Swiateczna spolegliwosc !!

Data: 2010-12-25 10:10:11
Autor: cyc
Swiateczna spolegliwosc !!
Ogarnal mnie swiateczny szal nie tylko zakupow ale rowniez nieskrywanej milosci do bliznich i ogolnej zyczliwosci .
W tym duchu podszedlem do rostrzasanego od wielu miesiecy problemu , problemu smolenskiego i domniemanego zamachu na naszego prezydenta .
Nie napisze wiec , ze to bzdura , majaki paranoikow , kreacje chorych umyslow , tylko podejde do problemu ze zrozumieniem i przyjme , ze mozliwe bylo wytworzenie sztucznej mgly , zestrzelenie samolotu rakieta , uzycie broni magnetycznej sciagajacej na ziemie samolot , dobijanie rannych i pare innych tyle "naukowych " , co swiadczacych o kreatywnosci tworcow teorii .
No wiec przyjmijmy , ze dokonano przy uzyciu jednego z wymienionych instrumentow zamachu a ce , jak wszystkim wiadomo ,  zostal osiagniety .
Nie mozna jednak pozostawic bez odpowiedzi pytania , jaki to byl cel ? bo kto dokonal zamachu przeciez wiadomo .
No wiec jaki to mogl byc cel ? .
Pozbycie sie Kaczynskiego ? , no chyba tak , bo przeciez nie stewardesy .
Rodzi sie jednak , jako konsekwencja pierwszego , kolejne pytanie . Co chciano w ten sposob osiagnac bo przeciez nie dla zabawy dokonuje sie zamach .
I tu widze powazny problem bo takich celow nie ma  !!.
L.Kaczynski byl prezydentem , ktory nie mogl nikomu ani pomoc , ani zaszkodzic . Byl prezydentem , ktory z uwagi na swoj nietuzinkowy charakter nie mial mozliwosci wplywania na jakakolwiek polityke , szczegolnie za granica gdzie postrzegany byl z przymrozeniem oka , ze nie powiem lekcewazaco. Jego wplyw na to co dzieje sie na swiecie , w Europie a nawet w Polsce byl zaden . Co prawda nakrecany przez blizniaka miotal sie i gotowal ale skutek tego byl przeciwny od zamierzonego i coraz bardziej pograzal sie w politycznej byle jakosci .
Nie mial zadnych sojusznikow i nikt z nim  nie chcial rozmawiac , poza kurtuazyjnymi z koniecznosci przeprowadzanymi rozmowami . Rowniez w kraju byl przez wiekszosc postrzegany jako prezydent nieudolny co przekladalo sie na minimalne , najnizsze w historii notowania dla prezydenta . Nie mial zadnych , najmniejszych szans na reelekcje .
Biorac pod uwage powyzsze zadac nalezy kolejne pytanie . Po co wiec ten zamach ? . Za pare miesiecy przestalby byc prezydentem , nikomu w swiecie nie przeszkadzal bo nie byl w stanie , wiec po co ? .
Ci , ktorzy lansuja spiskowa teorie niech w swietle powyzszego sprobuja sobie odpowiedziec na zadane pytanie .
Po Co ?

cyc

Data: 2010-12-25 10:31:38
Autor: Azor jest pedałem
Swiateczna spolegliwosc !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

Ci , ktorzy lansuja spiskowa teorie niech w swietle powyzszego sprobuja sobie odpowiedziec na zadane pytanie .
Po Co ?

Ci, do których kierujesz swoje pytanie, nie muszą próbować odpowiedzieć na nie. Oni gotową odpowiedź mają od pierwszych chwil po katastrofie. Potem przyszła refleksja, że na katastrofie można zbić polityczny kapitał, czego próby z mizernym skutkiem są podejmowane do dzisiaj. Najnowszym orężem jest Marta Kaczyńska, która zapowiadane zaangażowanie się w politykę, zaczęła od opluwania sztabu wyborczego I kłamcy RP.

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-25 10:41:35
Autor: Indiglo
Swiateczna spolegliwosc !!
[...]

Sam Kaczynski tam nie lecial.
Jak sie przeanalizuje to bylo cale szefostwo wojska, banku,
bezpieczenstwa wewnetrzenego i sporo waznych jeszcze.
Nie wiem czy byl jakis zamach czy nie ale gdyby ktos byl Polsce
nieprzychylny to taka kupa luda w jednym samolocie to lakomy kasek.
A po co?
Za kulisami polityki sa rozgrywki o ktorych przecietny czlowiek malo wie.
Polska jest slabym krajem.
Tutaj mozna sobie bezkarnie zabic szefa policji i nic sie nie dzieje.

Data: 2010-12-25 11:30:16
Autor: jadrys
Swiateczna spolegliwosc !!
W dniu 2010-12-25 10:10, cyc pisze:
[...]

Nic nie wskazywało na to żeby prezydentura Kaczyńskiego miała się skończyć na jednej kadencji. Kacap dobrze o tym wiedział i postanowił postawić Polaków przed faktem dokonanym.

Data: 2010-12-25 11:37:26
Autor: Azor jest pedałem
Swiateczna spolegliwosc !!

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

Nic nie wskazywało na to żeby prezydentura Kaczyńskiego miała się skończyć na jednej kadencji.

Jedrys, ty chyba oszalałeś! Wszystko wskazywało na to, że Kaczyński nie ma szans na reelekcję. Uzasadnij, że było inaczej.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-25 11:40:21
Autor: u2
Swiateczna spolegliwosc !!
W dniu 2010-12-25 11:37, Azor jest pedałem pisze:

[...]

A ty kałecki co, za wróżkę z Radomia robisz ?

Jarek przegrał nieznacznie, o ile wyniki nie zostały sfałszowane co jest
całkiem możliwe. Przegrał, bo nie żądał wtedy prawdy o zamachu w Smoleńsku.

Data: 2010-12-25 12:19:06
Autor: bolek
Swiateczna spolegliwosc !!

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d15ca17$0$2445$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Bo ta prawda jest dla niego niewygodna.
Jarosław przegrał zasłużenie. A Lech nie miałby szans.
Wielkiego polityka zrobili z niego dopiero pośmiertnie.
Wykorzystali sytuację. Bo nikt nie chce kopać trupa.

bolek

Data: 2010-12-25 12:30:22
Autor: u2
Swiateczna spolegliwosc !!
W dniu 2010-12-25 12:19, bolek pisze:
Jarek przegraÂł nieznacznie, o ile wyniki nie zostaÂły sfaÂłszowane co jest
> ca³kiem mo¿liwe. Przegra³, bo nie ¿¹da³ wtedy prawdy o zamachu w > Smoleùsku.
Bo ta prawda jest dla niego niewygodna.
JarosÂław przegraÂł zasÂłuÂżenie. A Lech nie miaÂłby szans.
Wielkiego polityka zrobili z niego dopiero poÂśmiertnie.
Wykorzystali sytuacjĂŞ. Bo nikt nie chce kopaĂŚ trupa.

