¦wiat³a LED do jazdy dziennej

Data: 2015-10-05 08:16:17
Autor: m4rkiz
¦wiat³a LED do jazdy dziennej
"re" <re@re.invalid> wrote in message news:muphs4$cqp$1mx1.internetia.pl...
Potrzebowa³bym chyba zamontowaæ ¶wiat³a do jazdy dziennej. Pomijaj±c, ¿e nie wiem czy czasem nie mam jakiego¶ CAN i nie stanowi to problemu

nie w swiatlach ktore jest sens montowac masz trzy wyprowadzenia
podlaczasz zasilanie do akumulatora po zaplonie oraz dodatkowy kabel
z 'automatu' do swiatel pozycyjnych - napiecie na pozycyjnych wylacza
dzienne

to nie bardzo wiem na co zwracaæ uwagê.

wodoodpornosc

sensowne chlodzenie ledow

mozliwosc pracy w szerokim zakresie zasilania - typowe badziewia
z allegro maja zwykle oporniki liczone zazwyczaj na 12v a na
akumulatorze zazwyczaj jest troche wiecej

Celowa³bym w linijkê jednak bo okr±g³e trudniejsze monta¿owo ale, ¿e sama koncepcja dziennych wydaje siê kretyñska, wiêc w sumie nie jest to dla mnie szczególnie isotne. Nie zmienia, ¿e chcia³bym by skoro ju¿ je mam by³y widoczne. To ile maj± mieæ lumenów albo nie wiem co jeszcze ?

wystarczy ze beda mialy homologacje i beda w miare widoczne

polecam fristom ft 30, sa w 4 samochodzach w rodzinie i od momentu
instalacji przestalem o nich myslec

--
http://db.org.pl/

¦wiat³a LED do jazdy dziennej