Świat Cię potrzebuje

Data: 2021-04-21 23:47:30
Autor: ii
Świat Cię potrzebuje
Reklama BNP Paribas z udziałem ...

http://niusy.pl/@youtube.com/adp

:-)

PS. Radek, do nogi!

Data: 2021-04-22 11:15:41
Autor: _Master_
Świat Cię potrzebuje
Kolejna bezczelna manipulacja lobby elektrycznego

Data: 2021-04-22 10:30:25
Autor: K
Świat Cię potrzebuje
On 22/04/2021 10:15, _Master_ wrote:
Kolejna bezczelna manipulacja lobby elektrycznego

Raczej paliwowego majaca na celu zdyskredytowanie elektrycznego ;)

Data: 2021-04-22 12:40:35
Autor: _Master_
Świat Cię potrzebuje
W dniu 2021-04-22 o 11:30, K pisze:
On 22/04/2021 10:15, _Master_ wrote:
Kolejna bezczelna manipulacja lobby elektrycznego

Raczej paliwowego majaca na celu zdyskredytowanie elektrycznego ;)

Lobbiści to PROSTAKI i wg siebie traktują innych obywateli

Lobby gejowskie umieszcza tęczowe flagi, lobby ekologiczne zielone trawniki a lobby elektryczne wszędzie WSADZA elektryki

A ostatnie reklamy banków w tym przodują.

Żałosne

Data: 2021-04-22 12:05:42
Autor: K
Świat Cię potrzebuje
On 22/04/2021 11:40, _Master_ wrote:
[...]

A kto ci da kredyt na elektryka jak nie bank? Ale najpierw w reklamie musza w tobie wyrobic poczucie winy, ze jezdzisz spalinowym... za ktory placisz jeszcze raty w tym samym banku ;)

Data: 2021-04-22 21:00:42
Autor: _Master_
Świat Cię potrzebuje
W dniu czwartek-22-kwietnia-2021 o 13:05, K pisze:

A kto ci da kredyt na elektryka jak nie bank? Ale najpierw w reklamie musza w tobie wyrobic poczucie winy, ze jezdzisz spalinowym... za ktory placisz jeszcze raty w tym samym banku ;)

Ty sobie jaja robisz a są tacy co kupują "produkty" bankowe i myślą że oszczędzają na wisienkach które im marketing podsunął ;-)

Data: 2021-04-27 19:22:44
Autor: ii
Świat Cię potrzebuje
W dniu 22.04.2021 o 13:05, K pisze:
[...]

A propos, wiesz jak w Twizy czuć smród ciągnący się za spalinowcami i jak słychać hałas spalinowych?

Data: 2021-04-28 09:22:40
Autor: K
Świat Cię potrzebuje
On 27/04/2021 18:22, ii wrote:
[...]

Pewnie tak samo jak w gokarcie albo na rowerze bo oferuje ten sam poziom szczelnosci kabiny. Moze kolejna wersja dostanie przynajmniej filtr kabinowy. Twizzy bardziej mi przypomina to: https://www.careco.co.uk/item-s-ms03079/abilize-kondor-cabin-scooter/
niz samochod.

Data: 2021-04-28 15:11:49
Autor: J.F
Świat Cię potrzebuje
On Wed, 28 Apr 2021 09:22:40 +0100, K wrote:
On 27/04/2021 18:22, ii wrote:

A propos, wiesz jak w Twizy czuć smród ciągnący się za spalinowcami i jak słychać hałas spalinowych?

Pewnie tak samo jak w gokarcie albo na rowerze bo oferuje ten sam poziom szczelnosci kabiny.

Ale przeciez w spalinowych tez nie jest szczelna.
Przynajmniej u mnie, bo mi dmuchawa stale wieje "swiezym" powietrzem.
Czasem smierdzi ..

Moze kolejna wersja dostanie przynajmniej filtr kabinowy. Twizzy bardziej mi przypomina to: https://www.careco.co.uk/item-s-ms03079/abilize-kondor-cabin-scooter/
niz samochod.

Ale ... wraz z zanikiem aut spalinowych bedzie mozna odszczelnic
kabine :-)
Albo sie zabroni spaliniakom wjazdu do miasta :-P

J.