Jak to, przecież non-stop merdia kopią ś.p. Lecha.

Poza tym prawdziwego męża stanu poznaje się po czynach a nie po wzroście.

Data: 2010-12-25 12:38:28
Autor: bolek
Swiateczna spolegliwosc !!

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d15d5d0$0$2444$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-12-25 12:19, bolek pisze:
Jarek przegra3 nieznacznie, o ile wyniki nie zosta3y sfa3szowane co jest
> ca3kiem mo?liwe. Przegra3, bo nie ??da3 wtedy prawdy o zamachu w
> Smolensku.
Bo ta prawda jest dla niego niewygodna.
Jaros3aw przegra3 zas3u?enie. A Lech nie mia3by szans.
Wielkiego polityka zrobili z niego dopiero po?miertnie.
Wykorzystali sytuacje. Bo nikt nie chce kopaa trupa.

Jak to, przecież non-stop merdia kopią ś.p. Lecha.

Poza tym prawdziwego męża stanu poznaje się po czynach a nie po wzroście.

No to jakie to były czyny ?

Data: 2010-12-25 03:44:44
Autor: Hans Kloss
Swiateczna spolegliwosc !!
On 25 Gru, 12:38, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:

No to jakie to by y czyny ?

SAMODZIELNE platfonsie. W odróżnieniu od reszty pełniących dotychczas
najwyższy urząd marionetek.
J-23

Data: 2010-12-25 12:47:30
Autor: u2
Swiateczna spolegliwosc !!
W dniu 2010-12-25 12:44, Hans Kloss pisze:
[...]

Solą w oku sowieckiej agentury była Jego obrona Gruzji.

Teraz marionetki w rękach zachodnich wywiadów dążą do dyskredytacji ś.p.
Prezydenta, bo chcą zbliżenia z czekistami za wszelką cenę. Choćby po
trupach.

Data: 2010-12-25 13:29:54
Autor: bolek
Swiateczna spolegliwosc !!

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d15d9d4$0$2447$65785112news.neostrada.pl...
[...]

W Gruzji to był tylko wygłup. Obrona Gruzji ?
To był taki kabaret jak wyreżyserowane ostrzelanie
kolumny samochodów.
Jakby tam byli ruscy to by nie trafili ?

bolek

Data: 2010-12-25 15:08:44
Autor: obserwator
Swiateczna spolegliwosc !!
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):
W Gruzji to był tylko wygłup. Obrona Gruzji ?
To był taki kabaret jak wyreżyserowane ostrzelanie
kolumny samochodów.
Jakby tam byli ruscy to by nie trafili ?

bo ruscy nie chciel trafic, tylko zastraszyc. Bylo to pierwsze powazne
ostrzezenie dla Kaczynskiego. Nie znasz po prostu celow i zamiarow polityki ktora prowadzil Prezydent.

Pod adresem Kaczynskich sa rzucane bezpodstawne oskarzenia,ze nie
przeprowadzili obiecanych zmian, niestety trzeba zdawac sobie sprawe z tego w jakich warunkach przyszlo im dzialc. Rozpoczecie powaznych zmian bylo zwiazne z powanym zgrozeniem ich zycia. Oni zdawali sobie z tego sprawe i jak pokazala pulapka smolenska, to
niebezpieczentwo bylo smiertelne.

Data: 2010-12-25 16:43:30
Autor: bolek
Swiateczna spolegliwosc !!

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:if51ds$8d0$1inews.gazeta.pl...
[...]

A to on prowadził jakąś politykę ?
Rzucał się jak wsza na grzebieniu.
Nawet wiem z czyjego podpuszczenia.
I co, podskakiwał a jak przyszło co do czego, to jankesi
ładnie przeprosili, a my zostaliśmy z palcem w dupie.
Podobne wygłupy robili na Ukrainie /nie tylko Kaczyński/
i co z tego wyszło ? Dwa supermocarstwa podzieliły swoje strefy wpływów
i wypuszczają harcowników żeby wybadać przeciwnika.
A harcownicy są z góry przeznaczeni na straty.

bolek

Data: 2010-12-25 16:30:23
Autor: obserwator
Swiateczna spolegliwosc !!
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):
A to on prowadził jakąś politykę ?

tak prowadzil i jej celem bylo powstrzymanie zapedow imperialistycznych Kremla i sluzb sowieckich ktore zbudowaly w Rosji panstwo w panstwie.

Rzucał się jak wsza na grzebieniu.

czlowiek ktory orientuje sie w sprawach polskiej polityki i mysli w
kategoriach suwerennej Polski, nigdy nie napisze takiego zdania.

Ty zdajsie na tej grupie nie jestes od kilku dni, wiec gdybys spelnial
powyzsze kryteria, nie napisalbys powyzszego zdania.

[...]

To nie wyglupy, tylko konsekwentne prowadzenie polityki w wykonaniu polityka, ktory nie boi sie prowadzic takiej twardej polityki wobec wroga
i w interesie niezaleznego panstwa.

To nie ciota calujaca sie z wrogami, taka jak Tusk czy facet, ktrego wybrano na stanowiska rezydenta w priwislanskim kraju.

Jesli chodzi o jankesow, to z nimi trzeba umiec negocjowac ale z pozycji
partnera. Jankesi mysla glowa, a nie sercem. Sa racjonalni,natomiast Polacy
kieruja sie uczuciami ktore w polityce nie moga miec miejsca,bo polityka to
tez interes. Twardy interes- to gra interesow.

Kaczynski taka polityke staral sie prowadzic, niestety jak juz tu pisalem i
podawalem informacje z Wikileads, ta polityke celowo i z premedytacja spapral
Tusk, ktory nie pracuje dla narodu, tylko dla interesow waskiej grupy
antypolskich lajdakow i sprzedawczykow marzacych o takim panowaniu nad
narodem, jakei prowadzi Putin ze sluzbami specjalnymi czyli bezprawie i zamordyzm.

Pamietasz jak agent Sikorski wykrzykiwala na Westerplatte, dorzniemy watahe?

