Swiateczna spolegliwosc !!

Data: 2010-12-26 02:30:55
Autor: Jaksa
Swiateczna spolegliwosc !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:if4cdo$oli$1news.onet.pl...
Ogarnal mnie swiateczny szal nie tylko zakupow ale rowniez nieskrywanej
milosci do bliznich i ogolnej zyczliwosci .
W tym duchu podszedlem do rostrzasanego od wielu miesiecy problemu ,
problemu smolenskiego i domniemanego zamachu na naszego prezydenta .
Nie napisze wiec , ze to bzdura , majaki paranoikow , kreacje chorych
umyslow , tylko podejde do problemu ze zrozumieniem i przyjme , ze mozliwe
bylo wytworzenie sztucznej mgly , zestrzelenie samolotu rakieta , uzycie
broni magnetycznej sciagajacej na ziemie samolot , dobijanie rannych i pare
innych tyle "naukowych " , co swiadczacych o kreatywnosci tworcow teorii .
No wiec przyjmijmy , ze dokonano przy uzyciu jednego z wymienionych
instrumentow zamachu a ce , jak wszystkim wiadomo ,  zostal osiagniety .
Nie mozna jednak pozostawic bez odpowiedzi pytania , jaki to byl cel ? bo
kto dokonal zamachu przeciez wiadomo .
No wiec jaki to mogl byc cel ? .

Odpowiadałem na to pytanie tobie przynajmniej raz.
A sądzę że dwa razy.

Kontr argumentów w swoim pijackim łbie żadnych nie znalazłeś.

Trudzić się po raz trzeci rozmową z alkoholikiem, nie będę.

Jaksa

Swiateczna spolegliwosc !!