Sweex Karta dzwiekowa PCI 5.1 SC012

Data: 2011-11-10 12:09:34
Autor: Miłosz Klemens
Sweex Karta dzwiekowa PCI 5.1 SC012
Czy ktos cos slyszal na temat tego sprzetu? Proowalm znalezc cos na internecie, ale niewiele tego jest. Mam 3 slotowa karte Realteka (z mlownym 5.1). Czy os takiego zdaloby egzm, cy lpiej dobierac trocekasy i kupic jakiegos porzadnego CREATIVE`a?

Pozdawiam, M.

Data: 2011-11-10 12:13:03
Autor: Miłosz Klemens
Sweex Karta dzwiekowa PCI 5.1 SC012
Czy ktos cos slyszal cos na temat tego sprzetu? Probowalem znalezc cos na internecie, ale niewiele tego jest. Mam 3 slotowa karte Realteka (z emulowanym 5.1). Czy cos takiego zdaloby egzamin, czy lepiej dozbierac troche kasy i kupic jakiegos porzadnego CREATIVE`a?

Pozdawiam, M.

P.S. Sorry za 'literowki' w poprzednim poscie. Mam nadzieje, ze Szanowne Gremium mi wybaczy ;-)

Data: 2011-11-10 13:28:35
Autor: Vituniu
Sweex Karta dzwiekowa PCI 5.1 SC012
Czy ktos cos slyszal cos na temat tego sprzetu?

Google twierdza, ze to cos jest na C-Media 8738  a obrazki nie ujawniaja niczego co by przypominalo filtry na torze analogowym... Ot - tani odpowiednik tanich ukladow zintegrowanych tanich plyt glownych. ;)

Probowalem znalezc cos na internecie, ale niewiele tego jest.

Bo i nie ma o mowic ;)

Mam 3 slotowa karte Realteka (z emulowanym 5.1). Czy cos takiego zdaloby egzamin,

Ale jaki egzamin? Jaka karta? Do czego? Czego Ci brak w obecnej?

pozdrawiam,
Vituniu.

Data: 2011-11-11 05:20:12
Autor: Miłosz Klemens
Sweex Karta dzwiekowa PCI 5.1 SC012
Ale jaki egzamin? Jaka karta? Do czego? Czego Ci brak w obecnej?

Technicznie się sprawdza, chipset C-Media `97, więc standard, jednak coś jest popierdzielone z oprogramowaniem i tam gdzie powinien być kanał L/S jest albo C/Sw albo Ls/Rs (dokładnie nie pamiętam). W instrukcji nie ma żadnej wzmianki na ten temat i zanim dojdę do tego który kanał jest który trochę czasu mija. Poza tym wydaje mi się, że 5.1 sterowane przez chipset moze być wydajniejsze i w praktyce osiągać większa moc (aczkolwiek być może się mylę i jesli tak jest, to niech mnie ktoś "oświeci"). Stąd właśnie pytanie o konkretną kartę, dedykowaną fabrycznie pod taki zestaw i o to czy to w praktyce coś da

Pozdrawiam, M.

Data: 2011-11-14 09:32:12
Autor: Vituniu
Sweex Karta dzwiekowa PCI 5.1 SC012
Ale jaki egzamin? Jaka karta? Do czego? Czego Ci brak w obecnej?

Technicznie się sprawdza, chipset C-Media `97, więc standard,

Ekhem... "jest"??

AC'97 standardem bylo, kiedys tam, dawno temu,
"C-Media '97" to nie nazwa ukladu dzwiekowego,
a "chipset" to raczej zestaw ukladow scalonych a nie
pojedyncza kostka.

Poza tym wydaje mi się, że 5.1 sterowane przez
chipset moze być wydajniejsze

Znaczy co? bedzie gralo szybciej?
I co znaczy "sterowane przez chipset"?

i w praktyce osiągać większa moc

He?

Stąd właśnie pytanie o konkretną kartę, dedykowaną
fabrycznie pod taki zestaw i o to czy to w praktyce coś da

W praktyce to Ty nam moze powiedz w prostych slowach
o co Ci chodzi, bo dotychczas to przypomina dyskusje
ze slepym o kolorach.

Niemniej:

Ta C-Media to raczej stary, kiepski, tani ukladzik zintegrowany
z Twoja plyta glowna, ktory zamierzasz najwyrazniej zamienic
na inny stary, kiepski, tani ukladzik z plyta glowna niezintegrowany.

Jesli juz musisz tanio, to spraw sobie chocby uzywanego
Live! 5.1.

O ile Twoj zestaw glosnikow nie pochodzi z tegj samej polki
cenowej co wymieniane przez Ciebie "dzwiekowki" to powinienes
odczuc roznice.

pozdrawiam,
Vituniu.

Sweex Karta dzwiekowa PCI 5.1 SC012