Data: 2021-04-28 20:18:33
Autor: ii
Świat Cię potrzebuje
On 27/04/2021 18:22, ii wrote:

[...]

No .. poprzedzający smrodzi Tobie, Ty następnemu itd.

Gdybyśmy zaczynali to by można było.

Data: 2021-04-29 12:09:45
Autor: K
Świat Cię potrzebuje
On 27/04/2021 18:22, ii wrote:

[...]

Tak ale zauwaz, ze przy sprawnym filtrze kabinowym ogromna wiekszosc zanieczyszczen nie przenika do srodka.

Data: 2021-04-29 21:35:28
Autor: ii
Świat Cię potrzebuje
On 27/04/2021 18:22, ii wrote:

[...]

Tylko na zewnątrz zostaje. Brawo.

Data: 2021-05-01 02:36:44
Autor: Poldek
Świat Cię potrzebuje
On 27/04/2021 18:22, ii wrote:

[...]

Zatrute powietrze, to jest problem biedoty, która chodzi piechotą, a nie Szanowmych Państwa, bo jak wiadomo Szanowni poruszają się wszędzie tylko "na kołach". No, może jeszcze dzieci mają problem, ale przecież to dzieci, więc nie jest to duży problem.

Data: 2021-05-04 13:47:18
Autor: K
Świat Cię potrzebuje
On 27/04/2021 18:22, ii wrote:

[...]

Ide o zaklad, ze na nogach, rowerze albo oglnie swiezym powietrzu spedzam wiecej czasu od ciebie. Tak samo jezdzac dieslem euro6 zatruwam srodowisko od ciebie jezdzacego autobusami i pociagami na wiegiel.

Data: 2021-05-04 21:51:31
Autor: ii
Świat Cię potrzebuje

[...]

Gdybyś na koniu jeździł to byłbyś mistrzem a tak to ..

Data: 2021-04-28 20:02:02
Autor: ii
Świat Cię potrzebuje
W dniu 28.04.2021 o 10:22, K pisze:
On 27/04/2021 18:22, ii wrote:
[...]

To po co się trudzą robiąc drzwi, okna i dach?

Moze kolejna wersja dostanie przynajmniej filtr kabinowy.

Po co filtr kabinowy w otwartym samochodzie?

Twizzy bardziej mi przypomina to: https://www.careco.co.uk/item-s-ms03079/abilize-kondor-cabin-scooter/
niz samochod.

Bo ma 4 kółka?

Data: 2021-04-29 12:08:26
Autor: K
Świat Cię potrzebuje
On 27/04/2021 18:22, ii wrote:
[...]

Taki kupiles samochod to nie marudz. Normalne auta maja w miare szczelna kabine i przy sprawnym filtrze kabinowym zatrzymuja nawet do 90% szkodliwych zanieczyszczen w zaleznosci od wielkosci czastek. Bosch twierdzi, ze jego samochodowa HEPA zatrzymuje 99% czastek do wielkosci 0.3 mikrona.

Twizzy bardziej mi przypomina to: https://www.careco.co.uk/item-s-ms03079/abilize-kondor-cabin-scooter/
niz samochod.

Bo ma 4 kółka?

Ogolnie z budowy nadwozia.

Data: 2021-04-29 15:21:12
Autor: ii
Świat Cię potrzebuje
On 27/04/2021 18:22, ii wrote:
[...]

Ale śmierdzą i hałasują co można stwierdzić organoleptycznie. Tylko przeciętny kmiot jadący spalinowcem nawet nie pomyśli, że sam smrodzi tylko będzie patrzał na tego przed nim.

Ale kółka też ma 4.

Data: 2021-04-29 15:37:58
Autor: K
Świat Cię potrzebuje
On 29/04/2021 14:21, ii wrote:

Ale śmierdzą i hałasują co można stwierdzić organoleptycznie. Tylko przeciętny kmiot jadący spalinowcem nawet nie pomyśli, że sam smrodzi tylko będzie patrzał na tego przed nim.

No takie sa samochody i jeszcze przez jakis czas beda, wiesz to przeciez bo sam jak reszta tych kmiotow masz spalinowe. Pozbyl bys sie ale wiesz, ze Twizzy nadaje sie na wozek do golfa albo na zakupy, a pelnowartosciowy elektryk nie spelnia twoich i twojej rodziny oczekiwan oraz jest za drogi.

i kierownice.

