Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)

Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)

Data: 2010-02-19 21:56:18
Autor: DoQ
Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
MarcinJM pisze:

Filtr udalo sie zmiescic pod zderzakiem dosc zgrabnie.
Dzwignia sprzegla z dodatkowym mocowaniem linki, zeby skrocic skok pedalu sprzegla.
Deska kokpitu podcieta tyle ile sie dalo.

Generalnie szacunek za realizacje i samozaparcie, bo mi by sie nie chcialo tak dlubac dla 20KM zysku:) Chyba poszukalbym silnika 1,2 86KM predzej...


Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-02-19 22:10:30
Autor: MarcinJM
Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
DoQ pisze:
MarcinJM pisze:

Filtr udalo sie zmiescic pod zderzakiem dosc zgrabnie.
Dzwignia sprzegla z dodatkowym mocowaniem linki, zeby skrocic skok pedalu sprzegla.
Deska kokpitu podcieta tyle ile sie dalo.

Generalnie szacunek za realizacje i samozaparcie, bo mi by sie nie chcialo tak dlubac dla 20KM zysku:) Chyba poszukalbym silnika 1,2 86KM predzej...


Tylko 20KM i az 36%
Ludzie placa duzo wiecej za duzo mniejsze przyrosty.
A im wyzej tym drozej i przyrosty mniejsze.

--
Pozdrawiam
MarcinJM

Data: 2010-02-19 22:37:54
Autor: DoQ
Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
MarcinJM pisze:

Tylko 20KM i az 36%
Ludzie placa duzo wiecej za duzo mniejsze przyrosty.
A im wyzej tym drozej i przyrosty mniejsze.

Ale w 1,2 86KM mialbys te 12KM wiecej:)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-02-19 23:24:09
Autor: Tomasz Pyra
Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
DoQ pisze:
MarcinJM pisze:

Tylko 20KM i az 36%
Ludzie placa duzo wiecej za duzo mniejsze przyrosty.
A im wyzej tym drozej i przyrosty mniejsze.

Ale w 1,2 86KM mialbys te 12KM wiecej:)

1.2 16V ma też sporo wad.

Po pierwsze dalszy tuning jest droższy o to że trzeba dwa wałki i przerobić popychacze hydrauliczne na mechaniczne (które się bardzo trudno potem reguluje).

Do tego ogóle 1.2 16V jest silnikiem mało popularnym, więc graty nie są już aż tak łatwo dostępne, generalnie silnik jest dość nieudany i Fiat bardzo szybko się z niego wycofał.

Data: 2010-02-19 23:26:05
Autor: DoQ
Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
Tomasz Pyra pisze:

Do tego ogóle 1.2 16V jest silnikiem mało popularnym, więc graty nie są już aż tak łatwo dostępne, generalnie silnik jest dość nieudany i Fiat bardzo szybko się z niego wycofał.

No coz, nadwyrezyli troche konstrukcje i nie wypalilo - wloszczyzna ;-)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-02-19 23:49:18
Autor: Tomasz Pyra
Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
DoQ pisze:
Tomasz Pyra pisze:

Do tego ogóle 1.2 16V jest silnikiem mało popularnym, więc graty nie są już aż tak łatwo dostępne, generalnie silnik jest dość nieudany i Fiat bardzo szybko się z niego wycofał.

No coz, nadwyrezyli troche konstrukcje i nie wypalilo - wloszczyzna ;-)

Nadwyrężenie to jedno, ale wtopa jeszcze tam była ogólnie z elektroniką silnika - w Punto II jest już zupełnie zmieniona elektronika Boscha, bo w tej Magneti Marelli z Punto I sypało się dokładnie wszystko - od czujników po wtryskiwacze.

Data: 2010-02-25 14:46:12
Autor: krzysiek82
Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
Tomasz Pyra pisze:
Nadwyrężenie to jedno, ale wtopa jeszcze tam była ogólnie z elektroniką silnika - w Punto II jest już zupełnie zmieniona elektronika Boscha, bo w tej Magneti Marelli z Punto I sypało się dokładnie wszystko - od czujników po wtryskiwacze.

W PII 1.2 8v nadal dosyć często padają centralki :(

--
krzysiek82

Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona