Świat patrzy na Polskę z politowaniem!

Data: 2010-08-04 14:12:36
Autor: Zahir
Świat patrzy na Polskę z politowaniem!
http://www.tinyurl.pl?WCRovIrT

Oto do czego prowadzą katopisowcy! Znów jak za czasów prezydentury śp. Lecha i czasów premierowania prezesa PiS stajemy się pośmiewiskiem świata!

--

Zahir

Data: 2010-08-04 10:19:52
Autor: alojzy bibuła
On 4 Sie, 14:12, "Zahir" <za...@gmail.com> wrote:
[...]

 Ty sie od Pisowców odpierd......   mnie ciekawi czy Ryży w tym palców
nie maczał: Świtoń, Bubel i inne barany jakoś mi do Pisowców nie pasują

Data: 2010-08-04 19:24:09
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "alojzy bibuła" <bil69@vp.pl> napisał w wiadomości news:3213788a-045f-4586-a07a-068883522684y11g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

=======================================

Nie obrażaj baranów!

Data: 2010-08-04 14:17:09
Autor: brat_olin
Świat patrzy na Polskę z politowaniem!
"Zahir" <zahir@gmail.com> wrote

http://www.tinyurl.pl?WCRovIrT Oto do czego prowadzą katopisowcy! Znów jak za czasów prezydentury śp. Lecha i czasów premierowania prezesa PiS stajemy się pośmiewiskiem świata!

Kraj kaczora Donalda, hehe!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-08-04 17:02:52
Autor: mkarwan
Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:i3blo2$1ca$1news.onet.pl...
http://www.tinyurl.pl?WCRovIrT Oto do czego prowadzą katopisowcy! Znów jak za czasów prezydentury śp. Lecha i czasów premierowania prezesa PiS stajemy się pośmiewiskiem świata!

Kraj kaczora Donalda, hehe!

Czemu wspierasz spamera, reagując na jego listy?

Data: 2010-08-04 18:10:18
Autor: :heŽsk:
Świat patrzy na Polskę z politowaniem!
On Wed, 4 Aug 2010 17:02:52 +0200, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

> Kraj kaczora Donalda, hehe!

Czemu wspierasz spamera, reagując na jego listy?

 mkarawan, pojdz w koncu do lekarza i niech cos ci  zaradzi na twoja anomie.

http://bezswiatel.4.pl/ http://miniurl.pl/glosludu
http://www.swiatlacalyrok.org.pl/zaiprzeciw.html
http://www.drogizaufania.pl/

Data: 2010-08-04 14:19:06
Autor: Klin
Użytkownik Zahir napisał:
http://www.tinyurl.pl?WCRovIrT

Oto do czego prowadzą katopisowcy! Znów jak za czasów prezydentury śp.
Lecha i czasów premierowania prezesa PiS stajemy się pośmiewiskiem świata!

    Kim jesteś pacanie, by podpowiadać światu co ma sądzić.

Data: 2010-08-04 14:26:12
Autor: Zahir

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:i3bls1$1o3$1news.onet.pl...
Użytkownik Zahir napisał:
[...]

Sam jesteś pacan. Potrafisz zrozumieć prosty tekst? Poczytaj sobie co piszą na temat "obrony krzyża" agencje światowe. Czy to ja im powiedziałem co mają sądzić o wyjącej tłuszczy?

--

Zahir

Data: 2010-08-04 14:32:56
Autor: raff
W dniu 2010-08-04 14:19, Klin > pisze:
Użytkownik Zahir napisał:
[...]

A mnie smiesza takie Boze Krowki: "swiat patrzy na Polske z politowaniem!", "Kompromitujemy sie w oczach swiata!", "Polska posmiewiskiem".

Wszystko to jest podszyte kompleksem nizszosci.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-04 05:58:05
Autor: Pistacjusz
On 4 Sie, 14:32, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:

> Kim jesteś pacanie, by podpowiadać światu co ma sądzić.

A mnie smiesza takie Boze Krowki: "swiat patrzy na Polske z
politowaniem!", "Kompromitujemy sie w oczach swiata!", "Polska
posmiewiskiem".

Hehehe.
Zobacz co piszą w tych przytaczanych artykułach.
Zupełnie co innego niż Donuś i Bronuś chcieliby nam wmówić a GW
sugeruje.
Ale GW wie, że ich elektorat ciemny, języków nie zna, nie czyta i
generalnie głupi to i wstydliwy.