No i dorzneli.

Przeciez tylko glupek, nie skojarzyl wowczas w czyim intersie ten bydlak dziala.

Data: 2010-12-25 18:23:26
Autor: bolek
Swiateczna spolegliwosc !!

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:if566v$mon$1inews.gazeta.pl...
[...]

Twardą politykę może prowadzić silne państwo, albo państwo mające
silne poparcie międzynarodowe. Dzięki polityce Kaczyńskiego mamo wokoło
tylko wrogów i państwa dla których jesteśmy tylko wrzodem na dupie Europy.

[...]

Dla jankesów nigdy nie będziemy partnerami co dali już wielokrotnie
do zrozumienia. Dla nich jesteśmy tylko legitymizacją ich imperialnej polityki.
Nawet wydmuchali nas z takim drobiazgiem jak wizy./jestem za utrzymaniem obowiązku
wizowego, ale obustronnego/. Przecież to śmieszne, że oni mogą przyjeżdżać do Polski
jak do siebie, a nas poniżają na każdym kroku. To jest partnerstwo ?

[...]

Ale Kaczyński pracował też tylko dla swoich kolesi.
Dlatego uważam, że całe to tałatajstwo jak PiS, PO i inne towarzystwa
wzajemnej adoracji muszą zostać spuszczone w klozecie.
Nieszczęście Polski polega na tym, że przygłupy ze słomą w butach dorwały się do polityki.
Nie ma w Polsce elit. Ci u władzy nie nadawaliby się nawet na portiera w hotelu,
bo za głupcy. /i to dotyczy wszystkich, nie tylko PO, PiS itd/

bolek

Data: 2010-12-25 15:41:07
Autor: u2
Swiateczna spolegliwosc !!
W dniu 2010-12-25 13:29, bolek pisze:
SolÂą w oku sowieckiej agentury byÂła Jego obrona Gruzji.

W Gruzji to byÂł tylko wygÂłup. Obrona Gruzji ?

No właśnie, coraz bardziej przekonuję się, żeś sowiecki sługus.
Nienawidzisz ĹťydĂłw, nienawidzisz polskich patriotĂłw itd.

Data: 2010-12-25 16:36:17
Autor: bolek
Swiateczna spolegliwosc !!

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d160286$0$2495$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-12-25 13:29, bolek pisze:
Sol? w oku sowieckiej agentury by3a Jego obrona Gruzji.

W Gruzji to by3 tylko wyg3up. Obrona Gruzji ?

No właśnie, coraz bardziej przekonuję się, żeś sowiecki sługus.
Nienawidzisz Żydów, nienawidzisz polskich patriotów itd.

A to co ma wspólnego polski patriotyzm z żydami
i wyskokami na cudzym terenie ?
W Polsce jest mało problemów?

bolek

Data: 2010-12-25 13:31:06
Autor: bolek
Swiateczna spolegliwosc !!

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:327af8ba-57f5-4c13-a706-a396df9fe153s18g2000vby.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Szkoda, że to jego"samodzielne myślenie" nijak się ma
do interesu Polski.

bolek

Data: 2010-12-25 22:03:31
Autor: jadrys
Swiateczna spolegliwosc !!
W dniu 2010-12-25 13:31, bolek pisze:
[...]

Czas pokaże co leżało w interesie Polski.

Data: 2010-12-25 12:47:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Swiateczna spolegliwosc !!

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d15d7b4$0$2423$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

Jak to, przecież non-stop merdia kopią ś.p. Lecha.

Poza tym prawdziwego męża stanu poznaje się po czynach a nie po wzroście.

A choćby to, że będąc całkowicie niepotrzebnym w Brukseli, wbrew Tuskowi, zdołał załatwić samolot, dostać się do Brukseli, by zrobić psikusa na poziomie przedszkola.
Czyn godny męża stanu?!

Data: 2010-12-25 12:50:10
Autor: u2
Swiateczna spolegliwosc !!
[...]

To Tusk był ważniejszy prezydenta ? Oto jak niespełnione ambicje
niespełnionego piłkarzyka doprowadziły do zamachu smoleńskiego.

Data: 2010-12-25 15:16:25
Autor: obserwator
Swiateczna spolegliwosc !!
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
To Tusk był ważniejszy prezydenta ? Oto jak niespełnione ambicje
niespełnionego piłkarzyka doprowadziły do zamachu smoleńskiego.

Bodzio nie mysli, tylko rezonuje i wydaje mu sie, ze mysli samodzielnie.

Powtarza to, co chca macherzy od antypolskiej polityki, aby uslyszalo
oglupiane celowo spoleczenstwo.

Data: 2010-12-25 13:06:23
Autor: cyc
Swiateczna spolegliwosc !!

> [...]

Jak to, przecież non-stop merdia kopią ś.p. Lecha.

Poza tym prawdziwego męża stanu poznaje się po czynach a nie po wzroście.

"spieprzaj dziadu " , czy terror na pilotach . Ten drugi czyn to czyn wyjatkowy . Nie sadze aby historia znala drugiego przywodce narodu , ktory odwazylby sie na cos takiego . Mowiac inaczej mistrzostwo swiata w glupocie !.

cyc

Data: 2010-12-25 13:10:30
Autor: u2
Swiateczna spolegliwosc !!
W dniu 2010-12-25 13:06, cyc pisze:
[...]

To właśnie ciekawe, że w merdiach specsłużby natrętnie powtarzają to
powiedzenie "spieprzaj dziadu".

Tylko merdialne specsłużby nie pokazują na co tak zareagował ś.p. Prezydent.

A co do głupoty to nikt nie przebije Donka i Bronka ze spalonych WSI :)

Data: 2010-12-25 15:24:45
Autor: obserwator
Swiateczna spolegliwosc !!
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
To właśnie ciekawe, że w merdiach specsłużby natrętnie powtarzają to
powiedzenie "spieprzaj dziadu".

ciagle powtarzanie tego *spieprzaj dziadu*jako dowodu na chamstwo
Kaczynskiego, jest celowym dzialaniem polskojezycznych mediow, ktore nastepnie
jako przyklad kultury pokazuja Palikota, Niesiolowskiego,Kutza, Wajde,Bartoszewskiego czy Wojewodzkiego,ktory wsadza np.polska flage w kupe. To jest oczywiscie okej, to
ma byc tak w glowach oglupianego spoleczenstwa zakodowane.

Tylko merdialne specsłużby nie pokazują na co tak zareagował ś.p. Prezydent.

