¦wiadectwo pracy a zmiana nazwiska - pytanko

Data: 2010-06-18 18:11:04
Autor: linde
¦wiadectwo pracy a zmiana nazwiska - pytanko
Witam, rozwiod³am siê kilka lat temu i wróci³am do panieñskiego nazwiska, jedno ze ¶wiadectw pracy mam z nazwiskiem by³ego (mimo i¿ zatrudnia³am siê z nazwiskiem panieñskim dopiero odchodzi³am z nazwiskiem nowym). Czy jest mozliwo¶æ zmiany nazwiska w starym ¶wiadectwie pracy na panieñskie, które mam obecnie i jako¶ niemile przypominam sobie nazwisko po by³ym i te¿ nie chcê chwaliæ siê potencjalnym praodawcom ¿e jestem rozwódk±...

proszê o pomoc

pozdrawiam

Data: 2010-06-18 16:32:45
Autor: Olgierd
¦wiadectwo pracy a zmiana nazwiska - pytanko
Dnia Fri, 18 Jun 2010 18:11:04 +0200, linde napisa³(a):

[...]

Nie, poniewa¿ nie ma podstaw do sprostowania, a i u pracodawcy pracowa³a osoba o konkretnym nazwisku.

--
:) Olgierd || Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl
[reklama] fotograf+Wroc³aw? tylko http://foto-krzyki.pl

Data: 2010-06-19 00:21:59
Autor: BQB
Olgierd pisze:
[...]

Dok³adnie, mamy tylko jedno ¿ycie, ka¿dy wybór ma swoje nieodwracalne konsekwencje, ¿ycie to nie gra komputerowa, gdzie mo¿emy zacz±æ jeszcze raz, jak nam siê nie uda.

Data: 2010-06-18 21:54:36
Autor: witek
BQB wrote:

Dok³adnie, mamy tylko jedno ¿ycie, ka¿dy wybór ma swoje nieodwracalne konsekwencje, ¿ycie to nie gra komputerowa, gdzie mo¿emy zacz±æ jeszcze raz, jak nam siê nie uda.

e tam. po to w³a¶nie wymy¶lono rozwód, ¿eby mo¿na sie zresetowaæ i zacz±æ jeszcze raz.

Data: 2010-06-19 10:45:24
Autor: spp
W dniu 2010-06-19 04:54, witek pisze:

[...]

A jak siê resetuje dzieci z pierwszego ma³¿eñstwa?

--
spp

Data: 2010-06-19 11:20:34
Autor: linde
¦wiadectwo pracy a zmiana nazwiska - pytanko
A jak siê resetuje dzieci z pierwszego ma³¿eñstwa?

dziecko "rejestrujesz" po urodzeniu w USC i deklarujesz wraz z ojcem jakie bêdzie mia³o nazwisko (gdy nie masz ¶lubu), a gdy masz ¶lub w akcie ma³¿eñstwa jest adnotacja jakie nazwisko bêd± nosi³y dzieci.

Dziêkujê za odpowiedzi, trudno, plama na honorze z nazwiskiem tego debila :P

pzdr

Data: 2010-06-19 11:45:18
Autor: Maddy
Åšwiadectwo pracy a zmiana nazwiska - pytanko
W dniu 19-06-2010 11:20, linde pisze:
A jak się resetuje dzieci z pierwszego małżeństwa?

dziecko "rejestrujesz" po urodzeniu w USC i deklarujesz wraz z ojcem jakie

Słonko, kolega napisał to co chciał napisać, nie pomylił się.
Mówił o "resetowaniu" a nie "rejestrowaniu".

Na drugi raz przeczytaj dokładnie post na który odpowiadasz.
Lenistwo się potem mści - a głupoty pisane na grupach googiel trzyma po wsze czasy.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-06-19 13:39:22
Autor: linde
¦wiadectwo pracy a zmiana nazwiska - pytanko
Mówi³ o "resetowaniu" a nie "rejestrowaniu".

Na drugi raz przeczytaj dok³adnie post na który odpowiadasz.

:)

Data: 2010-06-19 20:05:22
Autor: qwerty
Użytkownik "Maddy" <maddy@esi.com.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c1c91ae$0$2599$65785112@news.neostrada.pl...
Na drugi raz przeczytaj dokładnie post na który odpowiadasz.
Lenistwo się potem mści - a głupoty pisane na grupach googiel trzyma po wsze czasy.

Dla pracodawcy mogą być ważniejsze, że jest rozwódką.

Data: 2010-06-19 11:22:36
Autor: Maddy
W dniu 19-06-2010 10:45, spp pisze:
W dniu 2010-06-19 04:54, witek pisze:

Dokładnie, mamy tylko jedno życie, każdy wybór ma swoje nieodwracalne
konsekwencje, życie to nie gra komputerowa, gdzie możemy zacząć
jeszcze raz, jak nam siÄ™ nie uda.

e tam. po to właśnie wymyślono rozwód, żeby można sie zresetować i
zacząć jeszcze raz.

A jak się resetuje dzieci z pierwszego małżeństwa?

Nie wiesz?

