Swiat jest piękny w Power Point

Data: 2018-08-25 09:58:49
Autor: Ciemny Lud
Swiat jest piękny w Power Point
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,23822330,pis-chwali-sie-jak-wzrosly-przychody-z-vat-ale-zaraz-zaraz.html#Z_BoxNewsLink&a=66&c=96

"Przychody z VAT wzrosły dzięki rządom PiS niemal o 100 procent - mogłoby się wydawać po spojrzeniu na wykres zaprezentowany przez sztab wyborczy partii. Autorzy zapomnieli bowiem o zachowaniu skali."

Przecież PiS to nieuki! ;-)))

Albo oszuści ;-)))

Albo jedno i drugie!

CL

Data: 2018-08-25 02:05:10
Autor: Relatywizator rzeczywistości Dąs
Swiat jest piękny w Power Point
Data: 2018-08-25 11:15:44
Autor: Ciemny Lud
Swiat jest piękny w Power Point
pajac "Relatywizator rzeczywistości Dąs" <franek.zyto@gmail.com> napisał w wiadomości news:bcc52269-2a4b-438f-82b8-461fcdbeba0bgooglegroups.com...
użytkownik Ciemny Lud napisał:

Przecież PiS to nieuki! ;-)))

https://pbs.twimg.com/media/DlYqADcWwAEvarI.jpg

A cos na temat dyżurny pajacu?

CL

Data: 2018-08-25 03:22:48
Autor: Relatywizator rzeczywistości Dąs
Swiat jest piękny w Power Point
użytkownik Ciemny Lud napisał:

A cos na temat dyżurny pajacu?

CL

https://demotywatory.pl/uploads/201303/1363695077_27jmmj_600.jpg

Bankierka notuje rekordowe zyski a lud bierze pożyczki w łonga kom na 3000% oprocentowanie w skali roku:)
+
wyjebanie drogowców na przetargach euro 2012

2018:
https://www.mpips.gov.pl/aktualnosci-wszystkie/art,5543,9924,rekordowo-niskie-bezrobocie-w-kwietniu.html

https://businessinsider.com.pl/finanse/makroekonomia/wzrost-pkb-i-kwartal-2018-dane-gus/04qmd2t

Toż to klon rządów 2005-2007, gojce niby tego nie ogarniają ale kto śledzi
ten wie:) Wystarczyło pogonić żydo-liberałów z ich ajwajami:)

Data: 2018-08-25 18:50:20
Autor: Ciemny Lud
Swiat jest piękny w Power Point
pajac "Relatywizator rzeczywistości Dąs" <franek.zyto@gmail.com> napisał w
wiadomości news:c2070649-3520-4b4a-a681-4597f9275e45googlegroups.com...
użytkownik Ciemny Lud napisał:

A cos na temat dyżurny pajacu?

CL

https://demotywatory.pl/uploads/201303/1363695077_27jmmj_600.jpg

Bankierka notuje rekordowe zyski

Masz na myśłi bankstera M.Morawieckiego? ;-))

a lud bierze pożyczki w łonga kom

Masz cos z łbem? Tego typu słownictwo wskazuje na chorobą psychiczną.

na 3000% oprocentowanie w skali roku:)

SKOK! SKOK! GetBack!

wyjebanie

Trochę kultury CHAMIE!

drogowców na przetargach euro 2012

CIOTO! Mamy SIERPIEN 2018! Wake up!

2018
https://www.mpips.gov.pl/aktualnosci-wszystkie/art,5543,9924,rekordowo-niskie-bezrobocie-w-kwietniu.html

Mamy sierpien cieniasie! ;-)))

Wiesz jak sie liczy bezrobocie?
To są ci którzy moga pracować ale nie mogą znależć pracy.

Dostają 500+, a to sie nie liczy do bezrobocia. Proste?

Toż to klon rządów 2005-2007,

Buhahhahahahhahahahahhahahahhahaaaa! Leppera i Giertycha? ;-)))

gojce

Co to są "gojce", to twoja rodzina?

niby tego nie ogarniają ale kto śledzi ten wie:)

Czyli ty nie wiesz ;-)))

Wystarczyło pogonić żydo-liberałów z ich ajwajami:)

I jest kasa dla szmana z Torunia!

https://wolniisolidarni.czest.pl/2018/06/15/304-miliony-glinski-tuczy-rydzyka/

I jest kaska swojakom!

http://wyborcza.pl/7,75398,23819378,bubel-prawny-zamiast-oszczednosci-dzieki-regulacjom-pis-szefowie.html?disableRedirects=true#Z_BoxGWImg

"Ojczyznę dojna racz nam zwrócić Panie!" - (c) A.Duda, prezydent, PiS.

