安iat jebnietych.

Data: 2011-06-21 04:00:03
Autor: cirrus
安iat jebnietych.
# Polscy nacjonali軼i pisz wiernopodda鎍ze listy do Aleksandra ㄆkaszenki i kr璚 filmy wychwalaj帷e re磨m. Szkaluj Polsk i represjonowanych na Bia這rusi rodak闚. P豉ci Mi雟k.
Pi徠ek, 17 czerwca, godz. 13., kamienica na Nowym 安iecie, sala konferencyjna portalu www.nowyekran.pl. Premiera kolejnego "bia這ruskiego" filmu wyprodukowanego przez Stowarzyszenie Wierni Polsce Suwerennej (WPS). Wchodzimy na ni jako m這dzi historycy, kt鏎zy zbieraj materia造 do pracy "Obraz Bia這rusi w polskich mediach".

 Dariusz Kosiur, wiceprezes WPS, wyja郾ia nam "stan medi闚":
- Wszyscy na 篡dowskiej smyczy. Od Rydzyka po Michnika. Rydzyk na pocz徠ku wsp馧pracowa ze S這wianami, teraz przeszed na stron Anglosas闚, 篡je dzi瘯i 篡dowskiemu kapita這wi. Rzekome konflikty mi璠zy Rydzykiem i Michnikiem, wszystko gra pod publiczk.

 - To co nale篡 czyta i ogl康a?

 - Czyta tygodnik "Nasza Polska", a wiadomo軼i szuka w internecie. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfl39

--
stevep

Data: 2011-06-21 20:42:12
Autor: jadrys
wiat jebnietych.
W dniu 2011-06-21 04:00, cirrus pisze:
# Polscy nacjonalici

Ka髒dy prawdziwy Polak kibicuje ukaszence.

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z kt籀r nale髒y walczy..
Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-06-22 03:56:51
Autor: cirrus
wiat jebnietych.
U髒ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa w wiadomoci news:itqp9t$qdd$2news.onet.pl...
W dniu 2011-06-21 04:00, cirrus pisze:
# Polscy nacjonalici
Ka髒dy prawdziwy Polak kibicuje ukaszence.

Ka髒dy prawdziwy idiota kibicuje ukaszence.

--
stevep

Data: 2011-06-22 18:17:50
Autor: jadrys
wiat jebnietych.
W dniu 2011-06-22 03:56, cirrus pisze:
[...]

Zwr籀 uwag 髒e to jedna z ostatnich enklaw w Europie  gdzie NATO i UNIA nie ma nic do powiedzenia. A wic cieszmy si  z wolnoci i niezale髒noci Biaorusin籀w, bo tylko to nam zostao.

Data: 2011-06-22 19:01:44
Autor: he簧sk
安iat jebnietych.
On Wed, 22 Jun 2011 18:17:50 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

Zwr鵵 uwag 瞠 to jedna z ostatnich enklaw w Europie  gdzie NATO i UNIA nie ma nic do powiedzenia.

 tylko rosja.

--

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dr鏬 poprawi sie sam !

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-06-22 20:20:39
Autor: jadrys
wiat jebnietych.
W dniu 2011-06-22 19:01, he簧sk pisze:
On Wed, 22 Jun 2011 18:17:50 +0200, jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

Zwr籀 uwag 髒e to jedna z ostatnich enklaw w Europie  gdzie NATO i UNIA
nie ma nic do powiedzenia.
  tylko rosja.

No nie wiem,. Polski raczej nie byoby sta na gest nieuznania Kosova jak ukaszenki Osetii Pd.

Data: 2011-06-23 08:10:53
Autor: he簧sk
安iat jebnietych.
On Wed, 22 Jun 2011 20:20:39 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   tylko rosja.
No nie wiem,. Polski raczej nie by這by sta na gest nieuznania Kosova jak ㄆkaszenki Osetii P責.

 nie badz naiwny. to pozory sterowanej przez rosje demokracji.

Data: 2011-06-23 09:22:17
Autor: jadrys
wiat jebnietych.
W dniu 2011-06-23 08:10, he簧sk pisze:
[...]

No mo髒e, ale u nas nawet na pozory nie mo髒emy sobie pozwoli. Ka髒 nam wbija n籀髒 w plecy naszym braciom Sowianom, to robimy to bez mrugnicia okiem.

Data: 2011-06-23 16:00:34
Autor: cirrus
wiat jebnietych.
U髒ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa w wiadomoci news:itupit$bjn$1news.onet.pl...
[...]

Cz "braci Sowian" z najwy髒sza rozkosz poder髒nie ci gardlo w ramach solidarnosci sowianskiej.

--
stevep

Data: 2011-06-25 14:37:03
Autor: he簧sk
安iat jebnietych.
On Thu, 23 Jun 2011 09:22:17 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   nie badz naiwny. to pozory sterowanej przez rosje demokracji.

