¦wiat staje na g³owie

Data: 2012-07-15 19:53:13
Autor: abc
¦wiat staje na g³owie
Tak zwana "MillerCase" pokazuje nam do jak op³akanych skutków mo¿e w ³atwy
sposób prowadziæ prawna legitymizacja zwi±zków homoseksualnych.

Oto w obliczu prawa, biologiczna matka, po to by móc wychowywaæ swe dziecko
autentycznie po chrze¶cijañsku, zmuszona jest uciekaæ przed w³adzami swego
kraju, na obczyznê, staj±c siê w ten sposób "kidnaperk±", a ci, którzy w
akcie mi³osierdzia i wspó³czucia udzielaj± jej w tym pomocy, s± ¶cigani
przez FBI, oskar¿ani przez prokuraturê i zagro¿eni odsiadk± w wiêzieniu.

¬le by siê zatem sta³o, gdyby sprawa ta umknê³a nasze uwadze.

Rzecz bowiem idzie o to, czy prawo stanie siê narzêdziem do prze¶ladowania
chrze¶cijañskich rodziców, "legalnego" porywania im dzieci i przekazywania
ich w rêce homoseksualistów i lesbijek.

Chodzi te¿ o to okazanie solidarno¶ci z chrze¶cijanami, którzy dzi¶ s±
prze¶ladowani przez rz±d za okazywanie pomocy swym bli¼nim w dzia³aniach jak
najbardziej dobrych i godziwych.

Warto wiêc by chrze¶cijanie w Polsce (niezale¿nie od wyznania)
zainteresowali siê bli¿ej t± spraw± i tym, w jaki sposób mog± wesprzeæ
oskar¿onego o "pomoc w miêdzynarodowym uprowadzeniu dziecka" Kennetha L.
Millera.

O tym, w jaki sposób mo¿na wesprzeæ tego cz³owieka w jego zmaganiach z
federaln± prokuratur± napisane jest m.in. pod poni¿szym linkiem
internetowym: http://millercase.org/home/help.html

Wiêcej
http://www.konserwatyzm.pl/artykul/4787/millercase-czyli-do-czego-prowadzi-instytucja-malzenstw-homo

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

Data: 2012-07-15 18:20:59
Autor: Observatore
¦wiat staje na g³owie

Wiêcej
http://www.konserwatyzm.pl/artykul/4787/millercase-czyli-do-czego-prowadzi-
inst
ytucja-malzenstw-homo

juz pisalem, ze portal jest prowadzony przez prosowieta, wielbiciela sowieckiego patrioty Jaruzelskiego, udajcego konserwatyste i wyznawce wartosci chrzcijanskich, ale w stylu raczej prawoslawnym, a nie katolickim.

Piekna flaga jest publikowana na portalu tego bezczelnego proruskiego agenta wplywu.

A wy jak widac jestescie rownie bezczelnym prosowieckim hipokryta.

Data: 2012-07-15 21:04:53
Autor: abc
¦wiat staje na g³owie
A odno¶nie meritum sprawy, to nic?

Data: 2012-07-15 21:38:09
Autor: Klin
¦wiat staje na g³owie
W dniu 2012-07-15 20:20,  Observatore pisze:

[...]

   Staczacie siê Obserwatorze dodatkowo stajecie siê faktycznym obroñc±
   lesbijek.

Data: 2012-07-15 19:52:46
Autor: Observatore
¦wiat staje na g³owie
Klin <klin\@wp.pl,
napisa³(a):

> [...]
>
> A wy jak widac jestescie rownie bezczelnym prosowieckim hipokryta.

   Staczacie siê Obserwatorze dodatkowo stajecie siê faktycznym obroñc±

macie wyrazne problemy z czytaniem ze zrozumieniem cudzych tekstow.
Koniecznie chcecie mi obsikac nogawke?

Dlatego, ze jestescie przeciwnikiem lesbijek, to gotowi jestescie tego pseudokonserwatyste i ruskiego agenta wplywu popierac?

Coz za naiwnosc:))

Data: 2012-07-15 22:11:51
Autor: Klin
¦wiat staje na g³owie
W dniu 2012-07-15 21:52,  Observatore pisze:
Klin <klin\@wp.pl,
napisa³(a):

[...]

   Nie obchodzi mnie czy ruski czy semita byle sta³ na w³a¶ciwych
   pozycjach - natomiast wam antysowiecko¶æ rzuci³a siê na mózg
   i nie potraficie ju¿ dostrzec - kto stoi po stronie prawdy
   i tej prawdy broni. Chodzi o ten konkretny artyku³.

