¦wiat³a stop pulsacyjne?

Data: 2011-05-22 05:21:28
Autor: Przemek V
¦wiat³a stop pulsacyjne?
On 21 Maj, 13:16, Marcin Jan <tonieem...@gazeta.pl> wrote:
Witam
Ostatnio widzia³em jak w Insigni przy hamowaniu ¶wiat³a stopu zapali³y
siê pulsacyjnie i raczej nie by³a to robota nogi bo zbyt dok³adnie
miga³y. Nie by³o to jakie¶ gwa³towne hamowanie, niestety potem ju¿ nie
uda³o mi siê zaobserwowaæ czy kolejne hamowanie te¿ takie by³o. I teraz
pytanie to jaki¶ nowy wynalazek aby bardziej przykuæ uwagê kierowcy "za"
czy jaki¶ folklor? Ciekawe co na to PoRD.
Pozdrawiam
Marcin

U mnie przy ostrym hamowaniu te¿ tak pulsuj±. Po zatrzymaniu jeszcze
wrzuca sam awaryjne. Dobrze, ¿e kierowcy nie katapultuje.

Data: 2011-05-22 14:00:59
Autor: to
¦wiat³a stop pulsacyjne?
begin Przemek V
U mnie przy ostrym hamowaniu też tak pulsują. Po zatrzymaniu jeszcze
wrzuca sam awaryjne. Dobrze, że kierowcy nie katapultuje.

Widziałem raz takiego co jechał czymś takim dynamicznie i bez przerwy coś mu migało. Ale wstyd. :D

Data: 2011-05-22 12:44:33
Autor: Przemek V
¦wiat³a stop pulsacyjne?
On 22 Maj, 16:00, to <t...@abc.xyz> wrote:
begin Przemek V

> U mnie przy ostrym hamowaniu te¿ tak pulsuj±. Po zatrzymaniu jeszcze
> wrzuca sam awaryjne. Dobrze, ¿e kierowcy nie katapultuje.

Widzia³em raz takiego co jecha³ czym¶ takim dynamicznie i bez przerwy co¶
mu miga³o. Ale wstyd. :D

Gdyby czym¶ takim jecha³ na tyle dynamicznie ¿eby mu bez przerwy
miga³o to bardzo krótko by¶ go widzia³.

Data: 2011-05-22 20:16:50
Autor: to
¦wiat³a stop pulsacyjne?
begin Przemek V
Gdyby czymś takim jechał na tyle dynamicznie żeby mu bez przerwy migało
to bardzo krótko byś go widział.

A skąd wiesz czym jechałem i w jaki sposób? ;-)

Data: 2011-05-22 13:34:36
Autor: Przemek V
¦wiat³a stop pulsacyjne?
On 22 Maj, 22:16, to <t...@abc.xyz> wrote:
begin Przemek V

> Gdyby czym¶ takim jecha³ na tyle dynamicznie ¿eby mu bez przerwy miga³o
> to bardzo krótko by¶ go widzia³.

A sk±d wiesz czym jecha³em i w jaki sposób? ;-)

Domy¶lam siê, ¿e w bezwstydny.

Data: 2011-05-22 21:29:21
Autor: elmer radi radisson
Światła stop pulsacyjne?
On 2011-05-22 16:00, to wrote:

Widziałem raz takiego co jechał czymś takim dynamicznie i bez przerwy coś
mu migało. Ale wstyd. :D

Nie kazdy ma sobie za wstyd wytezona prace w nieoznakowanym radiowozie
policji drogowej.

--

memento lorem ipsum

¦wiat³a stop pulsacyjne?