Data: 2021-04-29 23:17:52
Autor: ii
Świat Cię potrzebuje
W dniu 29.04.2021 o 16:37, K pisze:
On 29/04/2021 14:21, ii wrote:

[...]

No i czemu Ty masz z tym problem a nie ja?

O tak, kierownicę ma ... inną.

Data: 2021-04-30 10:10:39
Autor: K
Świat Cię potrzebuje
On 29/04/2021 14:21, ii wrote:

[...]

Ja nie mam z tym w ogole problemu. Nie rozwazam zakupu w najblizszym czasie. Problemy elektrykow, czy elektrykow bez drzwi i dachu mnie w ogole nie dotycza. Zamykam okna i szyber, wlaczam klime i nic mi nie smierdzi, chyba sobie sam napierdze do srodka.

Data: 2021-04-30 17:57:47
Autor: ii
Świat Cię potrzebuje
On 29/04/2021 14:21, ii wrote:

[...]

No i właśnie o tym pisałem, że ci, co śmierdzą nie czują tego.

Data: 2021-05-04 13:44:22
Autor: K
Świat Cię potrzebuje
On 29/04/2021 14:21, ii wrote:

[...]

Nie, ty pisales o tym jak to zle ci z samochodem bez drzwi. Nie spaliny to rozlana gnojowka na polu bedzie ci przeszkadzala.

Data: 2021-05-04 21:49:07
Autor: ii
Świat Cię potrzebuje
W dniu 04.05.2021 o 14:44, K pisze:
On 30/04/2021 16:57, ii wrote:
[...]

Nonsens. Chodziło wyłącznie o to, że kierowca spalinowego jest ograniczony mentalnie bo nigdy nie znalazł się w nieco tylko odmiennej sytuacji, że czuje co sąsiednie samochody emitują. Możesz to sobie sprawdzić nawet w kabrio i będąc pieszym. No ale na razie jesteś mentalnie skrzywiony. Dlatego właśnie postrzegasz sprawy inaczej niż się mają.

Nie spaliny to rozlana gnojowka na polu bedzie ci przeszkadzala.

A Tobie nie?

Data: 2021-05-05 09:21:33
Autor: K
Świat Cię potrzebuje
On 30/04/2021 16:57, ii wrote:
[...]

No, teraz sie zastanowmy chwile kto jest bardziej ekologiczny. Ja z dizlem euro6 czy ty albo koniu z flota samochodow pod domem skladajaca sie z jednego na wegiel i kilku spalinowych? I to jest najzabwniejsze, ze ci ktorzy sa najmniej ekologiczni najwiecej pisza o ekologii wytykajac innym jakie to oni maja zakute lby albo jakimi hejterami sa gdy nie kupuja tego co mowisz. Kupiles sobie auto bez drzwi, ktore spelnia ta sama funkcje co elektryczna hulajnoga i masz pretensje, ze smierdzi (moze to pot?), jest glosno, wieje wiatr i jestes wystawiony na promieniowanie UV, cieplo i zimno na przemian, a na sam koniec piszesz, ze to ja mam problem. Nie, to nie ja mam problem. Dopoki nie stane w korku z jakims dymiacym na wszystkie mozliwe kolory starym smietnikiem to nic nie czuje, co wiecej ty tez nic nie czules dopoki sobie nie kupiles Twizzy i nie zaczales sobie wkrecac, ze jestes eko.

Nie spaliny to rozlana gnojowka na polu bedzie ci przeszkadzala.

A Tobie nie?

Owszem, ale nie robie z tego problemu. Przejade kilka km i przestaje.

Data: 2021-05-05 10:42:48
Autor: J.F
Świat Cię potrzebuje
On Wed, 5 May 2021 09:21:33 +0100, K wrote:
On 04/05/2021 20:49, ii wrote:
Nonsens. Chodziło wyłącznie o to, że kierowca spalinowego jest ograniczony mentalnie bo nigdy nie znalazł się w nieco tylko odmiennej sytuacji, że czuje co sąsiednie samochody emitują.

