Światła do zarabiania pieniędzy

Data: 2014-03-27 07:51:14
Autor: anacron
Światła do zarabiania pieniędzy
W dniu 26.03.2014 23:13, Tomasz Pyra pisze:
Gmina Wejherowo zbudowała sobie sygnalizację świetlną do zarabiania
pieniędzy.

No co ty? To dla bezpieczeństwa, tak jak wszystkie pozostałe fotoradary
w Polsce. Jak w ogóle śmiesz pisać, że może być inaczej?

--
anacron

Data: 2014-03-27 22:44:02
Autor: Tomasz Pyra
Dnia Thu, 27 Mar 2014 07:51:14 +0100, anacron napisał(a):

[...]

Swoją drogą, strażnicy źle znoszą sławę:
http://zapodaj.net/4edcad1e5dcfd.png.html
myślę, że to całkiem nieźle obrazuje kondycję psychatryczną na ich
komendzie ;)

Data: 2014-03-31 14:48:26
Autor: anacron
W dniu 27.03.2014 22:44, Tomasz Pyra pisze:
Swoją drogą, strażnicy źle znoszą sławę:
http://zapodaj.net/4edcad1e5dcfd.png.html
myślę, że to całkiem nieźle obrazuje kondycję psychatryczną na ich
komendzie ;)

Czy to nie są groźby bezprawne? :)

--
anacron