Światełka LED Osram DOT-IT w kuchni

Data: 2009-08-31 09:47:40
Autor: Ghost
Światełka LED Osram DOT-IT w kuchni

Użytkownik "zixxixx" <wolim@interia.pl> napisał w wiadomości news:accc812f-45ed-486d-a20e-2c17307b7a74w41g2000yqb.googlegroups.com...
Witam.
Ponieważ ze zmęczenia budową (i z ogólnego wstrętu do kucia) nie
poprowadziłem instalacji do podłączenia światełek podszafkowych w
kuchni, a teraz nie mam już za bardzo możliwości, bo kuchnia jest już
zmontowana, wpadłem na pomysł, żeby kupić kilka światełek Osram DOT-IT
i przykleić je do szafek wiszących od spodu.

Jest to rozwiązanie bezprzewodowe (na baterie 3xAAA) i ponoć świeci na
bateriach do 200 godzin. Gdyby tylko dawało dużo światła, byłoby dla
mnie idealne.

Czy ktoś z Was miał do czynienia z tymi światełkami? Czy są w stanie
doświetlić blat roboczy, czy to tylko taka zabawka, która nadaje się
najwyżej do namiotu?

Pusc kabelek za szafkami - na scianie, leniu.

Światełka LED Osram DOT-IT w kuchni