Data: 2010-02-19 21:56:18 | |
Autor: DoQ | |
Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :) | |
MarcinJM pisze:
Filtr udalo sie zmiescic pod zderzakiem dosc zgrabnie. Generalnie szacunek za realizacje i samozaparcie, bo mi by sie nie chcialo tak dlubac dla 20KM zysku:) Chyba poszukalbym silnika 1,2 86KM predzej... Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-02-19 22:10:30 | |
Autor: MarcinJM | |
Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :) | |
DoQ pisze:
MarcinJM pisze: Tylko 20KM i az 36% Ludzie placa duzo wiecej za duzo mniejsze przyrosty. A im wyzej tym drozej i przyrosty mniejsze. -- Pozdrawiam MarcinJM |
|
Data: 2010-02-19 22:37:54 | |
Autor: DoQ | |
Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :) | |
MarcinJM pisze:
Tylko 20KM i az 36% Ale w 1,2 86KM mialbys te 12KM wiecej:) Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-02-19 23:24:09 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :) | |
DoQ pisze:
MarcinJM pisze: 1.2 16V ma też sporo wad. Po pierwsze dalszy tuning jest droższy o to że trzeba dwa wałki i przerobić popychacze hydrauliczne na mechaniczne (które się bardzo trudno potem reguluje). Do tego ogóle 1.2 16V jest silnikiem mało popularnym, więc graty nie są już aż tak łatwo dostępne, generalnie silnik jest dość nieudany i Fiat bardzo szybko się z niego wycofał. |
|
Data: 2010-02-19 23:26:05 | |
Autor: DoQ | |
Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :) | |
Tomasz Pyra pisze:
Do tego ogóle 1.2 16V jest silnikiem mało popularnym, więc graty nie są już aż tak łatwo dostępne, generalnie silnik jest dość nieudany i Fiat bardzo szybko się z niego wycofał. No coz, nadwyrezyli troche konstrukcje i nie wypalilo - wloszczyzna ;-) Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-02-19 23:49:18 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :) | |
DoQ pisze:
Tomasz Pyra pisze: Nadwyrężenie to jedno, ale wtopa jeszcze tam była ogólnie z elektroniką silnika - w Punto II jest już zupełnie zmieniona elektronika Boscha, bo w tej Magneti Marelli z Punto I sypało się dokładnie wszystko - od czujników po wtryskiwacze. |
|
Data: 2010-02-25 14:46:12 | |
Autor: krzysiek82 | |
Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :) | |
Tomasz Pyra pisze:
Nadwyrężenie to jedno, ale wtopa jeszcze tam była ogólnie z elektroniką silnika - w Punto II jest już zupełnie zmieniona elektronika Boscha, bo w tej Magneti Marelli z Punto I sypało się dokładnie wszystko - od czujników po wtryskiwacze. W PII 1.2 8v nadal dosyć często padają centralki :( -- krzysiek82 |
|