Data: 2012-07-15 20:49:00
Autor: Observatore
¦wiat staje na g³owie
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                .> napisa³(a):
> [...]

   i nie potraficie ju¿ dostrzec - kto stoi po stronie prawdy
   i tej prawdy broni. Chodzi o ten konkretny artyku³.

Adam Wielomski nie stoi po stronie prawdy. Na portalu prawica.pl. komentatorzy
rycza ze smiechu z jego konserwatyzmu.

Na wlasciwych prosowieckich pozycjach ten facet stoi, dlatego wam sie podoba?
Ten artykuljest tak samo *konkretny jak ten zamieszczany przez POLONUSKE,
stronka propagandowa dla naiwnych, ktora wydaje L. Bubel taki Zirinowski -
czyli prosowiecki agent wplywu, na pasku sluzb. Podalem wam informacje na ten
temat. Udajecie, ze nie rozumiecie?

Dla Wielomskiego konserwtysta -jest np. komuch Leszek Miler. Krolem -
Wielomski jako rzekomy  monarchista, pewnie chetnie obwolaby Jaruzelskiego, a
carem Putina:))

Pod linkiem do tego portalu nalezy zamiescic stopke matusma:

*Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- *

Data: 2012-07-15 23:10:21
Autor: Klin
¦wiat staje na g³owie
W dniu 2012-07-15 22:49,  Observatore pisze:
Klin <klin\@wp.pl,

                                         .> napisa³(a):

[...]

   Zachowujecie siê tak jak, gdyby na tej  czy innej stronie
   oskar¿anej przez was o sowiecko¶æ  znalaz³o siê zdanie,
   ¿e "dwa plus dwa równa siê cztery" to ¶wiadczyæ musia³oby
   niew±tpliwie o knowaniach KGB, Putina czy w ostateczno¶ci
   jakiej¶ bli¿ej nieokre¶lonej wra¿ej razwiedki.

Data: 2012-07-15 21:25:45
Autor: Observatore
¦wiat staje na g³owie
Klin <klin\@wp.pl,
[...]

znowu ad personam? Odniecie sie do tekstow, a nie do mojej osoby, bo np. wasz
tekst to belkot.

Ile juz podalem informacji o knowaniach kagiebistow Putina? Nie dotarlo czy
nie chcecie aby dotarlo??

W Polsce sowieci zostalawili swoich agentow wplywu. Obejrzeliscie sobie w
koncu ten filmik i zrozumieliscie co powiedzial Wiktor Suworow?

http://www.youtube.com/watch?v=K0HVlVNgK0U

Przeczyjcie sobie rowniez to: * Rosyjscy szpiedzy zalali Polskê. S± wszêdzie

Agentów mo¿na spotkaæ w najwa¿niejszych polskich urzêdach.

Eksperci oceniaj±, ¿e Polska jest przedmiotem operacji prowadzonej przez du¿±
grupê doskonale zakamuflowanych rosyjskich szpiegów - tzw. *nielega³ów*.

http://www.sfora.pl/Rosyjscy-szpiedzy-zalali-Polske-Sa-wszedzie-a30317

Chcecie dyskutowac z FAKTAMI?? --

Data: 2012-07-15 21:35:59
Autor: Observatore
Pewnie znowu nie bedzie sie chcialo wam czytac, wiec
...wkleje tesk ktory mozna znalezc pod tym linkiem:

http://www.sfora.pl/Rosyjscy-szpiedzy-zalali-Polske-Sa-wszedzie-a30317

* Ilu szpiegów jest w Polsce? Najmocniej trzyma siê wywiad rosyjski

Niedawny raport ABW za 2010 r., jaki przedstawi³ jej szef Krzysztof Bondaryk,
mówi±c o 300 znanych naszym s³u¿bom szpiegach funkcjonuj±cych w Polsce, to
dopiero wierzcho³ek góry lodowej. Specjali¶ci od s³u¿b specjalnych podejrzewaj±, ¿e Polskê oplata sieæ agentów,
tzw. nielega³ów, i mo¿e byæ ich du¿o wiêcej. Najmocniej w Polsce trzyma siê, i to od lat, wywiad rosyjski. Jego agenci
wywodz±cy siê z KGB i GRU ulokowani maj± byæ we wszystkich najwa¿niejszych
urzêdach.