No mo髒e, ale u nas nawet na pozory nie mo髒emy sobie pozwoli. Ka髒 nam wbija n籀髒 w plecy naszym braciom Sowianom, to robimy to bez mrugnicia okiem.

 niby komu? jakim braciom? o czym ty bajdurzysz?

--

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dr籀g poprawi sie sam !

Data: 2011-06-22 18:03:42
Autor: hesk
安iat jebnietych.
On Tue, 21 Jun 2011 20:42:12 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-06-21 04:00, cirrus pisze:
> # Polscy nacjonali軼i

Ka盥y prawdziwy Polak kibicuje ㄆkaszence.

 ciekawe masz wzorce. --

Data: 2011-06-22 18:17:45
Autor: jadrys
wiat jebnietych.
W dniu 2011-06-22 18:03, hesk pisze:
On Tue, 21 Jun 2011 20:42:12 +0200, jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

W dniu 2011-06-21 04:00, cirrus pisze:
# Polscy nacjonalici
Ka髒dy prawdziwy Polak kibicuje ukaszence.
  ciekawe masz wzorce.

Tak, wolno, niezale髒no i dar samostanowienia ceni ponad wszystko.

Data: 2011-06-22 19:01:44
Autor: he簧sk
安iat jebnietych.
On Wed, 22 Jun 2011 18:17:45 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   ciekawe masz wzorce.

Tak, wolno嗆, niezale積o嗆 i dar samostanowienia ceni ponad wszystko.

 i ta wolnosc, niezaleznosc i dar samostanowienia  reprezentuje lukaszenka? chyba wylacznie dla siebie.

Data: 2011-06-22 20:20:34
Autor: jadrys
wiat jebnietych.
[...]

Tak, - Biaorusini przy ukaszence nie stracili jeszcze ani krzty suwerennoci, 髒e o majtku narodowym nie wspomn.

Data: 2011-06-23 08:10:53
Autor: he簧sk
安iat jebnietych.
On Wed, 22 Jun 2011 20:20:34 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   i ta wolnosc, niezaleznosc i dar samostanowienia
>   reprezentuje lukaszenka? chyba wylacznie dla siebie.

Tak, - Bia這rusini przy ㄆkaszence nie stracili jeszcze ani krzty suwerenno軼i, 瞠 o maj徠ku narodowym nie wspomn.

 malo wiesz o bialorusinach. byles tam kiedykolwiek? ja bylem.

Data: 2011-06-23 09:22:04
Autor: jadrys
wiat jebnietych.
[...]

I widziae tam blaszane baraki w kt籀rych na jakiego Azjat, czy innego zagranicznego "inwestora" charuj od witu do nocy miejscowi niewolnicy?

Data: 2011-06-25 14:37:02
Autor: he簧sk
安iat jebnietych.
On Thu, 23 Jun 2011 09:22:04 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   malo wiesz o bialorusinach. byles tam kiedykolwiek? ja bylem.

I widziae tam blaszane baraki w kt籀rych na jakiego Azjat, czy innego zagranicznego "inwestora" charuj od witu do nocy miejscowi niewolnicy?

 haruja jezeli juz. przypomnij sobie wybory prezydenckie na bialorusi
 i los konkurentow, ktorzy osmielili sie startowac w wyborach.  podstawowa zasada na bialorusi: kto nie kradnie ten nie zyje.

Data: 2011-06-22 20:50:53
Autor: u2
安iat jebnietych.
W dniu 2011-06-21 20:42, jadrys pisze:
W dniu 2011-06-21 04:00, cirrus pisze:
# Polscy nacjonali軼i

Ka盥y prawdziwy Polak kibicuje ㄆkaszence.

Koledzy z Bia貫gostoku twierdzili, ze na Bialorusi sytuacja jest
diametralnie inna od tej co twierdzi oficjalna propaganda w polskich
merdiach, a wiedza, bo maja kontakt z bialorusinami na codzien. Ale to
nic dziwnego merdialna propaganda dziala na rozkaz mocodawcow z
brukselki i kremla.

Data: 2011-06-23 09:20:50
Autor: jadrys
wiat jebnietych.
W dniu 2011-06-22 20:50, u2 pisze:
W dniu 2011-06-21 20:42, jadrys pisze:
W dniu 2011-06-21 04:00, cirrus pisze:
# Polscy nacjonalici
Ka髒dy prawdziwy Polak kibicuje ukaszence.

Koledzy z Biaegostoku twierdzili, ze na Bialorusi sytuacja jest
[...]

No tak prawd m籀wic to ja nie wiem jaka jest sytuacja na Biaorusi teraz, ale jeszcze par lat temu szczerze 髒aowaem 髒e nie mieszkam w tym kraju.