A co do głupoty to nikt nie przebije Donka i Bronka ze spalonych WSI :)

Donek to czlowiek antypolskich sluzb, sprawdzony juz od Nocnej Zmiany.
Komorowski, juz dawno dla nich pracuje (vide raport WSI), a aneks byl jeszcze
wazniejszy, bo kompromitowal wszystkich lajadakow ze swiecznika, ktorzy sa sowietami,podajacymi sie za Polakow. W wyniku zamachu stanu do ktorego
doszlo 10.04. br, ten aneks byc moze juz znaja.

Data: 2010-12-26 23:58:18
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Swiateczna spolegliwosc !!
cyc wrote:

[...]

Przypomnij Cycu jaki to był ten terror na pilotach, bo jakoś nie pamiętam.
--
Pit

Data: 2010-12-27 10:11:23
Autor: cyc
Swiateczna spolegliwosc !!

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:if8ha3$50m$3news.onet.pl...
cyc wrote:

[...]

Nie jest moim zadaniem prowadzenie terapii psychicznej pozwalajacej odzyskiwac pamiec !.

cyc

Data: 2010-12-27 11:06:26
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Swiateczna spolegliwosc !!

cyc wrote:

[...]

Przyznaj się, że raczej sam tego nie pamiętasz, albo znasz wyłącznie zakłamane, wybrane fakty z mediów.

Mnie terapia nie potrzebna, więc na dowód sam Ci przypomnę.

W czasie lotu do Gruzji śp. Prezydent Lech Kaczyński zachował się dość spokojnie i grzecznie. Podszedł na lotnisku w Symferopolu, jeszcze przed wylotem, do kabiny Pilota i powiedział, że mu wydaje polecenie lotu do Tbilisi, a gdy pilot odmówił odwrócił się i spokojnie wyszedł.

Kilka minut później, gdy pilot poinformował go jeszcze raz, przez szefa ochrony, że nie poleci do Tbilisi, Prezydent odpowiedział, że skoro nie można lecieć do Tbilisi, to niech leci do Gandżi.
Nie było żadnej awantury i przykrych słów z ust ś.p. Prezydenta.
W wyniku całej tej "afery" pilot dostał medal i korzystny wyrok w sądzie. Tak wyglądał ów terror Cycu.

Znam tę sprawę z opowieści samego pilota, czyli raczej z pierwszej reki.
--
Pit

Data: 2010-12-27 12:48:31
Autor: cyc
Swiateczna spolegliwosc !!

cyc wrote:

[...]

Tak , tak , masz racje , oczywiscie !......jak wszyscy w PiSie i w kazdej sprawie .

cyc

Data: 2010-12-27 15:40:55
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Swiateczna spolegliwosc !!

cyc wrote:

[...]

Nie jestem z PiS cycu i nie chodzi o moją rację tylko fakty, a te są po mojej stronie, ale żeby nie być gołosłownym, to masz, z nader obiektywnej gazety, fragment wywiadu z pierwszym pilotem, którego, jak twierdzisz, "terroryzował" ś.p. Prezydent, podczas pamiętnego "incydentu gruzińskiego":

http://wyborcza.pl/1,75478,7821881,Incydent_gruzinski_oczami_pierwszego_pilota.html?as=2

#v+
Wtedy przyszedł prezydent Lech Kaczyński?

- Po zatankowaniu samolotu. Jak byli już wszyscy na pokładzie, wszedł do kabiny pilotów. Zapytał mnie, czy wiem, kto jest zwierzchnikiem sił zbrojnych. Odpowiedziałem, że wiem, że to pan prezydent. Usłyszałem: "W takim razie polecam wykonać lot do Tbilisi". Prezydent odwrócił się i wyszedł z kabiny. Ja jeszcze raz przeanalizowałem całą sytuację, czy czegoś nie przeoczyłem. Upewniłem się, że nie mogę lecieć do Tbilisi. Poprosiłem pana Krzysztofa Olszowca [szef ochrony Lecha Kaczyńskiego], żeby przekazał panu prezydentowi, jaka jest sytuacja, i czekałem na dalsze dyspozycje oprócz tej, która była niewykonalna. Pan prezydent przekazał mi, że skoro nie można nic zrobić, mamy lecieć do Gandżi.

[...]

W czasie wizyty, w drodze powrotnej, prezydent wracał do sprawy?

- Wychodząc z samolotu, powiedział do mnie krótkie zdanie: Jeszcze się policzymy. Wróciliśmy do kraju. Zameldowałem o tej sytuacji dowódcy sił powietrznych i ministrowi obrony narodowej.

Było jakieś "liczenie się", jak zapowiedział prezydent?

- Bezpośrednio pan prezydent nigdy do tego nie wracał, a lataliśmy potem przecież razem wiele razy.
#v-

I gdzie ten Twój terror Cycu?
--
Pit

Data: 2010-12-27 16:40:16
Autor: cyc
Swiateczna spolegliwosc !!

cyc wrote:

[...]

Nie rozsmieszaj mnie !. bo raczej nie jestes w stanie tego zrobic . Jesli juz cokolwiek w tej materii mozesz , to wywolac uczucie politowania nad prostota wynikajacej z podswiadomie porzadanej interpretacji otaczajacych cie zjawisk i faktow .

cyc

Data: 2010-12-27 23:01:56
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Swiateczna spolegliwosc !!
cyc wrote:

[...]

Wiem Cycu, że podane przeze mnie fakty, zaświadczone przez Pilota będącego głównym beneficjentem rzekomego "terroru" ś.p. Prezydenta Lecha kaczyńskiego zburzyły Twój dotychczasowy wizerunek Kaczora terrorysty, ale nie musisz jednak zaraz po tym uciekać się do wekslowania.
--
Pit

Data: 2010-12-25 13:02:09
Autor: cyc
Swiateczna spolegliwosc !!

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d15d32a$0$2458$65785112news.neostrada.pl...

[...]

