Światła mijania

Data: 2010-04-09 12:02:16
Autor: Artur\(m\)
Światła mijania

Użytkownik "<heRsk>" <WC15bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości

http://42.pl/u/2eeK_Swiatla_do_TK

nelix do tablicy!

Data: 2010-04-09 12:55:56
Autor: neelix
Światła mijania

Użytkownik "Artur(m)" <musicm@interia.pl> napisał w wiadomości news:hpmtrs$stl$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "<heRsk>" <WC15bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości
http://42.pl/u/2eeK_Swiatla_do_TK
nelix do tablicy!

Na oczy padło? Padło, bo jak neelix nieoświetlony to nie zauważyłeś obecności. Może jakiś zakaz dostępu do kompa dla niedowidzących? :-)
neelix

Data: 2010-04-09 13:38:57
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
Światła mijania
W dniu 2010-04-09 12:02, Artur(m) pisze:

Użytkownik "<heRsk>"<WC15bigbrednie@interia.pl>  napisał w wiadomości

http://42.pl/u/2eeK_Swiatla_do_TK

nelix do tablicy!

napisz słowo kluczowe "światła", choćby w temacie "postojówki mi się przepalają", a nelix sam się odezwie najpóźniej po 30s... to taki bot reagujący na słowa kluczowe i mający tylko kilka wypowiedzi-argumentów, ale nie wyposażony w zdolność myślenia.
;)

--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2010-04-09 14:14:02
Autor: neelix
Światła mijania

Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <wsmag@o2.pl> napisał w wiadomości news:hpn3i9$k2d$1inews.gazeta.pl...
[...]

W przeciwieństwie do Ciebie mam świadomość jak nakaz świecenia w dzień zrobił ze mnie debila i ja się z tym nieustannie nie zgadzam. Ty natomiast pewnie masz z nakazu i negatywnych konsekwencji satysfakcję.  Wyrazy współczucia. :-)
neelix

Data: 2010-04-09 14:18:21
Autor: Katanka
Światła mijania
neelix wrote:

[...]

Dla mnie nakaz jazdy na światłach to same plusy, dlatego nie chciałbym aby jeździli po drogach debile bez świateł. Natomiast co będzie ... zobaczymy, ale założę się, że nie będzie biało-czarno, tylko coś w środku. Czyli bez świateł będzie można jeździć, ale ze światłami też.

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-04-09 14:59:01
Autor: neelix
Światła mijania

Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomości news:hpn5u8$srs$1inews.gazeta.pl...
neelix wrote:

[...]

To będzie burdel jak poprzednio, ale osobiście chyba wolę już ten burdel, bo przestanę być postrzegany jak debil. Poprzednie zapisy ustawy były absolutnie wystarczające. Zabrakło tylko zakazu nadużywania.
neelix

Data: 2010-04-09 16:15:02
Autor: Arek
Światła mijania
Katanka wrote:

neelix wrote:

[...]

Zdaje się od 2011 w UE wszystkie nowe auta mają mieć światła do jazdy dziennej. Prądu to żre niewiele (przeważnie diody LED), trwałość duża.

Jak ktoś chce oszczędzić to niech sobie zamontuje. Jeśli 300pln rocznie kosztuje jazda na mijania to dwa lata jazdy i się im koszty DRL zwracają z nawiązką (odpadają przepalone żarówki, świecą się tylko DRLe z przodu (z tyłu nic bo nie musi), spalanie dużo mniejsze - diody LED, trwałość bardzo duża).

Jak na moje mogą nic nie zmieniać, a teraz jest tak, że jeździsz albo na mijania albo z światłami dziennymi.

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2010-04-09 16:49:30
Autor: neelix
Światła mijania

Użytkownik "Arek" <a.r.e.k.m.x@g.a.z.e.t.a.pl> napisał w wiadomości news:hpncp6$284$1news.onet.pl...
Katanka wrote:

neelix wrote:

[...]

Są opinie, że mijania nie nadają się jako dzienne, ale światłomaniacka propaganda fakty odrzuciła z premedytacją. Najpierw trzeba rzetelnie zbadać potrzebę montowania i stosowania dziennych, a nie znowu forsować coś odgórnie, na chama, dla zysku. Juz raz UE wygłupiła się propagując światła mijania. Pokazane rozwiązanie na pewno zapobiegnie wypalaniu reflektorów i szybszemu zużywaniu się instalacji elektrycznej tylko co na to powiedzą producenci i sprzedawcy żarówek, akumulatorów, alternatorów?

