Swiatla do jazdy dziennej - "klopoty"

Data: 2010-05-24 10:01:12
Autor: Marcin Stankiewicz
Swiatla do jazdy dziennej - "klopoty"
Dnia Sun, 23 May 2010 21:00:09 +0200, AA na pl.misc.samochody napisał(a):

PS. czasem mysle, co bedzie gdy policja mnie zlapie za "niemanie swiatel" lub uzywanie "niewlasciwego oswietlenia". Papiery na to moge skompletowac i wozic, ale przy okazji mozna poszukac innych przewinien.

Najgorsze w tym wszystkim jest to, że często właściciele Octavi z tymże
luksusem zupełnie zapomniają do czego te światła służą. I później jeździ
taki w deszcz/o zmroku z dziennymi ...

"Na końcu zawsze jest żniwo. Edith Sitwell"

Data: 2010-05-24 10:50:59
Autor: Agent

Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <e-mail@w.sigu.invalid> napisał w wiadomości news:3g91u0w1np5n.rhys1ec68ei0$.dlg40tude.net...
[...]

Ale to już jego sprawa że nic nie widzi. Jego widać.

Data: 2010-05-24 11:31:35
Autor: Arek
Agent wrote:

[...]

Tylko, że aktualnie światła do jazdy dziennej wystarczy, że świecą z przodu. Z tyłu nic świecić się nie musi (mówię ogólnie bo w octavi to nie wiem jak jest).

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2010-05-24 12:15:32
Autor: Qlfon
Arek pisze:
Agent wrote:

[...]

Wlasnie ujezdzam Octavie z tym ficzerem i tyl nie swieci. fakt jest ze sie o tym zapomina i w tunelu mnie juz pare razy zblyskano za niemanie tlu. Trzeba pamietac o tym i tyle. Ale edukatorow na drodze to faktycznie sporo - w piatek za Kolbiela sie np. dowiedzialem ze takie swiatla do jazdy dziennej to  "nowa teoria":)

--
Qlfon, Lublin - w końcu:)

Data: 2010-05-24 12:17:45
Autor: Arek
Qlfon wrote:

napisał(a):

[...]

Czujniku zmierzchu w octavi nie ma? Jak jest to aktywować i w tunelu przy dobrym wietrze włączy zwykłe światła zamiast dziennych.

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2010-05-24 14:19:08
Autor: Qlfon
Arek pisze:
Qlfon wrote:

napisał(a):

[...]

No w mojej to raczej niekoniecznie. W Mondeo miałem inne mocowanie lusterka wstecznego i to tam siedziało - tutaj brak:(

--
Qlfon, Lublin - w końcu:)

Swiatla do jazdy dziennej - "klopoty"