Świat Donalda Tuska odszedł do lamusa

Data: 2020-12-07 16:42:35
Autor: u2
Świat Donalda Tuska odszedł do lamusa
Boga Boga ani żadnego innego boga nie ma bo by skurwysynów rozszarpał za to co robili i co mówią. Na dzień przed głosowaniem gdzie ma być EXPO zrobili taka antypolska propagandę że z Argentyna przegraliśmy jednym głosem. Konkretnie przegrała Łódź rządzona przez Zdanowską. Wygrało z nami państwo w którym osiedlili się najbardziej znani niemieccy zbrodniarze wojenni.

no ale nie ma jednego boga, monoteizm jest zwodniczy, bo bóg występuje w katolicyzmie w trzech postaciach, ojca, syna i ducha świętego

więc w katolicyzmie ty jesteś bogiem, ale najpierw jako syn, któremu ojciec przekazuje ducha świętego, a następnie sam jesteś ojcem i przekazujesz dalej ducha świętego, to prosta religia, to ty byś rozszarpał niemieckich zbrodniarzy, jak oni rozszarpywali swoje ofiary

z tym, że tak mówi stary testament, a nowy testament mówi, że trzeba wybaczać swoim prześladowcom, o ile wyrażą skruchę za swoje grzechy

oczywiście w przypadku niemieckich zbrodniarzy nigdy nie było żadnej skruchy, tylko ściema, jak to ładnie się rozliczyli ze swoich zbrodni:))))))))))))))))

Data: 2020-12-07 08:21:10
Autor: Zenek Kapelinder
poniedziałek, 7 grudnia 2020 o 16:42:37 UTC+1 u2 napisał(a):
> [...]
no ale nie ma jednego boga, monoteizm jest zwodniczy, bo bóg występuje w katolicyzmie w trzech postaciach, ojca, syna i ducha świętego więc w katolicyzmie ty jesteś bogiem, ale najpierw jako syn, któremu ojciec przekazuje ducha świętego, a następnie sam jesteś ojcem i przekazujesz dalej ducha świętego, to prosta religia, to ty byś rozszarpał niemieckich zbrodniarzy, jak oni rozszarpywali swoje ofiary z tym, że tak mówi stary testament, a nowy testament mówi, że trzeba wybaczać swoim prześladowcom, o ile wyrażą skruchę za swoje grzechy oczywiście w przypadku niemieckich zbrodniarzy nigdy nie było żadnej skruchy, tylko ściema, jak to ładnie się rozliczyli ze swoich zbrodni:))))))))))))))))
Skąd wiesz że wymyślenie przez boga Boga stworzyciela dodatkowych postaci w tym jednej z powietrza czystego zrobionej nie było pierwsza schizofrenią?

Data: 2020-12-07 17:55:35
Autor: u2
[...]

no wiesz, nie ma mnie bez boga, ale również nie ma boga beze mnie, to prosta zależność

ja nie pałam żądzą rewanżu wobec Niemiec, choć uważam, że dla Bolanda należą się reparacje wojenne od Niemiec zgodnie z prawem międzynarodowym

nie wiem dlaczego państwo, które nie uczestniczyło w wojnie i nie było jej ofiarą otrzymuje takie reparacje, chodzi oczywiście o Izrael:))))))))

Świat Donalda Tuska odszedł do lamusa