"Zrobili z niego wielkiego polityka " ? . Kto ? . To tylko blizniak w swojej paranoicznej wizji oraz kilka jego usluznych podnozkow , koniunkturalnego kleru i sfora najglupszych z glupich bo wywodzacych sie z radiomaryjnego elektoratu , tak uwazali . Ba , zeby to tak uwazali . Wiekszosc z nich nie jest zdolna do samodzielnego wykreowania jakiejkolwiek mysli , czy oceny i zachowuje sie jak papier w powielaczu , przyjmuje wszystko co mu sie poda .
Prawde mowi u2 piszac , ze wybory zostaly sfalszowane . Bez skrupulow robili to najprawdopodobniej  nadzorujacy z ramienia PiS-u czlonkowie komisji ale mimo masowosci zjawiska i tak nie udalo sie im wprowadzic konusa na tron . Jaki wynik bylby , gdyby prawdopodobnie nie falszowano wyborow ? . Konus pewnie mialby ledwie sladowe poparcie  glosami Marty , Bubienieckiego i jego samego .......no i Macierewicza .

cyc

Data: 2010-12-25 13:07:35
Autor: u2
Swiateczna spolegliwosc !!
W dniu 2010-12-25 13:02, cyc pisze:
[...]

Nie cyckuj tutaj sowiecki sługusie. :)

Data: 2010-12-25 11:54:14
Autor: jadrys
Swiateczna spolegliwosc !!
[...]

Dla mnie to jasne - J. Kaczyński zrzekł się rządzenia, premierostwa i rozwalił koalicję z Samoobrona i LPR-m (sprowadzając te partie tym samym w niebyt polityczny), w zamian za reelekcje Lecha. Cóż mogłoby innego skłonić do pożegnanie sie z tym co lubi najbardziej - rządzenia?

Data: 2010-12-25 12:36:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Swiateczna spolegliwosc !!

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:if4ih3$8sf$1news.onet.pl...
[...]

To z kim się umówił zrzekając się wymienionych funkcji? Z tobą? Ze mną? Ty, k...wa zapominasz, że prezydent wybierany jest w powszechnych wyborach. I że Lecha ludzie mieli dość.

Data: 2010-12-25 12:37:49
Autor: u2
Swiateczna spolegliwosc !!
[...]

Widzisz jadrysiu, jak z esbuca wychodzi prawdziwe oblicze. Rzuca mięsem
kiedy brakuje u niego argumentów :)

Data: 2010-12-25 13:26:23
Autor: bolek
Swiateczna spolegliwosc !!

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d15d78f$0$2444$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To jest ciekawy temat na dyskusję.
Dlaczego dla PiS-owskich dupowłazów każdy kto ma inne poglądy to od razu UBek,
komuch itp. I nie jestem wcale zwolennikiem Donka i Bronka.
To jest po prostu mniejsze zło. Takie to mamy wybory.

bolek

Data: 2010-12-25 15:41:51
Autor: u2
Swiateczna spolegliwosc !!
W dniu 2010-12-25 13:26, bolek pisze:
Widzisz jadrysiu, jak z esbuca wychodzi prawdziwe oblicze. Rzuca miĂŞsem
> kiedy brakuje u niego argumentĂłw :)
To jest ciekawy temat na dyskusjĂŞ.

Ty jesteś zwykły sowiecki sługus.

Data: 2010-12-25 16:50:08
Autor: bolek
Swiateczna spolegliwosc !!

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d1602b2$0$2495$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-12-25 13:26, bolek pisze:
Widzisz jadrysiu, jak z esbuca wychodzi prawdziwe oblicze. Rzuca miesem
> kiedy brakuje u niego argumentów :)
To jest ciekawy temat na dyskusje.

Ty jesteś zwykły sowiecki sługus.

Niech Ci będzie, tylko czym się skończy włażenie w dupę bez mydła jankesom.
Jałtą Bis ?
I tak jak Jałcie karty będzie rozdawała Rosja.
Skutek wiadomy. Jeżeli komuś się wydaje że Amerykanie kiwną palcem
w naszych sprawach to musi być ciężkim idiotą.
Przecież oni nas traktują gorzej jak dawne sowieckie republiki.
Tarczą postraszyć ruskich, napuścić ratlerka z Polski, a potem ładnie przeprosić
i zabrać zabawki do domu.

bolek

Data: 2010-12-25 22:03:16
Autor: jadrys
Swiateczna spolegliwosc !!
W dniu 2010-12-25 12:37, u2 pisze:
[...]

Nic się nie stało, tym bardziej że Bogdan odniósł się do tematu a nie do mojej osoby.

Data: 2010-12-25 22:03:21
Autor: jadrys
Swiateczna spolegliwosc !!

[...]

Z kolesiami z okrągłostołowego spisku.  No nie żartuj - do kolesi należą krajowe media w prawie 100-u %-tach. wystarczy na miesiąc przed oddaniem głosów intensywna promocja medialna żeby nawet jakiś jaśku z pipidówki, z zawodu pastuch dostał najwięcej głosów, bijąc na głowę profesorów zwyczajnych  .

Data: 2010-12-25 15:12:38
Autor: Azor jest pedałem
Swiateczna spolegliwosc !!
[...]

Głupota najwyższych lotów go skłoniła. Ten ignorant polityczny myślał, że wygra wybory i będzie mógł samodzielnie rządzić. Przypomnij sobie uśmiech na kłamliwej gębie gdy podawał rząd do dymisji.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-25 15:19:15
Autor: Andrzej Adam Filip
Swiateczna spolegliwosc !!
Azor jest pedałem <Brońmy RP przed pisem@...pl> pisze:
[...]

Kto nie ryzykuje ten szampanem zwycięstw nie świętuje :-)
Kto zbędnie ryzykuje szampanem nawet nowego roku nie poświętuje ;-)

Podjął ryzyko, *po* fakcie okazało się że za duże. Tylko że w partii w
"dojrzałej demokracji" miałby po "uwalonych" przedterminowych wyborach
ze 2/3 szans że go wykopią z przywództwa partii.

Dzieci i ryby głosu nie mają.
  -- Przysłowie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-12-25 22:03:08
Autor: jadrys
Swiateczna spolegliwosc !!
W dniu 2010-12-25 15:12, Azor jest pedałem pisze:
[...]

Absolutnie nie głupota. W tym czasie Kaczyński już był skłócony z każdym potencjalnym koalicjantem (nawet z PSL-em), a ze chyba nawet on nie myslał że może stworzyć samodzielny rząd większościowy po nastepnych wyborach. Tak więc możemy brać pod uwagę tylko jeden scenariusz, -  czysta umowa - ja sprowadzam do podziemia Samoobronę i LPR, a w w zamian Lech wygrywa... Czysta kalkulacja.

Data: 2010-12-26 11:00:47
Autor: jadrys
Swiateczna spolegliwosc !!

[...]

Dokładna analiza zaistniałej sytuacji.

Data: 2010-12-26 11:12:52
Autor: Bogdan Idzikowski
Swiateczna spolegliwosc !!