[...]

To ja proponuje inne rozwiązanie. Chcesz świecić - montuj dzienne, ale też za rozsądną cenę, bo półprzewodniki tego typu są tanie. Wiele lat temu chyba miałem dzienne w jakimś maluchu.
neelix

Data: 2010-04-10 02:05:16
Autor: złoty
Światła mijania

Data: 2010-04-13 10:07:41
Autor: Artur\(m\)
Światła mijania

Użytkownik "złoty" <goldnoname@gazeta.pl> napisał w wiadomości
Katanka pisze:

> Dla mnie nakaz jazdy na światłach to same plusy, dlatego nie chciałbym
> aby jeździli po drogach debile bez świateł.

hmm..ja natomiast ile razy przekraczam granice PL zastanawiam sie, co za
debile jezdza w wiosenny/letni piekny dzien na swiatlach. I to w moim
ojczystym kraju.. Smutne.

Powiem tylko tyle
Co najmniej dwa razy uchroniło mnie od kraksy "palenie świateł"
Kto dużo nie jeździ, lubo nie potrafi wyciągać właściwych wniosków
z zaistniałych sytuacji niech krytykuje niech głosuje za zakazem używania
świateł
(w ogóle)
Jeszcze jeden argument
Ile było jeżdżących przy zapadającym zmroku, którzy "jeszcze dobrze
widzieli"
albo zaczynało kropić, ale kierowca "nie pomyślał".

Rozsądni ludzie to widzą.

Artur(m)

Data: 2010-04-13 12:18:07
Autor: neelix
Światła mijania

Użytkownik "Artur(m)" <musicm@interia.pl> napisał w wiadomości news:hq18kr$d4t$1inews.gazeta.pl...
Jeszcze jeden argument

Raczej argu_męt.

Ile było jeżdżących przy zapadającym zmroku, którzy "jeszcze dobrze
widzieli"
albo zaczynało kropić, ale kierowca "nie pomyślał".

A ilu tak było i jakie to miało znaczenie? Znaczenie żadne skoro widziałeś pojazdy bez świateł w nieznacznie tylko gorszych warunkach.

Rozsądni ludzie to widzą.

I skoro widzą to niech nie pieprzą, że pojazdu w dzień nie widać. Droga to nie choinka, by wszystko świeciło.
neelix

Data: 2010-04-13 12:53:37
Autor: Artur\(m\)
Światła mijania

Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]

> Rozsądni ludzie to widzą.

I skoro widzą to niech nie pieprzą, że pojazdu w dzień nie widać. Droga to

Nelix, za tą Twoją, nieulegającą przygważdżającym argumentom - upartość
paradoksalnie,
lubię Cię.

Pozdrawiam

Artur(m)

Data: 2010-04-09 14:37:07
Autor: Artur\(m\)
Światła mijania

W przeciwieństwie do Ciebie mam świadomość jak nakaz świecenia w dzień
zrobił ze mnie debila

Mnie starało się paru nauczycieli i wiązka polityków
i zobacz - nic.
Mam badania na okoliczność,
wynik - nie stwierdzono
u obserwowanego wirusów debilizmu:).

Artur(m)

Data: 2010-04-09 15:01:46
Autor: neelix
Światła mijania

Użytkownik "Artur(m)" <musicm@interia.pl> napisał w wiadomości news:hpn6ub$3au$1inews.gazeta.pl...

[...]

A ja czuję się zainfekowany i pozbawiony obrony. :-)
neelix

Data: 2010-04-09 18:00:58
Autor: Czabu
Światła mijania

Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał w wiadomości news:hpn95s$ocb$1nemesis.news.neostrada.pl...

A ja czuję się zainfekowany i pozbawiony obrony. :-)

Idź więc wreszcie do odpowiedniego lekarza i przestań farmazony na grupie wypisywać...

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2010-04-09 18:17:54
Autor: neelix
Światła mijania

Użytkownik "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hpnj1j$spi$1mx1.internetia.pl...

[...]

