¦wiat³a przeciwmg³owe tylne - jedno czy dwa?

Data: 2012-12-02 16:27:15
Autor: jerzu
¦wiat³a przeciwmg³owe tylne - jedno czy dwa?
On Sun, 2 Dec 2012 14:54:08 +0000 (UTC), Tomasz Stiller
<kaszel@lexx.eu.org> wrote:

Zatem jak to wyglada z punktu widzenia prawa, mozna miec dwa? Abstrahujac juz od faktu, ze jezdzenie z dwoma moze wprowadzac w blad tych jadacych za nami - beda mysleli, ze ciagle hamujemy.

Na parkingu mam dwa auta. W obu s± pod dwa tylne przeciwmg³owe. Gdzie¶
Ty siê uchowa³?

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-12-02 16:54:24
Autor: Tomasz Stiller
¦wiat³a przeciwmg³owe tylne - jedno czy dwa?
On Sun, 02 Dec 2012 16:27:15 +0100, jerzu wrote:

Na parkingu mam dwa auta. W obu są pod dwa tylne przeciwmgłowe. Gdzieś
Ty się uchował?

No widzisz, ja mam cztery i tylko w jednym podwójne światło p.mgłowe tylne :)

Tomek

Data: 2012-12-02 18:41:02
Autor: Artur Maśląg
Światła przeciwmgłowe tylne - jedno czy dwa?
W dniu 2012-12-02 17:54, Tomasz Stiller pisze:
[...]

Zadałeś w sumie proste pytanie, ale nikt Ci nie odpowiedział, za to
pojawiło się grzybobranie z nagonką :)

W rozporządzeniu Ministra Infrastruktury "w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia"
(np. Dz. U. z dnia 20 maja 2009 r. - tekstu ujednoliconego nie
mam i nie chce mi się teraz szukać) mówi wyraźnie o 1 lub 2
światłach przeciwmgłowych tylnych i w tej materii żadnych zmian
nie było. Ja miałem i miałem samochody z różną ich liczbą.
W obecnie posiadanych w jednym jest aktywne tylko jedno, a w
drugim to nawet nie wiem :)

Data: 2012-12-02 18:53:11
Autor: Tomasz Stiller
On Sun, 02 Dec 2012 18:41:02 +0100, Artur Maśląg wrote:

Zadałeś w sumie proste pytanie, ale nikt Ci nie odpowiedział, za to
pojawiło się grzybobranie z nagonką

Taki lokalny folklor ;)

[...]

Ok, wszystko jasne. Dzięki.

Tomek

¦wiat³a przeciwmg³owe tylne - jedno czy dwa?