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:if73pl$q9v$1news.onet.pl...

[...]

Oparta na fantazjach i facecjach oraz na pobożnych  życzeniach.

Data: 2010-12-26 11:22:05
Autor: jadrys
Swiateczna spolegliwosc !!

[...]

Oparta na zaistniałych faktach i znajomości charakteru bohaterów tej afery.

Data: 2010-12-26 13:55:35
Autor: Bogdan Idzikowski
Swiateczna spolegliwosc !!

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:if750e$tjb$1news.onet.pl...

[...]

Jeśli opierasz swoją wiedzę na podstawie charakteru bohaterów tej afery, to masz na bank winę prezydenta w nakłonieniu pilotów do lądowania (patrz: afera z lądowaniem w Gruzji).

Data: 2010-12-26 23:54:50
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Swiateczna spolegliwosc !!
Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Kogo śp. Prezydent Lech Kaczyński nakłonił w Gruzji do ladowania?
Bo jakoś sobie nie przypominam. :-\
--
Pit

Data: 2010-12-27 15:24:33
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Swiateczna spolegliwosc !!

Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Mało przekonująca odpowiedź. Powatrzam zatem pytanie.

Data: 2010-12-27 10:44:39
Autor: jadrys
Swiateczna spolegliwosc !!

Jeśli opierasz swoją wiedzę na podstawie charakteru bohaterów tej afery, to masz na bank winę prezydenta w nakłonieniu pilotów do lądowania (patrz: afera z lądowaniem w Gruzji).

Oczywiście jest to możliwe, ale gdy weźmie się pod uwagę wszystkie okoliczności tego zamachu/katastrofy to teoria o winie Prezydenta L. Kaczyńskiego odchodzi na baardzo daleki plan..

Data: 2010-12-25 14:29:43
Autor: obserwator
Swiateczna spolegliwosc !!
Azor jest pedałem <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):

Jedrys, ty chyba oszalałeś! Wszystko wskazywało na to, że Kaczyński nie ma szans na reelekcję. Uzasadnij, że było inaczej.

ha, caly problem wlasnie polega na tym, ze ci macherzy ktory steruja PO za
plecami, nie mieli tej pewnosci.

Gdzies czytalem o tym, w tej chwili nie moge sobie przypomniec ktory z powanych
analitykow politycznych, o tym pisal.

Data: 2010-12-25 15:37:07
Autor: Azor jest pedałem
Swiateczna spolegliwosc !!

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:if4v4m$1e2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wpisz w goole: reelekcja Lecha Kaczyńskiego. Może znajdziesz, he, he, he!

  Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-25 14:56:36
Autor: obserwator
Swiateczna spolegliwosc !!
Azor jest pedałem <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
Wpisz w goole: reelekcja Lecha Kaczyńskiego. Może znajdziesz, he, he, he!

W Polsce caly problem polega w na tym, ze najwieksza gazeta codzienna - GW,
prowadzi permanentna dezinformacje (tak robiono za PRL,ta robili Niemcy w
czasie okupacji).
 Nastepnie te nieprawdziwe informacje sa powtarzane przez rezonatory, czyli
pozostale media ktore niestety pozostaly w rekach postkomuny. Do tego dolaczaja sie sondazownie(pozostajace tez w rekach potomkow komuny),
ktore prowadza sadaze wsrod ludzi juz odpowiednio zdezinformoanych. Nastepnie sadazownie podaja wyniki na ktorych bazuje Tusk (te sadze to bardzo
wazny element jego zarzadzania krajem).

Tak wiec wojek gugl, zaserwuja tylko to co ma byc przekazane ogupianemu celowo
spoleczenstwu.

Zrozum, w Polsce nie ma tak naprawde obiektywnych i rzetelnych polskich
mediow, wiec powolywanie sie na nie nie ma prawie zadnego sensu, no moze ten
sens jakis jest, jesli chce sie wiedziec co wrog nam przygotowuje i jaka jest
jego polityka wobec narodu:))

Data: 2010-12-27 07:42:35
Autor: Azor jest pedałem
Swiateczna spolegliwosc !!

[...]

Kompletny brak logiki. Skoro jest największa, to znaczy, że najwięcej ludzi chce ją czytać, bo pisze prawdę i odsłania paranoje Kaczyńskiego. Jeśli to połączysz z pięcioma wyborami pod rząd, przegranymi przez kurdupla, to sytuacje masz wyjaśnioną w 100 procentach.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-25 12:51:15
Autor: cyc
Swiateczna spolegliwosc !!

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:if4hc0$5ok$1news.onet.pl...
[...]

Zartujesz ! , prawda ? .
Odwrocmy teze i zadajmy znowu pytanie .
Tym razem takie : co wskazywalo na to , ze Kaczynski mial szanse na reelekcje ? .
15 % poparcie spoleczne ?

cyc

Data: 2010-12-25 12:53:15
Autor: u2
Swiateczna spolegliwosc !!
W dniu 2010-12-25 12:51, cyc pisze:
Zartujesz ! , prawda ? .
Odwrocmy teze i zadajmy znowu pytanie .
Tym razem takie : co wskazywalo na to , ze Kaczynski mial szanse na reelekcje ? .
15 % poparcie spoleczne ?

To że sondażownie są orężem specsłużb merdialnych wiadomo nie od dzisiaj.

Data: 2010-12-25 15:14:15
Autor: pluton
Swiateczna spolegliwosc !!
To że sondażownie są orężem specsłużb merdialnych wiadomo nie od dzisiaj.

Niemniej wyniki się sprawdzają w ogólnych zarysach.
A poza tym bukmacherzy takze stawiali na przegrana Lecha,
a oni myla sie rzadko.

Nullification

Data: 2010-12-25 15:43:23
Autor: u2
Swiateczna spolegliwosc !!
W dniu 2010-12-25 15:14, pluton pisze:
To Âże sondaÂżownie sÂą orĂŞÂżem specsÂłuÂżb merdialnych wiadomo nie od dzisiaj.
Niemniej wyniki siĂŞ sprawdzajÂą w ogĂłlnych zarysach.
A poza tym bukmacherzy takze stawiali na przegrana Lecha,
a oni myla sie rzadko.

To nie totolotek. Wybory łatwo sfałszować, tak twierdzi n.p. Radek S. :)

Data: 2010-12-26 18:12:06
Autor: pluton
Swiateczna spolegliwosc !!
> Niemniej wyniki sie sprawdzaj? w ogólnych zarysach.
> A poza tym bukmacherzy takze stawiali na przegrana Lecha,
> a oni myla sie rzadko.