Dzieci z pierwszego małżeństwa są zmartwieniem zresetowanej pierwszej żony, bo przecież na 100% zostały zrobione postępem. Czasem są wręcz owocem gwałtu żony na mężu.

W każdym razie taka jest dominująca opinia parokrotnie wyrażana na tej grupie.

(mam cichą nadzieję że normalni, odpowiedzialni, dojrzali faceci po prostu zignorowali te wątki, stąd tej zniekształcony obraz)

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-06-19 14:55:20
Autor: m4rkiz
"Maddy" <maddy@esi.com.pl> wrote in message news:4c1c8c5c$0$2582$65785112news.neostrada.pl...
Dzieci z pierwszego małżeństwa są zmartwieniem zresetowanej pierwszej żony, bo przecież

....szanse na opieke nad dziecmi dla ojca sa przyzerowe

facetow ktorym przyznano prawo do opieki jest pewnie mniej wiecej tylu co
gorniczek czy hutniczek ;)

Data: 2010-06-19 20:11:11
Autor: Jotte
Åšwiadectwo pracy a zmiana nazwiska - pytanko
W wiadomości news:8c90a$4c1cccab$5964beba$21050news.upc.ie m4rkiz
<aa@bb.cpl> pisze:

Dzieci z pierwszego małżeństwa są zmartwieniem zresetowanej pierwszej
żony, bo  przecież
...szanse na opieke nad dziecmi dla ojca sa przyzerowe
Nie tylko na to.
Jeśli u kobiety zostanie stwierdzone prawdopodobieństwo nieodracalnego ciężkiego uszkodzenia płodu to ona może choć nie musi usunąć ciążę. Męski autor płodu nie ma na to żadnego wpływu, decyzja jest jej.
Ale jeżeli urodzi i zaskarży ojca (bądź domniemanego ojca) uszkodzonego dziecka o alimenty to facet będzie płacił. I także nie ma na to żadnego wpływu.
Co więcej - jeżeli nawet udowodni po jakimś czasie, że poniesione opłaty były nienależne bo dziecko nie jest jego, to ich zwrotu nie otrzyma.

--
Jotte

Data: 2010-06-19 12:26:42
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
W dniu 2010-06-19 10:45, spp pisze:
e tam. po to w³a¶nie wymy¶lono rozwód, ¿eby mo¿na sie zresetowaæ i
zacz±æ jeszcze raz.

Rozwód to nie reset czy uniewa¿nienie ma³¿eñstwa. To rozwi±zanie umowy
cywilnej, wi±¿±cej prawnie strony ma³¿eñstwa, które z punktu cywilnego
jest spó³k± cywiln± tylko do prowadzenia rodziny.

Co innego jakby ma³¿eñstwo by³o uniewa¿nione, wtedy faktycznie by³oby
zresetowane.

A jak siê resetuje dzieci z pierwszego ma³¿eñstwa?

A to akurat inna sprawa, bo dzieci z niema³¿eñstwa te¿ istniej±, choæ
ma³¿eñstwo nie. Wiêc po zresetowaniu ma³¿eñstwa (choæ nie resetuje siê
go rozwodem) dzieci siê te¿ nie resetuj±.

--
Przemys³aw Adam ¦miejek

Data: 2010-06-19 19:55:19
Autor: Jotte
W wiadomo¶ci news:hvi037$307$1news.onet.pl spp <spp@op.pl> pisze:

e tam. po to w³a¶nie wymy¶lono rozwód, ¿eby mo¿na sie zresetowaæ i
zacz±æ jeszcze raz.
A jak siê resetuje dzieci z pierwszego ma³¿eñstwa?
Da siê zrobiæ. Np. wybraæ jaki¶ odpowiedni kraj na nowe miejsce pobytu.

--
Jotte

Data: 2010-06-21 14:04:41
Autor: WOJSAL
W dniu 19.06.2010 00:21, BQB pisze:
Dok³adnie, mamy tylko jedno ¿ycie, ka¿dy wybór ma swoje nieodwracalne
konsekwencje, ¿ycie to nie gra komputerowa, gdzie mo¿emy zacz±æ jeszcze
raz, jak nam siê nie uda.

Jasne. Jak sie przewrocisz, to juz nie powstajesz, bo zycie mamy jedno itd
;)

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2010-06-22 18:14:47
Autor: BQB
WOJSAL pisze:
[...]

Pewnie, ¿e powstajesz, tylko po wstaniu noga boli :P
To jest konsekwencja, no chyba, ¿e kto¶ ma lenia takiego, ¿e jednak nie wstanie, b±d¼ przewróci siê na tyle niefortunnie, ¿e karetka musi go zabraæ. Wtedy i owszem.

Data: 2010-07-15 10:06:54
Autor: rut
linde pisze:
[...]

Mam to samo, niestety ¶wiadectwa zmieniæ siê nie da.
Ka¿demu z osobna musia³am t³umaczyæ, sk±d to inne nazwisko.
Tylko tak naprawdê to co komu do tego? Starasz siê o pracê, czy o nowy zwi±zek?

¦wiadectwo pracy a zmiana nazwiska - pytanko