Najwiêcej z nich w Warszawie: w ministerstwach, w Sejmie, a nawet Kancelarii
Prezydenta i kancelarii premiera. Rosyjskie s³u¿by jako jedne z niewielu na
¶wiecie prowadz± wywiad globalny.

- Wiemy o tych, których uda³o siê namierzyæ. Pracuj± oni na placówkach
dyplomatycznych, oficjalnie jako przedstawiciele innych krajów.
 Zwykle znana jest po³owa tych, którzy rzeczywi¶cie dzia³aj± w naszym kraju -
mówi gen.Gromos³aw Czempiñski, by³y szef Urzêdu Ochrony Pañstwa,...

http://www.polskatimes.pl/artykul/382471,ilu-szpiegow-jest-w-polsce-najmocniej-trzyma-sie-wywiad,id,t.html#material_2

Data: 2012-07-16 17:26:19
Autor: Przemys³aw M.
Pewnie znowu nie bedzie sie chcialo wam czytac, wiec
Dnia Sun, 15 Jul 2012 21:35:59 +0000 (UTC), Observatore napisaù(a):

..wkleje tesk ktory mozna znalezc pod tym linkiem:

Kogo obchodzà twoje fobie?
--

¥Musimy pamiætaã, ýe aby zwyciæýyã, trzeba pamiætaã o maksymie
 Józefa Piùsudskiego  zwyciæýyã i spoczàã na laurach to klæska, byã

Data: 2012-07-17 19:48:03
Autor: Grzegorz Z.
Pewnie znowu nie bedzie sie chcialo wam czytac, wiec
Przemys³aw M. napisa³:

Dnia Sun, 15 Jul 2012 21:35:59 +0000 (UTC), Observatore napisa³(a):

..wkleje tesk ktory mozna znalezc pod tym linkiem:

Kogo obchodz± twoje fobie?

Ciebie hieniu zawsze jak siêgam pamiêci± obchodzi³y.

--
"Nie kradnê, nie zabijam, nie wierzê"

Data: 2012-07-15 23:35:20
Autor: Klin
¦wiat staje na g³owie
W dniu 2012-07-15 23:25,  Observatore pisze:
Klin <klin\@wp.pl,

[...]

   Co to ma wspólnego ze spraw±, któr± poruczy³ abc
   wam siê wszystko musi kojarzyæ ze sexem? :-)

Data: 2012-07-15 21:41:22
Autor: Observatore
¦wiat staje na g³owie
Klin <klin\@wp.pl,

   Co to ma wspólnego ze spraw±, któr± poruczy³ abc
   wam siê wszystko musi kojarzyæ ze sexem? :-)

 ale nie tak jak wam tylko z zydowskim seksem, tawariszcz Klin...

Lubicie sliwki w kompocie? Bo chyba wlasnie wpadliscie kolejny raz,jak sliwka w kompot...

Data: 2012-07-15 23:48:58
Autor: Klin
¦wiat staje na g³owie
W dniu 2012-07-15 23:41,  Observatore pisze:
Klin <klin\@wp.pl,

    Co to ma wspólnego ze spraw±, któr± poruszy³ abc
[...]

   Dobrze wiedzieæ, ¿e homoseksualny sex to wed³ug was po ¿ydowsku.
   I kto tu wpad³ jak ¶liwka w kompot?

Data: 2012-07-15 22:17:43
Autor: Observatore
¦wiat staje na g³owie
Klin <klin\@wp.pl,
napisa³(a):

> [...]
sliwka
> w kompot...

   Dobrze wiedzieæ, ¿e homoseksualny sex to wed³ug was po ¿ydowsku.

czlowieku, nie tworz wlasnych interpretacji cudzych tekstow i nie wciskaj komus wlasnych urojen.

Czytajcie ze zrozumieniem, tawariszcz Klin. Chyba znacie jezyk polski, skoro  nim sie poslugujecie?

Data: 2012-07-16 12:23:49
Autor: Klin
¦wiat staje na g³owie
W dniu 2012-07-16 00:17,  Observatore pisze:
Klin <klin\@wp.pl,
napisa³(a):

[...]

   Rabi Observatore  staæ was ju¿ tylko na ad personam,
   najwy¿szy czas wiêc koñczyæ w±tek.

Data: 2012-07-16 17:21:22
Autor: Przemys³aw M.
¦wiat staje na g³owie
Dnia Sun, 15 Jul 2012 18:20:59 +0000 (UTC), Observatore napisaù(a):

Wiæcej
[...]

Przez kogo prowadzony jest Ekran i kto to taki Bohdan Poræba?