Światła samochodu - zmiana przepisów ??

Data: 2010-06-08 23:44:01
Autor: bratPit
Światła samochodu - zmiana przepisów ??

Odebrałem auto z ASO po drobnej elektrycznej naprawie - zauważyłem inne, niż
dotychczas, działanie przełącznika świateł.

heh, możliwości jest kilka ale ja napiszę dwie,które mi przychodzą do głowy,
pierwsza, to taka, że była jakaś kampania serwisowa o której klienci mają nie wiedzieć, więc zmieniają soft/moduł/cokolwiek a klientom sprzedają taką bajkę którą ci łykają jak pelikan rybki,
druga to taka, że faktycznie wyszedł nowy soft i go wgrali, a on tak właśnie steruje światłami,
ja w każdym razie jeżeli by mi się te zmiany nie podobały powiedziałbym owemu panu uprzejmie acz stanowczo, że nie odbiorę samochodu dotąd, aż nie zmienią sposobu sterowania tak jak było wcześniej i czekał co powie ;-)

brat

Światła samochodu - zmiana przepisów ??