Światła do filmowania pod wodą

Data: 2012-05-28 08:11:24
Autor: Marek Dyjor
Światła do filmowania pod wodą
Pszemol wrote:
Jakie są aktualnie najnowsze trendy w dziedzinie lamp
do filmowania pod wodą?

Parę lat temu kupiłem lampę 20W HID i byłem z niej w miarę
zadowolony, z tym że wyraźna była nierównomierność
świecenia (jaśniejsze kółko odcinające się od tła).

W związku z tym że lampę tą mi ukradziono w hotelu
w czasie ostatnich wypraw nurkowych jestem "na kupnie"
nowej i myślę że grupowicze mogliby coś polecić...

Szukam czegoś efektywnego ale nie w cenach profesjonalnych.
Interesuję się fotografią amatorską - mój aparat to Canon G9
w obudowie podwodnej z dopasowanym ramieniem przegubowym
na dwie lampy do ciągłego świecenia. Jakie lampy możecie polecić?

no co ty nie robisz zdjęć iphonem????

Data: 2012-05-28 01:31:18
Autor: Pszemol
"Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> wrote in message news:jpv4uc$5jc$1news.task.gda.pl...
Pszemol wrote:
[...]

Pod wodą, nie... Canon Powershot G9 robi je lepiej.
A w kwestii światła masz coś do dodania czy tylko trollujesz?

Data: 2012-05-28 21:35:17
Autor: Marek Dyjor
Pszemol wrote:
[...]

trolluje  :)