CL

Data: 2018-08-25 13:07:13
Autor: Relatywizator rzeczywistości Dąs
Swiat jest piękny w Power Point
użytkownik Ciemny Lud napisał:

>Bankierka notuje rekordowe zyski

Masz na myśłi bankstera M.Morawieckiego? ;-))

karaj rękę, nie ślepy miecz!
>a lud bierze pożyczki w łonga kom

Masz cos z łbem? Tego typu słownictwo wskazuje na chorobą psychiczną.

>na 3000% oprocentowanie w skali roku:)

SKOK! SKOK! GetBack!

Getback to firma ściągająca forsę a nie ją pożyczająca, łośku

>wyjebanie

Trochę kultury CHAMIE!

>drogowców na przetargach euro 2012

Rzeczy trzeba nazywać po imieniu.

CIOTO! Mamy SIERPIEN 2018! Wake up!

2018
https://www.mpips.gov.pl/aktualnosci-wszystkie/art,5543,9924,rekordowo-niskie-bezrobocie-w-kwietniu.html

Mamy sierpien cieniasie! ;-)))

To se poszukaj danych za sierpień łośku.

> [...]

>Toż to klon rządów 2005-2007,

Buhahhahahahhahahahahhahahahhahaaaa! Leppera i Giertycha? ;-)))

Ledwo pomocnicy, w każdym bądź razie nie moderatorzy.
Giertych co by o nim nie mówić sprawdził się jako minister.
A Lepper była za malo sprytny i dał się zrobić w chuja tefauenom,
później tefaueny go załatwiły. Sam był sobie winien.
Natura promuje sprytnych. Lepper był spostrzegawczy i sprytny, ale nie tak jak tefaueny.

>gojce

Co to są "gojce", to twoja rodzina?

Mieszkańcy wsi:
Gojców - wieś wsołecka Polsce położona w województwie świętokrzyskim:)

>niby tego nie ogarniają ale kto śledzi ten wie:)

Czyli ty nie wiesz ;-)))

Śledzę i widzę podobieństwa.

>Wystarczyło pogonić żydo-liberałów z ich ajwajami:)

I jest kasa dla szmana z Torunia!

Wg. standardów unijnych - owszem. Należą się dotacje jak każdemu
innemu podmiotowi startującemu w konkursie.

[...]

Ble ble ble. Wincyj wklejek dawaj, po 21 dziennie, może co ruszy w temacie, łośku:)

"Ojczyznę dojna racz nam zwrócić Panie!"

By było jak dawniej, by żyło się lepiej. Aj waj:)

Data: 2018-08-26 03:34:03
Autor: Bruno Brunowski
Swiat jest piękny w Power Point
Nocnik wydymał: "Getback to firma ściągająca forsę a nie ją pożyczająca, łośku"

To może wytłumaczysz skąd te 2,6 mld które getback wisi inwestorom z tytułu niewykupionych obligacji?

--
Bruno

Data: 2018-08-26 04:19:00
Autor: Relatywizator rzeczywistości Dąs
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
Nocnik wydymał: "Getback to firma ściągająca forsę a nie ją pożyczająca, łośku"

To może wytłumaczysz skąd te 2,6 mld które getback wisi inwestorom z tytułu niewykupionych obligacji?

Z chciwości prawdopodobnie:)

Chj w dupę łośkom żerującym na przeterminowanych wierzytelnościach.

Data: 2018-08-26 13:42:19
Autor: Ciemny Lud
Swiat jest piękny w Power Point tylko nie u dąs-a
pajac "Relatywizator rzeczywistości Dąs" <franek.zyto@gmail.com> napisał w
wiadomości news:4db44184-8e7d-4947-bdda-7ad9ef69ab8fgooglegroups.com...
[...]

No i co pajacu, znów strzeliłes sobie w kolano!

Chj w dupę

Nie bluzgaj łajzo!

łośkom żerującym na przeterminowanych wierzytelnościach.

Cos jeszcze masz do powiedzenia opluta sieroto? ;-)))

CL

Data: 2018-08-26 05:41:08
Autor: Relatywizator rzeczywistości Dąs
Swiat jest piękny w Power Point tylko nie u dąs-a
użytkownik Ciemny Lud napisał:

Cos jeszcze masz do powiedzenia opluta sieroto? ;-)))

https://twitter.com/_nazimno/status/1033609339217633280

Pchać Rydzykowi - źle, pchać do niemca/francuza dobrze?

Normy nie wyrabiasz, pańcio niemiecki może być zdenerwowany
jak zobaczy twoją skuteczność pajdaczku:(

Data: 2018-08-27 07:30:52
Autor: Ciemny Lud
pajac "Relatywizator rzeczywistości Dąs" <franek.zyto@gmail.com> napisał w wiadomości news:db7d60b1-2c0a-410b-965d-9a1288886492googlegroups.com...
użytkownik Ciemny Lud napisał:

Cos jeszcze masz do powiedzenia opluta sieroto? ;-)))

https://twitter.com/_nazimno/status/1033609339217633280

Pchać Rydzykowi - źle, pchać do niemca/francuza dobrze?

Z tym na Nowogrodzką.

Normy nie wyrabiasz,

Jestem tu dla rozrywki ;-)))

pańcio niemiecki

Szwabska dziwka jesteś! ;-)))

może być zdenerwowany

To się bierz do roboty cieniasie!

jak zobaczy twoją skuteczność

Za co ci ta Nowogrodzka płaci? ;-)))

pajdaczku:(

Suka sąsiada tęskni za tobą, cos ty jej zrobił?

CL

Data: 2018-08-26 05:43:13
Autor: Relatywizator rzeczywistości Dąs
W dniu niedziela, 26 sierpnia 2018 13:43:22 UTC+2 użytkownik Ciemny Lud napisał:

Cos jeszcze masz do powiedzenia opluta sieroto? ;-)))

CL

Oplułem.
https://twitter.com/_nazimno/status/1023142673258106881

Data: 2018-08-27 07:38:04
Autor: Ciemny Lud
napisał:

Cos jeszcze masz do powiedzenia opluta sieroto? ;-)))

CL

Oplułem.
https://twitter.com/_nazimno/status/1023142673258106881

Ja nie musiałem ;-)))

https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/pijany-senator-pis-roztrzaska-sobie-gowe-aa-Bj7Z-rpS3-TRax.html

CL

Data: 2018-08-26 10:35:41
Autor: Ciemny Lud
pajac "Relatywizator rzeczywistości Dąs" <franek.zyto@gmail.com> napisał w wiadomości news:f936776c-468c-490f-8e83-4c66bc4a26f2googlegroups.com...
użytkownik Ciemny Lud napisał:

>Bankierka notuje rekordowe zyski

Masz na myśłi bankstera M.Morawieckiego? ;-))

karaj rękę, nie ślepy miecz!

Nie mów, premier jest "ślepym mieczem" czy to wy PiS-owcy udajecie ślepych?

> [...]

>na 3000% oprocentowanie w skali roku:)

SKOK! SKOK! GetBack!

Getback to firma ściągająca forsę a nie ją pożyczająca, łośku

A SKOK? ;-))))

> [...]

Giertych co by o nim nie mówić sprawdził się jako minister.

A Lepper była za malo sprytny i dał się zrobić w chuja

Nie potrafisz bez bluzgania?

tefauenom, później tefaueny go załatwiły.

Co to są "tefaueny"?

Sam był sobie winien.
Natura promuje sprytnych.

Jesteś sprytny?

Lepper był spostrzegawczy i sprytny, ale
nie tak jak tefaueny.

Co do tego mają "tefaueny"?

Lepper i Giertych to koalicjanci J.Kaczyńskiego.

>gojce

Co to są "gojce", to twoja rodzina?

Mieszkańcy wsi:
Gojców - wieś wsołecka Polsce położona w województwie świętokrzyskim:)

Co to ma do tematu?

>niby tego nie ogarniają ale kto śledzi ten wie:)

Czyli ty nie wiesz ;-)))

Śledzę i widzę podobieństwa.

Rydzyka do sługi bożego czy odwrotnie?

>Wystarczyło pogonić żydo-liberałów z ich ajwajami:)

I jest kasa dla szmana z Torunia!

Wg. standardów unijnych - owszem. Należą się dotacje jak każdemu
innemu podmiotowi startującemu w konkursie.

Dziwnym trafem wpadają w łapy toruńskiego szamana.

[...]

Co, trafiłem w czuły punkt łosiu?

Nie udawaj, że miliony dla Rydzyka się należą bo... ma haki na PiS.

"Ojczyznę dojna racz nam zwrócić Panie!"

By było jak dawniej, by żyło się lepiej. Aj waj:)

I dlatego PiS kradnie miliony?

CL

Data: 2018-08-25 10:26:57
Autor: Pisiorowy Escobar
"Ciemny Lud" <ciemny.lud@to.kupi> napisał(-a):

[...]

o niczym nie zapomnieli. ich elektorat jak tępy dold czy głupi u2 tak czytają
wykresy :DDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-08-25 10:50:45
Autor: Lord Donald
W dniu 25.08.2018 o 10:26, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

Ty tak do siebie? Nie dało rady w jednym poście?
Nie wiem do czego zmierzasz tymi postami srajdak. Ale koniecznie chcesz tu komuś udowodnić że takich kretynów jak ty jest tutaj więcej. A tak jak chodzi o waszą "inteligncyje", to dziwne że wasze POsrane autorytety ekonomiczne typu Balcerowicz, Petru, ujebali gospodarkę doprowadzając ostateczniekraj do zapaści gospodarczej i skrajnej nędzy. Sam jesteś żywym argumentem tamtych czasów i przypierdalasz za miskę zupy mieszkając w niewolniczym baraku u fryca, bo inaczej takie tępaki jak ty w kraju za posrańców z głodu by zdechły.  A teraz popatrz ci nieuki odróżnieniu od waszych profesorów, w trzy lata dali biedocie takiej jak ty i jeszcze  im kasy przybywa, gospodarka się rozkręca. Rozumiem że boli cię to, że oszukali twoich jak ich nazywasz "niemieckich panów", których tak już pokochałeś w swojej niedoli. Boli cię to, że nie mogą już okradać nas jak nas nazywasz "polaczków", okradać  i to nie tylko z VAT, jak to było za twoich POsrańców. Tak że srajdaczku, jak wcześniej pisałem, dla Polaków to lepiej jest głosować ja głupków pisiorów ze szczęściem ekonomicznym, niż na waszych cwaniaczków profesorków, którzy patrzą jak tylko opchnąć naszą gospodarkę do fryca za przysłowiową złotówkę niewielkie łapówki pd stołem. Ośmieszasz się tym swoim postem, można by powiedzieć że fajny taki głupi oszust, po którym polska gospodarka kwitnie. Dobrze to ująłeś, pisiory to głupi oszuści, nawet nie umieją kraść tak dobrze jak posrańcy, za posrańców to by już z kraju nie została już nawet ta kamieni kupa, ani chuj i dupa. Tym jeszcze przybywa, po prostu głupki nie umieją kraść.

Data: 2018-08-25 11:14:36
Autor: Ciemny Lud
zapluty bękart  "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:plr594$1ifm$1gioia.aioe.org...

W dniu 25.08.2018 o 10:26, Pisiorowy Escobar pisze:
o niczym nie zapomnieli. ich elektorat jak tępy dold czy głupi u2 tak czytają
wykresy :DDDDDDDDDDDDDD

Ty tak do siebie? Nie dało rady w jednym poście?

/majaczenia psychola - ciach/

Często widujesz Napoleona?

CL

Data: 2018-08-25 22:09:43
Autor: u2
Swiat jest piękny w Power Point
W dniu 25.08.2018 o 09:58, Ciemny Lud pisze:
Przecież PiS to nieuki! ;-)))

Albo oszuści ;-)))

Albo jedno i drugie!

te piździak, to ty z PiS ?:))))))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-08-26 00:13:06
Autor: Stachu Chebel
W dniu sobota, 25 sierpnia 2018 10:10:47 UTC+2 użytkownik Ciemny Lud napisał:
[...]

================
Buahaha!!! Na tym rysunku z "zachowaną skalą" też nie zachowali skali:)) Pierwszy słupek z lewej, to 102 mld. No to ten pierwszy z prawej (167 mld.) powinien być o ile procent wyższy od tego z lewej?

Data: 2018-08-26 02:29:19
Autor: Relatywizator rzeczywistości Dąs
W dniu niedziela, 26 sierpnia 2018 09:13:07 UTC+2 użytkownik Stachu Chebel napisał:
W dniu sobota, 25 sierpnia 2018 10:10:47 UTC+2 użytkownik Ciemny Lud napisał:
> [...]

================> Buahaha!!!

Przeca każdy takie wykresy robi kto chce uwypuklić różnicę.
http://bi.gazeta.pl/im/d9/11/13/z19996121Q,ceny-paliw.jpg
http://bi.gazeta.pl/im/7/11233/z11233507V,Srednie-ceny-mieszkan-w-dzielnicach-- grudzien-2011.jpg
http://bi.gazeta.pl/im/e6/1f/10/z16908006Q,Zmiana-sredniej-ceny-mieszkan-w-ofercie-dewelopero.jpg

Data: 2018-08-26 03:05:17
Autor: japanizer
On Sunday, August 26, 2018 at 9:29:22 AM UTC, Relatywizator rzeczywistości Dąs wrote:

Przeca każdy takie wykresy robi kto chce uwypuklić różnicę.
> [...]

Znowu mistrzu samoobesrania z pisiorską sraczką w głowie musiałeś udowodnić, że nie rozumiesz, co znaczy "zachować skalę"?

Swiat jest piękny w Power Point