Swiat glupieje do potegi n-tej

Data: 2010-06-30 00:21:59
Autor: Feromon
Swiat glupieje do potegi n-tej

Użytkownik "PawelC" <pablo34CUTTHIS@fortfun.pl> napisał w wiadomości news:4c2a5882$0$2582$65785112news.neostrada.pl...
Zona jak coś pozytywnego o mnie powie, to, to, że jestem najbardziej tolerancyjnym człowiekiem w tej galaktyce i okolicy , dziś jednak wjeżdżając do Wawki stwierdziłem że co niektórzy to barany do potegi n-tej.
Zapakowane auta w materace, kajaki, pontony, 3ka dzieciaków na tylnym siedzeniu, co niektórzy tak spoceni, że "total wkurw" w oczach... i stoi taki jeden z drugim w korku gapiąc się na GPS'a bo ten im pewnie tak trasę na mazury lub do trójmiasta wyznaczył 7kmą.
Kurcza przecież to miasto od południa mimo braku obwodnicy można objechać przynajmniej na 2 sposoby, nie tracąc tyle czasu, paliwa i nerwów.
Niektórzy chyba wkrótce bez nawigacji do toalety nie trafia :|

Ja mam taki głupi zwyczaj jechania na wakacje najcieńszą drogą na mapie.
Jadę 60 km na godzinkę ale pojazdów konkurencyjnych brak.
A już na pewno omijam duże miasta....
Lubię odpoczywać na wakacjach...

Feromon

Data: 2010-06-30 10:15:41
Autor: Piotr Czy¿
Swiat glupieje do potegi n-tej
Feromon pisze:

Ja mam taki g³upi zwyczaj jechania na wakacje najcieñsz± drog± na mapie.
Jadê 60 km na godzinkê ale pojazdów konkurencyjnych brak. A ju¿ na pewno
omijam du¿e miasta.... Lubiê odpoczywaæ na wakacjach...

Szczerze podziwiam.
Mo¿e jak bêdziesz mia³ za plecami ze dwa maluchy, które co chwile pytaj± kiedy bêdziemy, a ty wycieczkê nad morze np. z Kraka zaplanowa³e¶ na 15 godzin.... to siê zrozumiemy.

--
Piotr Czy¿

Data: 2010-06-30 13:09:33
Autor: PawelC
W dniu 2010-06-30 12:15, Piotr Czy¿ pisze:
Feromon pisze:

[...]

A jad±c przez miasta to ile Ci to zajmuje?
Przejechanie obecnie 7mk± Warszawy w dzieñ powszedni to 3 jak nie 4 godziny nie Twoje - zw³aszcza jak kto¶ nie zna miasta.

Data: 2010-06-30 21:43:36
Autor: Adam P³aszczyca
Swiat glupieje do potegi n-tej
Dnia Wed, 30 Jun 2010 10:15:41 +0000 (UTC), Piotr Czy¿ napisa³(a):

Szczerze podziwiam.
Mo¿e jak bêdziesz mia³ za plecami ze dwa maluchy, które co chwile pytaj± kiedy bêdziemy, a ty wycieczkê nad morze np. z Kraka zaplanowa³e¶ na 15 godzin.... to siê zrozumiemy.

Nad morze jest 600km max. Przy 60km/h to 10h.  Zrób to na siódemce na
przyk³ad. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kêszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na
 _______/ /_     Wywo³ywanie slajdów http://trzypion.pl/

Data: 2010-06-30 19:36:53
Autor: BQB
Feromon pisze:

Ja mam taki głupi zwyczaj jechania na wakacje najcieńszą drogą na mapie.
Jadę 60 km na godzinkę ale pojazdów konkurencyjnych brak.
A już na pewno omijam duże miasta....
Lubię odpoczywać na wakacjach...

Oj kolego, chyba nie trafiłeś na kiepską drogę, jak uda mi się umocować telefon jutro do szyby w samochodzie, to Ci pokażę drogę, jaką obecnie codziennie jeżdżę do pracy, aby nie stać w korku. A jeżdżę nią, bo specjalnie zainstalowałem miękkie zawieszenie na dziury i kiepskie drogi.

Swiat glupieje do potegi n-tej