¦wi±teczne Koparki

Data: 2010-12-26 18:10:46
Autor: jacekplacek
¦wi±teczne Koparki
Na Koparkach upa³ zel¿a³, wiêc to co siê roztopi³o, dalej nie zamierza a tendencje s± wrêcz przeciwne :) Kilka dzisiejszych fotek: http://picasaweb.google.com/jacekplacek1207/Koparki26122010# Dla piankowców mi³a informacja: kibelki s± ogrzewane, wiêc po podlodowym nie bêdzie tak ¼le :)

Ps dla Rysia: fotki sa pe³ne b³edów technicznych a ja mam tylko pejeden, wiêc wybacz mi mistrzu.

Data: 2010-12-26 21:16:52
Autor: szufla
¦wi±teczne Koparki
Ps dla Rysia: fotki sa pe³ne b³edów technicznych a ja mam tylko pejeden, wiêc
wybacz mi mistrzu.

Znam takiego co z  P1 w Wielkich Kominach w Mietusiej nurkowal, nawet sam mu sznurki wieszalem. Tylko umiejetnosci mial wieksze. od niejednego miszcza :)
Tak wiec to zaden wstyd ;)

sz.

Data: 2010-12-26 22:47:27
Autor: jacekplacek
¦wi±teczne Koparki
szufla <prr@prr.pr> napisa³(a):
> [...]

mu
sznurki wieszalem. Tylko umiejetnosci mial wieksze. od niejednego miszcza :)

Rysio jak mia³ P1, takich go¶ci wci±ga³ nosem. Teraz ma P-7852328, wiêc ju¿ ca³kiem nie przelewki. Z takim czym¶ woda wymiêka a Chuck Norris b³aga o lito¶æ - i to bez noszaka anatomicznego. Ba jak go za³o¿y i pierdnie z auera, Ziemia zmienia bieguny.

--

¦wi±teczne Koparki