Świadczenia z tytułu urlopu

Data: 2009-07-11 11:24:41
Autor: egon
Świadczenia z tytułu urlopu
Witam,

Niebawem będę miał 14-diowy urlop (10 dni roboczych+dwa weekendy). Jestem zatrudniony na umowę o pracę na stałe. Czy pracodawca z tytułu mojego urlopu ma prawo wypłacić mi świadczenia np"wczasy pod gruszą"? Jakie mam prawa w takim wypadku? Przyznam, że przedtem czegoś takiego nie otrzymywałem i zaczynam się zastanawiać. Czy takie świadczenia są regulowane ustawą, czy może status firmy może ominąć tego typu świadczenia i w inny sposób je regulować np. imprezami integracyjnymi? Proszę o pomoc. Jakies linki też są mile widziane.

Pozdrawiam!

Data: 2009-07-11 19:43:01
Autor: Jacek
Użytkownik "egon" <oremiusz@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]