To nie totolotek. Wybory łatwo sfałszować, tak twierdzi n.p. Radek S. :)

Na szczescie tym razem nie sfalszowano.

Nullification

Data: 2010-12-26 18:15:34
Autor: u2
Swiateczna spolegliwosc !!
W dniu 2010-12-26 18:12, pluton pisze:
To nie totolotek. Wybory Âłatwo sfaÂłszowaĂŚ, tak twierdzi n.p. Radek S. :)
Na szczescie tym razem nie sfalszowano.

Radek S. twierdzi dokładnie odwrotnie.

Data: 2010-12-26 18:31:29
Autor: pluton
Swiateczna spolegliwosc !!
:)
> Na szczescie tym razem nie sfalszowano.

Radek S. twierdzi dokładnie odwrotnie.

Mozesz podac jakies zrodlo tej informacji ? Moze chociaz jakas linke do
mp3-ki
z radia ma ryja...

Nullification

Data: 2010-12-26 18:37:05
Autor: u2
Swiateczna spolegliwosc !!
W dniu 2010-12-26 18:31, pluton pisze:
Mozesz podac jakies zrodlo tej informacji ? Moze chociaz jakas linke do
mp3-ki
z radia ma ryja...

Masz z samego centrum twojego wszechświata, czyli GWna :

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8862321,MSZ_Bialorusi__Sikorski_mial_sfalszowane_dane_o_wynikach.html

Data: 2010-12-26 18:49:40
Autor: pluton
Swiateczna spolegliwosc !!
> [...]
> mp3-ki
> z radia ma ryja...

Masz z samego centrum twojego wszechświata, czyli GWna :

Aaa, to ja nie zrozumialem. Myslalem, ze mowimy o nastepstwach
mordu smolenskiego.

Nullification

Data: 2010-12-26 19:02:52
Autor: u2
Swiateczna spolegliwosc !!
W dniu 2010-12-26 18:49, pluton pisze:
Aaa, to ja nie zrozumialem. Myslalem, ze mowimy o nastepstwach
mordu smolenskiego.

To jest logiczne następstwo zamachu w Smoleńsku. Tak bezczelny by nie
był Radek S. gdyby ś.p. Kaczyński żył.

Data: 2010-12-26 19:44:23
Autor: pluton
Swiateczna spolegliwosc !!
> Aaa, to ja nie zrozumialem. Myslalem, ze mowimy o nastepstwach
> mordu smolenskiego.

To jest logiczne następstwo zamachu w Smoleńsku. Tak bezczelny by nie
był Radek S. gdyby ś.p. Kaczyński żył.

Ja tez tak mysle. Gdyby szambonur zyl, to zaraz by oglosil swiatu,
ze wybory na Bialorusi byly najuczciwsze na swiecie,
a Radek moglby jedynie pasc na kolana przed taki ałturytetem
moralnym i potakiwac.

Nullification

Data: 2010-12-25 22:03:00
Autor: jadrys
Swiateczna spolegliwosc !!
[...]

Te notowania sondażowe można bardzo łatwo zmienić..

Data: 2010-12-25 14:24:41
Autor: obserwator
Swiateczna spolegliwosc !!
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
Nic nie wskazywało na to żeby prezydentura Kaczyńskiego miała się skończyć na jednej kadencji. Kacap dobrze o tym wiedział i postanowił postawić Polaków przed faktem dokonanym.
 WOW, jadrysiu moze nie jest az tak zle z Toba, jak myslalem.

Data: 2010-12-26 02:30:55
Autor: Jaksa
Swiateczna spolegliwosc !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:if4cdo$oli$1news.onet.pl...
[...]

Odpowiadałem na to pytanie tobie przynajmniej raz.
A sądzę że dwa razy.

Kontr argumentów w swoim pijackim łbie żadnych nie znalazłeś.

Trudzić się po raz trzeci rozmową z alkoholikiem, nie będę.

Jaksa

Data: 2010-12-27 00:04:56
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Swiateczna spolegliwosc !!
cyc wrote:

[...]

Te kilka zdań świadczy o tym, żeś słabym obserwatorem polityki. Lepiej zajmij się zbieraniem znaczków cycu.
--
Pit

Data: 2010-12-27 07:50:02
Autor: Azor jest pedałem
Swiateczna spolegliwosc !!

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:if8hmh$50m$4news.onet.pl...
cyc wrote:

[...]

Kto jest słabym obserwatorem, jest rzeczą dyskusyjną. Ja mam podobne zdanie do Cyca w tej sprawie. Uważam również, że prezydentura Kaczyńskiego to pasmo kompromitacji RP na arenie międzynarodowej, kompletny brak wyczucia i zacietrzewienie jeśli chodzi o sprawy polskie, uległość wobec psychopatycznego brata itp.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-27 10:53:06
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Swiateczna spolegliwosc !!

cyc wrote:

[...]

Mylisz się i to bardzo. Po pierwsze nie wiem dlaczego zarzucasz mu to, że był "zacietrzewiony jeśli chodzi o sprawy polskie", bo ta cecha jest zaletą a nie wadą i każdy prezydent RP powinien ją mieć. Po to go wybieramy, aby polskie sprawy były dlań najważniejsze. Jeśli uważasz, że powinno być inaczej, to albo jesteś głupcem, albo zwyczajną kanalią.

Po drugie mylisz się co do brata. Owszem ś.p. Lech często dyskutował różne sprawy z bratem, bo po to się ma brata, żonę, przyjaciela, by różne sprawy z nimi dyskutować. Nie oznacza to wcale, że był w jakiś sposób zależny od brata, albo że sam nie potrafił podejmować decyzji. Miał poglądy podobne, jak brat (czy to dziwne?), ale zdarzało się, że podejmował decyzje wbrew bratu. Sam Jarosław powiedział, że cokolwiek zdobył, zdobył to dzięki bratu.

Media przyczepiły ś.p. Lechowi tę dziwną łatkę, w momencie, gdy po zwycięstwie w wyborach spontanicznie powiedział coś takiego:

"Panie Prezesie melduję, że zadanie zostało wykonane!".

Co te słowa naprawdę oznaczały? Ano nic, bo taki slogan jest czymś zwyczajnym w środowiskach przyjaciół i znajomych. Nie raz sam go używałem w różnych sytuacjach, a także używali go moi znajomi, ale wcale nikt tego nie traktował jako jakąkolwiek oznakę podległości, a jedynie jako żart - wtręt wyjęty z jakiegoś filmu (chyba Stawki z Mikulskim).
Dziwne, że nie spotkałeś się z podobnym żartem - wtrętem.

