安iat oparty jest nadal na Biblii i Bogu!

Data: 2014-12-30 17:04:44
Autor: Stachu Chebel
安iat oparty jest nadal na Biblii i Bogu!
W dniu poniedzia貫k, 29 grudnia 2014 13:04:18 UTC+1 u篡tkownik Jakub A.  Krzewicki napisa:
SZEF PSR wrote:

> Trzeba sobie nieco zada trudu i ruszy nieco rozumem, a nie chowa si
> za parawany jako嗆 zboczonych filozofii.
> z niej nonsens Paw豉 i zaczniemy traktowa jedynie s這wa samego Boga
> jako s這wo Boga a nie innych.
> raczej by豉 od samego pocz徠ku oparta na przykazaniach i nawet w wielu
> krajach owe przykazania nadal s stosowane, kiedy w豉dzy pasuje aby nas
> jeszcze bardziej zgn瑿i.
> dlatego przysi璕a si na Bibli w wielu s康ach na 鈍iecie.
> niewdzi璚zno嗆 w stosunku do rodzic闚, moralno嗆 czy sk豉danie zgodnych
> z prawd 鈍iadectw czy zezna nadal jest podstaw 鈍iatowej cywilizacji,
> [...]

W kwestiach czysto etycznych (no mo瞠 po usuni璚iu takich blu幡ierstw jak patriarchalizm i dominacja m篹czyzny nad kobiet) masz 99% racji. Z wyj徠kiem tego, 瞠 wyprowadzasz te kwestie ze 廝鏚豉-worka (Starego Testamentu) zawieraj帷ego te m.in. detaliczne instrukcje jak sk豉da ofiary ludzkie z je鎍闚. I guzik mnie w tym wypadku obchodzi, 瞠 Tora uspraqwiedliwia to tym, i 穎軟ierze ci wywodzili si, a mo瞠 nadal i wywodz ze spo貫cze雟tw, kt鏎ych kr鏊owie czy terz szerzej elita sama akceptowa豉 czy te akceptuje sk豉danie ofiar z ludzi i 瞠 walczyli lojalnie dla tej elity i kr鏊闚. Tyle o podej軼iu niekt鏎ych cz窷ci prawa moj瞠szowego o szacunku.

Dlatego jedynym mo磧iwym podej軼iem do Boga jest stopniowa empiryczna kultywacja umys逝 po kolejnych szczeblach drabiny bytu. Tego uczyli jogini, taoi軼i, kabali軼i, sufi, neoplatonicy, alchemicy a nawet chrze軼ija雟cy tomi軼i. Najbardziej godn zaufania ksi璕 jest Ksi璕a Natury. Dlatego nie lekcewa dw鏂h wsp鏊czesnych prorok闚, kt鏎zy spisali jej zarys tak 瞠by by zrozumia造 dla jasia kowalskiego i m鏬 go awansowa (empower) do Wielkiej Osobliwo軼i czyni帷 go dworzaninem Pa豉cu. Wsp鏊czesna wiedza o Bogu jest niemo磧iwa pez przewodnictwa guru psychodelii Wilsona i Leary'ego.

Albowiem (i tutaj wyjm akurat taki liczman z tego worka, kt鏎y pasuje do mojej systematyki empirycznej): "Ja rzek貫m: Jeste軼ie bogami i wszyscy - synami Najwy窺zego."

=============
Nie raz nie 2 czyta貫m Twoje posty. Mo積a by這 w闚czas z Tob dyskutowa.
Natomiast to, co powy瞠j napisa貫, to to jest nic innego jak katolska indoktrynacja. A r鏏ta co chceta..  M鏚lcie si Wierni, dawajcie na tac i takie tam..

Data: 2014-12-31 22:07:06
Autor: Jakub A. Krzewicki
wiat oparty jest nadal na Biblii i Bogu!
Stachu Chebel wrote:

Nie raz nie 2 czytaem Twoje posty. Mo髒na byo w籀wczas z Tob dyskutowa.
Natomiast to, co powy髒ej napisae, to髒 to jest nic innego jak katolska
indoktrynacja. A r籀bta co chceta..  M籀dlcie si Wierni, dawajcie na tac i
takie tam..

Nieprawda - Katolska indoktrynacja koczy si na 4 obwodzie.
Hindu-Vico na 5 obwodzie - neuro-somatycznym. 4 pierwsze to s obwody zwizane z tym co platonizm etc. nazyway materi grub. Te rzeczy ustawiaj ciebie w szeregu kastowym, karta Sprawiedliwo jest samsaryczn mierci. Edukacja, kopulacja, spodzenie koleknego pokolenia, do piachu i reinkarnacja, to jest tre 4 pierwszych obwod籀w, od kaszki i kupki do trupka i gr籀bka. W tym miejscu pogrzebany jest czytelnik, kt籀ry nie przeszed transformacji karty Powieszonego.

S jeszcze 3 obwody nale髒ce do "techno-gnozy" - neurofizyczny, neurogenetyczny i metafizjologiczny. To s obwody zwizane z tym, co nazywano materi subteln. Obw籀d neurofizyczny, czyli Hindu-Vico znany by przed rewolucj technologiczn jako jedyny, Leaty opisa dwa kolejne. Obw籀d metafizjologiczny koczy si "czarn dziur" albo wormholem - ale dopiero wtedy mo髒esz si uczy kolejnych rzeczy tym razem ju髒 cakowicie poza materi grub i subteln, bo trafiasz do wiata pozaprzyczynowego. Tu gdzie koczy si Leary i Wilson zaczyna si 髒ycie nieprzyczynowe i bezosobowe. Nirwana metafizjologiczna jest tylko pocztkiem cie髒ki, zupenie innej od tego co uczy kt籀rakolwiek religia.

B籀g indoktrynacji monoteistycznej jest bogiem faszywym, B籀g Hindus籀w i Giambattista Vico to tylko przedsmak wiata pozaprzyczynowego.

--
苤苠

安iat oparty jest nadal na Biblii i Bogu!