Czesto sie znajduje. I czasem  nawet wtedy mysli "powinni takich zlomow zabronic"

Ale to o innych, za swoim to nie stoi :-)

[...]

No ale on ma jeszcze PV na dachu, wiec produkuje prad ekologiczny, nie
z wegla.

Jak jeszcze produkuje w dziennym szczycie, a laduje w nocy, to moze
efektywnie zmniejsza produkcje CO2.
J.

Data: 2021-05-05 11:24:45
Autor: K
Świat Cię potrzebuje
On 04/05/2021 20:49, ii wrote:
[...]

No ale gdzies dalej niz do sklepu to jezdzi jednak spalinowym, zima tez nim nie jezdzi bo bez drzwi troche pizdzi po lapach. To jest jak kupowanie CocaColi zero i do tego Snickersa.

Data: 2021-05-05 11:30:50
Autor: ii
Świat Cię potrzebuje
On 30/04/2021 16:57, ii wrote:
[...]

No tak, masz problem mentalny.

Nie spaliny to rozlana gnojowka na polu bedzie ci przeszkadzala.

A Tobie nie?

Owszem, ale nie robie z tego problemu. Przejade kilka km i przestaje.

Sam widzisz, problemu gnojówki nie ma a spalin jest.

Data: 2021-05-05 11:28:00
Autor: K
Świat Cię potrzebuje
On 30/04/2021 16:57, ii wrote:
[...]

Faktycznie, ja mam problem mentalny... wez mnie nie oslabiaj. Hejterem mnie jeszcze nazwij.

[...]

Nie, to jest ten sam problem. Przejade pare km i problem znika i tu cie musze zmartwic, bo za 20 lat ten problem nadal bedzie istnial.

Data: 2021-05-01 02:39:46
Autor: Poldek
Świat Cię potrzebuje
W dniu 2021-04-29 o 15:21, ii pisze:

Ale śmierdzą i hałasują co można stwierdzić organoleptycznie. Tylko przeciętny kmiot jadący spalinowcem nawet nie pomyśli, że sam smrodzi tylko będzie patrzał na tego przed nim.

Mylisz się. Prawdziwy pasjonat młotosportu usunie tłumik, żeby robić wkoło głośniejszy hałas i razem z nim oczywiście usunie wszelkie katalizatory, filtry itp. i jest z tego dumny.

Data: 2021-05-02 21:24:32
Autor: ii
Świat Cię potrzebuje
W dniu 01.05.2021 o 02:39, Poldek pisze:
[...]

Motosport jest wyczynem, zwykle poza miastem, zupełnie inna sprawa.

Data: 2021-04-28 10:57:24
Autor: _Master_
Świat Cię potrzebuje
W dniu wtorek-27-kwietnia-2021 o 19:22, ii pisze:
A propos, wiesz jak w Twizy czuć smród ciągnący się za spalinowcami i jak słychać hałas spalinowych?

Włącz sobie bulgotanie w głośnikach ;-)

Data: 2021-04-28 20:03:41
Autor: ii
Świat Cię potrzebuje
W dniu 28.04.2021 o 10:57, _Master_ pisze:
W dniu wtorek-27-kwietnia-2021 o 19:22, ii pisze:
A propos, wiesz jak w Twizy czuć smród ciągnący się za spalinowcami i jak słychać hałas spalinowych?

Włącz sobie bulgotanie w głośnikach ;-)

I stukanie w głowę?

Data: 2021-05-03 11:51:19
Autor: PiteR
Świat Cię potrzebuje
in <news:s69h96$jku$3news.icm.edu.pl>
user ii pisze tak:

A propos, wiesz jak w Twizy czuć smród ciągnący się za spalinowcami

Jeśli są ludzie, którzy tak czują smród spalin
jak ja czuję z kilometra smród kawy to ich rozumiem.

Można pawia puścić.

--
Piter

#ZawszeGratem

Data: 2021-04-27 19:21:16
Autor: ii
Świat Cię potrzebuje
W dniu 22.04.2021 o 11:15, _Master_ pisze:
Kolejna bezczelna manipulacja lobby elektrycznego

Twizy wygrywa w cuglach

http://niusy.pl/9sa

:-)

Świat Cię potrzebuje