktor
Laguna I "czarny karawan" - na sprzedaż

Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona