¦wiat jest taki ma³y...

Data: 2009-06-06 05:56:42
Autor: Tzva Adonai
¦wiat jest taki ma³y...
Moja babcia sprzedaje dzia³kê i poprosi³a mnie o telefoniczne
skontaktowanie siê z po¶rednikiem, z którym wcze¶niej nawi±za³a
kontakt poprzez wujka.. Po¶rednikiem okaza³ siê mój kumpel z
podstawówki... Ma na imiê Dawid, ale ka¿dy mówi³ na niego "Piorunek" z
uwagi na jego niezwykle zadziorn± naturê... Nie by³o w szkole takiego,
który by do niego podskoczy³.. Bardzo siê skumplowali¶my, chyba ze
wzglêdu na to, ¿e diametralnie siê od siebie ró¿nili¶my.. On - pewny
siebie masywny brunet, ja - ma³y chorowity blondynek boj±cy siê
w³asnego cienia... Duet tworzyli¶my szatañski - wrzucali¶my petardy do
pokoju nauczycielskiego, wybijali¶my szyby kamieniami, smarowali¶my
farb± kurtki w szatni... Nie by³o miesi±ca, ¿eby¶my czego¶ nie
przeskrobali... Dawid by³ jedynym dzieckiem w naszej klasie, które nie
przyst±pi³o do komunii ¶wiêtej, gdy zapyta³em siê go o powód,
powiedzia³, ¿ebym nie by³ taki ciekawski.. Tematu ju¿ nigdy wiêcej nie
podj±³em... Umówi³em siê z nim na jutrzejszy wieczór na piwo.. Z tego
co ju¿ zauwa¿y³em powodzi mu siê o wiele lepiej ode mnie, choæ zawsze
mia³ problemy z nauk±... :}

Data: 2009-06-06 06:35:42
Autor: pistacjusz
¦wiat jest taki ma³y...
_. Z tego
co ju¿ zauwa¿y³em powodzi mu siê o wiele lepiej ode mnie, choæ zawsze
mia³ problemy z nauk±... :}

To chyba ¿adna sztuka.

Data: 2009-06-06 15:59:34
Autor: naprany jak kruk!
¦wiat jest taki ma³ y...
pistacjusz@gmail.com napisa³(-a):

_. Z tego
> co ju¿ zauwa¿y³em powodzi mu siê o wiele lepiej ode mnie, choæ zawsze
> mia³ problemy z nauk±... :}

To chyba ¿adna sztuka.

miec problemy z nauka ? no dla ciebie na pewno hehe

--
- Je¶li poprzecie Platformê Obywatelsk±, pomo¿ecie sobie,
  pomo¿ecie Polsce - powiedzia³ Jaros³aw Kaczyñski.

Data: 2009-06-06 11:33:55
Autor: pp
¦wiat jest taki ma³y...

"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> wrote

ja - ma³y chorowity blondynek boj±cy siê w³asnego cienia...

Faktycznie wygladales wtedy jak anemiczna sierota ze szkolki rabinackiej
http://img7.imageshack.us/img7/2479/00006557.jpg

....kto by pomyslal Bilyk, ze wyrosnie z ciebie taki przystojny pedal :)))))
http://img512.imageshack.us/img512/4881/1ce30e4a05.jpg

....za 20 lat, bedziesz wygladal dokladnie tak samo jak boukun, musisz
tylko troszke wiecej wylysiec.

Data: 2009-06-06 21:56:57
Autor: raff
¦wiat jest taki ma³y...
[...]

Bilyk, a ten brazowy paluch ci sie do lustrzanki nie przylepia ?

R.

Data: 2009-06-06 13:45:14
Autor: mwisniewski2008
¦wiat jest taki ma³y...
On 6 Cze, 14:56, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
[...]

To babci renta nie wystarcza , ze musi w kryzysie dzialke do zyda
dawac ...???

Tak wyglada wlasnie "dialog Polakow z Zydostwem".

¦wiat jest taki ma³y...