Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)

Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)

Data: 2010-02-19 14:03:46
Autor: Marcus Wright
Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
Użytkownik "MarcinJM" <marcin@inetia.pl> napisał w wiadomości news:hllccl$rt4$1news.onet.pl...
http://marcinjm.fotosik.pl/albumy/735639-2.html

Filtr udalo sie zmiescic pod zderzakiem dosc zgrabnie.
Dzwignia sprzegla z dodatkowym mocowaniem linki, zeby skrocic skok pedalu sprzegla.
Deska kokpitu podcieta tyle ile sie dalo.

A jaki jest efekt? I tak nadal objedzie Cię każde auto ~90-100 KM...
Nie wspomnę o jakichś małych pociskach typu Colt 1.6 116 KM (fabrycznie) czy Civic 1.4 iS 90KM.
Pytam się z ciekawości co chciałeś osiągnąć?:) I czy jest te 10s do setki? Przy 700 KG masie własnej i około 75 KM powinno dać radę...

Data: 2010-02-19 14:17:31
Autor: MarcinJM
Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
Marcus Wright pisze:
Użytkownik "MarcinJM" <marcin@inetia.pl> napisał w wiadomości news:hllccl$rt4$1news.onet.pl...
http://marcinjm.fotosik.pl/albumy/735639-2.html

Filtr udalo sie zmiescic pod zderzakiem dosc zgrabnie.
Dzwignia sprzegla z dodatkowym mocowaniem linki, zeby skrocic skok pedalu sprzegla.
Deska kokpitu podcieta tyle ile sie dalo.

A jaki jest efekt? I tak nadal objedzie Cię każde auto ~90-100 KM...
Nie wspomnę o jakichś małych pociskach typu Colt 1.6 116 KM (fabrycznie) czy Civic 1.4 iS 90KM.
Pytam się z ciekawości co chciałeś osiągnąć?:) I czy jest te 10s do setki? Przy 700 KG masie własnej i około 75 KM powinno dać radę...

Tyle, ze wspolczesne fury sa dosc ciezkie. U mnie przelicznik jest 1KM na 10kg z szoferem. Wiem, wiem, zadna rewelacja. Natomiast dosc przyzwoity to wynik, jesli spojrzec na poniesione naklady.

--
Pozdrawiam
MarcinJM

Data: 2010-02-19 18:18:45
Autor: Marcus Wright
Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
Tyle, ze wspolczesne fury sa dosc ciezkie. U mnie przelicznik jest 1KM na 10kg z szoferem. Wiem, wiem, zadna rewelacja. Natomiast dosc przyzwoity to wynik, jesli spojrzec na poniesione naklady.


Colt/Civic poniżej 1000 KG.
1 KM na 10KG to spokojnie lepiej niż 10s do setki. ;) Generalnie: GRATULACJE. :)

Data: 2010-02-19 14:23:31
Autor: MarcinJM
Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
Marcus Wright pisze:
Użytkownik "MarcinJM" <marcin@inetia.pl> napisał w wiadomości news:hllccl$rt4$1news.onet.pl...
http://marcinjm.fotosik.pl/albumy/735639-2.html

Filtr udalo sie zmiescic pod zderzakiem dosc zgrabnie.
Dzwignia sprzegla z dodatkowym mocowaniem linki, zeby skrocic skok pedalu sprzegla.
Deska kokpitu podcieta tyle ile sie dalo.

A jaki jest efekt? I tak nadal objedzie Cię każde auto ~90-100 KM...
Nie wspomnę o jakichś małych pociskach typu Colt 1.6 116 KM (fabrycznie) czy Civic 1.4 iS 90KM.
Pytam się z ciekawości co chciałeś osiągnąć?:) I czy jest te 10s do setki? Przy 700 KG masie własnej i około 75 KM powinno dać radę...

A do 100kmph ciezko mi zmierzyc u mnie na Mazurach, bo..... nie znam zadnego w miare plaskiego odcinka :)

Co do Colta, czy Civica. Rozbicie seicenta na szutrach, czy innych treningach mniej boli, niz rozbicie kazdego innego auta. Prawda?

--
Pozdrawiam
MarcinJM

Data: 2010-02-19 14:56:10
Autor: Agent 0700
Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
Co do Colta, czy Civica. Rozbicie seicenta na szutrach, czy innych treningach mniej boli, niz rozbicie kazdego innego auta. Prawda?

Myślę, że połamane nogi i ręce tudzież rozbite czoło o szybę boli tak samo lub porównywalnie podobnie :-)

Pozdrawiam

Jacek

Data: 2010-02-19 18:27:11
Autor: MarcinJM
Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
Agent 0700 pisze:
Co do Colta, czy Civica. Rozbicie seicenta na szutrach, czy innych treningach mniej boli, niz rozbicie kazdego innego auta. Prawda?

Myślę, że połamane nogi i ręce tudzież rozbite czoło o szybę boli tak samo lub porównywalnie podobnie :-)

Wiec po co dorzucac do tego jeszcze koszty materialne? ;)

--
Pozdrawiam
MarcinJM

Data: 2010-02-19 18:10:27
Autor: xs
Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
Marcus Wright <xt@chello.pl> napisał(a):
Nie wspomnę o jakichś małych pociskach typu Colt 1.6 116 KM (fabrycznie)
czy
Civic 1.4 iS 90KM.

Civic VIgen iS to mul straszny, okolice 11s do 100, wybebeszone SC z 1.2 MPI powinno robic okolice 9.5s do 100km/h. Wiem, bo kolega ma ten silnik w budzie CC i z wnetrzem robi wlasnie podobne czasy, co daje podobne osiagi jak wymieniony wyzej Colt... Zreszta Colta pociskiem bym nie nazwal, zbiera sie poprawnie ale w swojej klasie pojemnosciowej na zawodach opierdoli go kazda Honda ;)
Pytam się z ciekawości co chciałeś osiągnąć?:)

Szybkie auto w swojej klasie (do 1300 lub 1400ccm w zaleznosci od regulaminu zawodow). Z drugiej strony przyjedzie Swift i pozamiata ;) Ale juz powalczyc mozna takim sprzetem :D --


Data: 2010-02-19 19:16:27
Autor: Michał Gut
Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
A jaki jest efekt? I tak nadal objedzie Cię każde auto ~90-100 KM...
Nie wspomnę o jakichś małych pociskach typu Colt 1.6 116 KM (fabrycznie) czy Civic 1.4 iS 90KM.

uwierz mi ze naprawde sie ladnie zbiera to to - ten 1.2 przy takiej masie duzo daje:) nic wiekszego tam nie wlezie a pod ten silnik mocowania pasuja i nnajmniej jest pieprzenia sie:) to jest prawdziwy tuning
a nie obwieszanie sie kilogramami naklejek (wylaczajac pmsowa;PP)

tu rozpedzasz mala bude tak ze robisz zdziwko na skrzyzowaniach:)))


mielismy tu na grupie kolege sympatycznego o niepamietam jakim nicku, ktotry do swojego trabanta wsadzil chyba 1.3 albo 1.4:) jakbys widzial jak to sie zbieralo spod swiatel:)))))))))))))))) ja swoim punto1 (1t/75km) nie mialem szans:)

tak trzyamc:)
sir

Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona