Swiat nalezy do mezczyzn.

Data: 2009-09-19 22:00:15
Autor: Rob
Swiat nalezy do mezczyzn.
Witam

Kilka lat temu w polskiej tv (chyba rtl7) emitowany byl serial
pt "swiat nalezy do mezczyzn", domyslam sie, ze to wina debilnego
tlumaczenia tytulu ale nijak nie moge namierzyc tego serialu w sieci.
Czy ktos moglby podpowiedziec jaki jest oryginalny tytul serialu?

Z gory wielkie dzieki za podpowiedz.

http://ocq.pl/ biblioteka dowcipów, codzienne aktualizacje.

Data: 2009-09-19 22:16:24
Autor: hubert depesz lubaczewski
Swiat nalezy do mezczyzn.
On 2009-09-19, Rob <nie@podanytutaj.pl> wrote:
[...]

to? http://www.imdb.com/title/tt0115265/

depesz

--
Linkedin: http://www.linkedin.com/in/depesz  /  blog: http://www.depesz.com/
jid/gtalk: depesz@depesz.com / aim:depeszhdl / skype:depesz_hdl / gg:6749007

Data: 2009-09-20 01:46:49
Autor: Tiber
Swiat nalezy do mezczyzn.
Silly, silly hubert depesz lubaczewski nabazgrału:

[...]

"Świat..." w wersji C+, jako "Niegrzeczni panowie" na Wizji 1. W mojej
prywatnej opinii krap nieziemski, dwa kosmosy za wersją oryginalną.

--
tbr

Data: 2009-09-23 20:10:46
Autor: Rob
Swiat nalezy do mezczyzn.

"Świat..." w wersji C+, jako "Niegrzeczni panowie" na Wizji 1. W mojej
prywatnej opinii krap nieziemski, dwa kosmosy za wersją oryginalną.

a wersja oryginalna to ... ?

http://ocq.pl/ biblioteka dowcipów, codzienne aktualizacje.

Data: 2009-09-23 20:13:59
Autor: Rais
Swiat nalezy do mezczyzn.
Rob pisze:
"Świat..." w wersji C+, jako "Niegrzeczni panowie" na Wizji 1. W mojej
prywatnej opinii krap nieziemski, dwa kosmosy za wersją oryginalną.

a wersja oryginalna to ... ?

http://www.imdb.com/title/tt0101143/

Ostatnio chyba na "Pulsie" leciało.
--
pzdr

Data: 2009-09-23 21:19:58
Autor: Rob
Swiat nalezy do mezczyzn.

http://www.imdb.com/title/tt0101143/

Ostatnio chyba na "Pulsie" leciało.

ha!

to wlasnie tego szukalem, w poprzednio podanym linku byl tytul, wpisalem w
wyszukiwarce i od razu mi znalazlo to czego poszukiwalem stad
"nieporozumienie"

o nowej wersji nawet nie wiedzialem :)

pozdrawiam --
http://ocq.pl/ biblioteka dowcipów, codzienne aktualizacje.

Data: 2009-09-23 21:23:48
Autor: Rais
Swiat nalezy do mezczyzn.
Rob pisze:
[...]

Nawet nie przyszło mi do głowy, że mogłoby sie to
nazywać "Świat nalezy do mezczyzn"
:)
--
pzdr