Świadomość to nie mózg.

Data: 2011-03-22 22:06:32
Autor: Maciek
Świadomość to nie mózg.
begin o nicku robertcb@poczta.onet.pl napisał(a) na pl.soc.prawo następujące
bzdety:
Operatorem sieci - jest BĂłg.
Potrzebujesz porady psychiatry, a nie prawnika.

--
Maciek
I spend my time wasting yours.

Data: 2011-03-22 22:14:50
Autor: qwerty
�wiadomo�� to nie m�zg.
UĹźytkownik "Maciek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d890f58$0$2486$65785112@news.neostrada.pl...
Operatorem sieci - jest BĂłg.
Potrzebujesz porady psychiatry, a nie prawnika.

Dokładnie. Boga nie ma.

Data: 2011-03-22 23:39:18
Autor: Maciek
�wiadomo�� to nie m�zg.
begin o nicku qwerty napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:
UĹźytkownik "Maciek"  napisał w wiadomości grup
Operatorem sieci - jest BĂłg.
Potrzebujesz porady psychiatry, a nie prawnika.

Dokładnie. Boga nie ma.
A nawet gdyby był. Procesowac się z bogiem....

Data: 2011-03-23 02:35:10
Autor: lolka
wiadomo to nie m zg.
On 22 Mar, 23:39, Maciek <mac...@emti.one.nospam.pl> wrote:

> Dokładnie. Boga nie ma.

A nawet gdyby był. Procesowac się z bogiem....

Czemu nie? Wszyscy prawnicy trafili przeciez gdzie indziej :P

--
*lolka*

Data: 2011-03-23 11:10:38
Autor: Maciek
wiadomo to nie m zg.
begin o nicku lolka napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

> Dokładnie. Boga nie ma.

A nawet gdyby był. Procesowac się z bogiem....

Czemu nie? Wszyscy prawnicy trafili przeciez gdzie indziej :P
To by tłumaczyło, dlaczego większość spraw w taki, czy inny sposób wygrywa
diabeł. ;)

Data: 2011-03-23 08:11:06
Autor: mz
�wiadomo�� to nie m�zg.

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:imb3fl$ful$1inews.gazeta.pl...
[...]

Udowodnij ;)
Ja wierze, że jest ale CI nie udowodnie bo o moja wiara i dobrze mi z nią i Nim.

Data: 2011-03-23 18:39:54
Autor: Piotrek
?wiadomo?? to nie m?zg.

> Dokładnie. Boga nie ma.

Udowodnij ;)

Nawet mu w tym pomogę - zaraz po tym, jak ty udowodnisz, że nie istnieją krasnoludki ani Latający Potwór Spaghetti.

Data: 2011-03-23 19:04:10
Autor: Andrzej Lawa
?wiadomo?? to nie m?zg.
W dniu 23.03.2011 18:39, Piotrek pisze:

Dokładnie. Boga nie ma.

Udowodnij ;)

Nawet mu w tym pomogę - zaraz po tym, jak ty udowodnisz, że nie istnieją
krasnoludki ani Latający Potwór Spaghetti.

Chwała niech będzie jego boskiemu kluskowi!

Data: 2011-03-23 19:43:55
Autor: SDD
?wiadomo?? to nie m?zg.

Użytkownik "Piotrek" <pilarp@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:178f.000003e1.4d8a306anewsgate.onet.pl...

Nawet mu w tym pomogę - zaraz po tym, jak ty udowodnisz, że nie istnieją
krasnoludki ani Latający Potwór Spaghetti.

Ale on nie wypisuje kategorycznego stwierdzenia, ze w/w istnieja, badz nie - w przeciwneinstwie do qwerty.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-03-23 20:04:25
Autor: SDD
?wiadomo?? to nie m?zg.

> [...]

Nawet mu w tym pomogę - zaraz po tym, jak ty udowodnisz, że nie istnieją
krasnoludki ani Latający Potwór Spaghetti.

Zreszta - to jest grupa pl.soc.prawo
A zatem trzeba stwierdzic, ze Bog w obowiazujacych ustawach istnieje - chociazby w preambule Ustawy zasadniczej
Inne dywagacje (w tym potwory spaghetti) -> pl.rec.religia

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-03-23 10:00:29
Autor: Misiek
Świadomość to nie mózg.

Użytkownik "Maciek" <maciek@emti.one.nospam.pl> napisał w wiadomości news:4d890f58$0$2486$65785112news.neostrada.pl...
begin o nicku robertcb@poczta.onet.pl napisał(a) na pl.soc.prawo następujące
bzdety:

Operatorem sieci - jest BĂłg.
Potrzebujesz porady psychiatry, a nie prawnika.

Czemu od razu jak ktos zajmuje sie zjawiskami paranormalnymi od razu musi isc do psychiatry?

Data: 2011-03-23 10:03:31
Autor: Andrzej Ława
Świadomość to nie mózg.
W dniu 23.03.2011 10:00, Misiek pisze:

Czemu od razu jak ktos zajmuje sie zjawiskami paranormalnymi od razu
musi isc do psychiatry?

Bo jakby był zdrowy psychicznie, to by nie spamował swoimi wypocinami po
grupie nie związanej z tematem jego bajeczek o duchach/wróżkach/whatever.

Świadomość to nie mózg.