No, ale jak się ma oczy zaklejone G*nem, to co się dziwić.
--
Pit

Data: 2010-12-27 13:56:53
Autor: Azor jest pedałem
Swiateczna spolegliwosc !!

[...]

Chodziło mi o wewnętrzne sprawy. Przypomnij sobie jak wyglądało desygnowanie Donalda Tuska na premiera. Lech Kaczyński zrobił to w Sali Hetmańskiej Pałacu Prezydenckiego, która traktowana była jako poczekalnia i poświęcił tej czynności niespełna pół minuty. Inna sprawa to przywitanie Kondolizy Rice. Gdy premier Tusk zwrócił się do niej w języku angielskim, Kaczyński zaczął się idiotycznie śmiać. Obydwa przykłady świadczą o zakompleksieniu i zacietrzewieniu, by nie powiedzieć chamstwie Lecha Kaczyńskiego.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-27 14:12:43
Autor: cyc
Swiateczna spolegliwosc !!

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ifa2en$qbs$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał

Mylisz się i to bardzo. Po pierwsze nie wiem dlaczego zarzucasz mu to, że
był "zacietrzewiony jeśli chodzi o sprawy polskie", bo ta cecha jest zaletą

Zaleta ? . Chyba zartujesz ? .Bliski faszyzmowi a wlasciwie tozsamy z nim nacjonalizm jest zaleta ? a przeciez tylko tak mozna okreslic "zacietrzewienie " .
Milosc do ojczyzny to nie szumne i bunczuczne deklaracje , to umiejetnosc wlasciwych wborow , takich wyborow , ktora dla ojczyzny beda najlepsze a nie najgorsze. Wpedzanie kraju w wojne bez wynikajacej z koniecznosci potrzeby , to znaczy bez zagrozenia z zewnatrz ( nie wspominam nawet o wojnie domowej bo rozpetanie jej to najgorsza ze zdrad ) , jest zbrodnia przeciwko narodowi , tak samo jak tylko proby doprowadzenia do konfliktowej sytuacji .
Takie probby urzeczywistnial byly prezydent . Mysle , ze tylko zbieg okolicznosci a takze trzezwe spojrzenie potencjalnych przeciwnikow a takze naszych sojusznikow , pozwolilo uniknac konfliktu w ktorym zgineloby ......nie wiem ile ale napewno nie "tylko" kilka tysiecy osob .
To sa zslugi Kaczynskich . Nie bojmy sie prawdy , mowmy o niej nie tylko w kontekscie smolenskiej katastrofy .

[...]

Mowic o prezydenturze Kacynskiego , to boblewac sie rumienicem wstydu !.

Przemysław Warzywny

cyc

Data: 2010-12-27 15:22:54
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Swiateczna spolegliwosc !!
cyc wrote:

[...]

Ty masz obsesje cycu. Człowieka kierującego się polską racją stanu nazywać faszytom. Czy Ty wiesz co to jest faszyzm?

[...]

Przecież wy lewacy wstydu nie mata.

Wiesz kiedy ja się wstydziłem z powodu prezydenta?

Gdy mawiał, że "nie o take Polske walczyłem",
gdy wspierał lewą nogę,
gdy spiskując nocą obalał polski rząd,

i póżniej:

gdy bił brawo błaznowi parodiującemu JP II,
gdy zataczał się przy grobach Polaków zamordowanych ręką NKWD-zisty,
gdy owijał się flagą ONZ wsiadając do auta przez bagażnik,
gdy mamrotał coś tam pod nosem po filipińsku.

To był dopiero wstyd, ale dużo wstydu jeszcze przed nami.

Ze ś.p. Prezydenta Lecha Kaczyńkiego jestem dumny.
--
Pit

Data: 2010-12-27 10:17:18
Autor: cyc
Swiateczna spolegliwosc !!

cyc wrote:

[...]

Milosnicy PiS-y nie moga mowic inaczej ! . To oczywiste . Nie dziwi mnie wiec Twoja ocena , zwroc jednak uwage na to , ze takich jak Ty jest ledwie garstka a najlepszym przykladem tego jak postrzegany byl nasz prezydent to jegfo pogrzeb , na ktory przybyl tylko Miedwiediew a reszta to olala . Powesz , ze to pyl wulkaniczny nie pozwolil ? . Bzdura . Podroz po Europie to nie podroz kosmiczna . Sa pociagi w nich wygodne salonki , sa samochody a z Niemiec do Polski tyle co splunac , niewiele dalej jest Francja , Wlochy i pozostale kraje , rowniez skandynawskie .

cyc

Data: 2010-12-27 10:40:55
Autor: jadrys
Swiateczna spolegliwosc !!
cyc wrote:

[...]

Masz rację  cycu. "Brukselka" i inni możni tego świata nie lubili Kaczyńskiego. A powodem było to że on potrafił powiedzieć im czasem nie. Że potrafił zamaniufestować swój punkt widzenia. I czy to właśnie o nim źle świadczy że te "elity" światowa nie przyjechały na pogrzeb? Moim zdaniem jest wręcz odwrotnie. - To wstyd dla tych "elit".. Polacy pożegnali go jak prawdziwego męża stanu, i to jest najważniejsze.

Data: 2010-12-27 12:46:31
Autor: cyc
Swiateczna spolegliwosc !!

cyc wrote:

[...]

Jaki punkt widzenia ? , o czym Ty piszesz ? . Jego punkt to punt wykonawcy polecen blizniaka i nic wiecej !. Nie wiem czy za kazdym razem , kiedy nabroil w Euiropie i swiecie skladal swojemu bratu konusowi meldunek o wykonianiu zadania ale wiem napewno , ze jesli to robil to raczej nie czesto lub nawet wcale nie mial powodow aby to robic bo niczego nie byl w stanie zalatwi jako polityk .

[...]

Elity nie przyjezdzajac posluzyly sie po prostu jezykiem Kaczynskiego i to wszystko !.

cyc

Data: 2010-12-27 11:36:40
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Swiateczna spolegliwosc !!

cyc wrote:

[...]

Nie tylko, ale aż cycu. Uważasz, że Miedwiediew to cienias?

[...]

Na ten temat jadrys Ci dość dobrze napisał, więc nie będę po próżnicy marnował atramentu.
--
Pit

Swiateczna spolegliwosc !!