Świąteczne Koparki

Data: 2010-12-26 21:16:52
Autor: szufla
Świąteczne Koparki
Ps dla Rysia: fotki sa pełne błedów technicznych a ja mam tylko pejeden, więc
wybacz mi mistrzu.

Znam takiego co z  P1 w Wielkich Kominach w Mietusiej nurkowal, nawet sam mu sznurki wieszalem. Tylko umiejetnosci mial wieksze. od niejednego miszcza :)
Tak wiec to zaden wstyd ;)

sz.

Data: 2010-12-26 22:47:27
Autor: jacekplacek
Świąteczne Koparki
szufla <prr@prr.pr> napisał(a):
> [...]

mu
sznurki wieszalem. Tylko umiejetnosci mial wieksze. od niejednego miszcza :)

Rysio jak miał P1, takich gości wciągał nosem. Teraz ma P-7852328, więc już całkiem nie przelewki. Z takim czymś woda wymięka a Chuck Norris błaga o litość - i to bez noszaka anatomicznego. Ba jak go założy i pierdnie z auera, Ziemia zmienia bieguny.

--

Świąteczne Koparki