Data: 2010-08-04 14:36:45
Autor: Zahir
Ĺ?wiat patrzy na PolskÄ? z politowaniem!

Użytkownik Zahir napisał:
[...]

Następny katopisowiec rozdziawił swój dziobek!  Tak to dziaduniu wygląda. Przez takie zachowania katofanatyków, zwolenników PiS stajemy się znów pośmiewiskiem świata.

--

Zahir

Data: 2010-08-05 01:34:18
Autor: Jaksa

Użytkownik Zahir napisał:
[...]

Bo elektorat Platformy to w koncu, nie czarujmy sie, wspolczesny  proletariat.

Zreszta sa obciazeni genetycznie, ich pradziadkowie czyscili chlewy u Pana
Dziedzica, a dziadkowie naumieli sie czytac i pisac, choc po prawdzie
nie bylo im to wcale potrzebne przy skrecaniu srubek na tasmie fabrycznej.

Ich rodzice pewnie juz otrzymali mature w PRL-u a oni sami moze nawet
jakis nic nie znaczacy tytul magistra od managerowania czy socjologii.

No a dzisiaj w tych swoich najbardziej tandetnych samochodach i hipoteka
na 70-metrowe mieszkanie (odpowiednie rozmiarem raczej dla szczurow)
czuja sie Kims. Szczegolnie ze moga sobie pozwolic na wakacje w Egipcie
czy Tunezji za 1500 PLN raz do roku.

Plebs i bezwartosciowe odpady genetyczne, nic wiecej. Najgorsza cecha
demokracji jest to ze dopuszcza do glosu takie ludzkie szczury.

Jaksa

Data: 2010-08-04 14:33:17
Autor: brat_olin
Świat patrzy na Polskę z politowaniem!
"Zahir" <zahir@gmail.com> wrote

http://www.tinyurl.pl?WCRovIrT

I link wprost do GWna.  Nie wstyd Panu?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-08-04 14:37:30
Autor: Zahir

"Zahir" <zahir@gmail.com> wrote

Data: 2010-08-04 14:39:35
Autor: Panslavista
"Zahir" <zahir@gmail.com> wrote in message news:4c595933$0$2605$65785112news.neostrada.pl...
http://www.tinyurl.pl?WCRovIrT

Oto do czego prowadzą katopisowcy! Znów jak za czasów prezydentury śp. Lecha i czasów premierowania prezesa PiS stajemy się pośmiewiskiem świata!

GWno prawda, wiedzą, że parchonaziści prychają GWnem i smród się rozchodzi - jak to w komuniźmie.

Data: 2010-08-04 18:10:18
Autor: :heŽsk:
On Wed, 4 Aug 2010 14:12:36 +0200, "Zahir" <zahir@gmail.com> wrote:

http://www.tinyurl.pl?WCRovIrT

Oto do czego prowadzą katopisowcy! Znów jak za czasów prezydentury śp. Lecha i czasów premierowania prezesa PiS stajemy się pośmiewiskiem świata!

 zenada. zenada. znow bedziemy postrzegani jako narod  oblakanych fanatykow religijnych. --

Data: 2010-08-05 01:23:36
Autor: Jaksa
On Wed, 04 Aug 2010 14:12:36 +0200, Zahir <zahir@gmail.com> wrote:

http://www.tinyurl.pl?WCRovIrT

Oto do czego prowadzą katopisowcy! ZnĂłw jak za czasĂłw prezydentury śp.  Lecha i czasĂłw premierowania prezesa PiS stajemy się pośmiewiskiem  świata!

Ja na ciebie patrze z politowaniem, genetyczny odpadzie.

A to co ty rozumiesz pod pojeciem swiat mam gleboko w dupie.

Jaksa

Data: 2010-08-05 18:03:34
Autor: konus

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:op.vgxslmo61j561patlantis...
[...]

I wlasnie z powodu  zapchanej swiatem waszej dupy , nie mozna z wami rozmawiac , tylko bic , zamykac w kryminale lub wariatkowie .
Nie pozwolimy na to aby tacy jak Ty polglowki , fanatycy , paranoicy , faszysci i konusy zawlaszczali Polske i  robili z niej posmiechowisko . Wasz koniec bliski .

kwakwa

Świat patrzy na Polskę z politowaniem!