Masz jakiś problem z wyborem co i kogo czytasz? Zmień grupę na jakąś terapeutyczną.
neelix

Data: 2010-04-11 11:47:15
Autor: jerzu
Światła mijania
On Fri, 9 Apr 2010 14:14:02 +0200, "neelix" <aneelix@wp.pl> wrote:

W przeciwieństwie do Ciebie mam świadomość jak nakaz świecenia w dzień zrobił ze mnie debila

Niemożliwe.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-04-13 12:18:58
Autor: neelix
Światła mijania

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:9k63s5p2bjhs3huv052v2j4t0acllsp6fa4ax.com...
On Fri, 9 Apr 2010 14:14:02 +0200, "neelix" <aneelix@wp.pl> wrote:

W przeciwieństwie do Ciebie mam świadomość jak nakaz świecenia w dzień
zrobił ze mnie debila
Niemożliwe.

Ty, mniemam, nie masz.
neelix

Data: 2010-04-13 15:54:57
Autor: jerzu
Światła mijania
On Tue, 13 Apr 2010 12:18:58 +0200, "neelix" <aneelix@wp.pl> wrote:

Ty, mniemam, nie masz.

Nie zrozumiałeś.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-04-09 14:35:06
Autor: Arek (G)
Światła mijania
W dniu 2010-04-09 13:38, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:
[...]
[...]

Ostatnio przygotowuje się do egzaminów na PJ więc udziela się także w kwestiach ruchu drogowego. Oczywiście w charakterystyczny dla siebie sposób. Ale taki jego urok:)

A.

Data: 2010-04-09 15:03:18
Autor: neelix
Światła mijania

Użytkownik "Arek (G)" <aaa@bbb.pl> napisał w wiadomości news:hpn6u0$39g$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jak będziesz wychodził z piaskownicy nie zapomnij o wiaderku.
neelix

Data: 2010-04-10 02:07:58
Autor: złoty
Światła mijania

Data: 2010-04-10 15:45:30
Autor: neelix
Światła mijania

Użytkownik "złoty" <goldnoname@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hpofh1$oft$5inews.gazeta.pl...
Arek (G) pisze:
Ostatnio przygotowuje się do egzaminów na PJ więc udziela się także w kwestiach ruchu drogowego.
..nawet jesli przygotowuje sie do egzaminow wstepnych do podstawowki (o ile takie w PL sa oczywiscie)..to i tak wykazuje sie duzo wiekszym rozsadkiem w tym temacie niz Ty..

Arek(G) ma argu_męty z piaskownicy. Personalne wycieczki to jego prymitywna i jedyna forma wymiany poglądów.
neelix

Data: 2010-04-12 09:25:21
Autor: Arek (G)
Światła mijania
W dniu 2010-04-10 02:07, złoty pisze:
Arek (G) pisze:

[...]

Czyżby kolejne fikcyjne konto neelixa? Jak tak dalej pójdzie to na pms'ie będą głównie dyskusje (w kwestii świateł oczywiście) pomiędzy neelixami:)

A.

Data: 2010-04-12 13:39:24
Autor: Katanka
Światła mijania
Arek (G) wrote:

Czyżby kolejne fikcyjne konto neelixa? Jak tak dalej pójdzie to na
pms'ie będą głównie dyskusje (w kwestii świateł oczywiście) pomiędzy
neelixami:)

Jak pisałem ... pokrzyczy, ponarzeka i tyle. Założę się, że nie uchwalą zakazu jazdy na światłach mijania w dzień, więc i jego krzyki zdadzą się na nic wtedy.

Data: 2010-04-13 12:20:45
Autor: neelix
Światła mijania

Arek (G) pisze:
[...]

Twoje wypowiedzi to tylko dowód, że myślenie i postrzeganie masz na poziomie piaskownicy.
neelix

Data: 2010-04-10 02:00:24
Autor: złoty
Światła mijania

Data: 2010-04-10 07:37:40
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
Światła mijania
W dniu 2010-04-10 02:00, złoty pisze:
[...]

...przynajmniej ma jakies przemyslane pogladay na ten temat. Czego sie
nie da o Tobie powiedziec..

Ja też mam PRZEMYŚLANE poglądy - i swoje zdanie w tej i innych kwestiach :)

--
                      Wojciech Smagowicz

Światła mijania