Swiatla temu koniu

Data: 2012-07-24 11:29:44
Autor: J.F
Swiatla temu koniu
Data: 2012-07-24 13:45:38
Autor: Xiant
Swiatla temu koniu
W dniu 2012-07-24 11:29, J.F pisze:

http://metromsn.gazeta.pl/Lifestyle/1,126513,12173893,Kiedy_jade_trasa_dla_rowerow__nie_spodziewam_sie_konia.html

J.
Witam

Podoba mi sie tlumaczenie, ze konie sa spokojne i sie nie plosza ... Ciekawe czy hak by 100-kilowy pedalista wjechal koniowi za przeposzeniem w zadnia czesc to kon zachowal by stoicki spokoj ? :))))

Pozdrawiam
Xiant

Data: 2012-07-24 06:39:32
Autor: grzech
Swiatla temu koniu
Podoba mi sie tlumaczenie, ze konie sa spokojne i sie nie plosza ...
Ciekawe czy hak by 100-kilowy pedalista wjechal koniowi za przeposzeniem
w zadnia czesc to kon zachowal by stoicki spokoj ? :))))

widać, że masz niewiele wspólnego z konikami :)))
zapewniam, że zanim by taki 100-kilowy pedalista wjechał  w zadnią
część to konia by tam już nie było,
albo w wersji płochliwego konia - pedalista mógłby do końca życia
chwalić się odciskami kopyt na klacie:)

____
grzech
626

Data: 2012-07-24 16:43:55
Autor: Xiant
Swiatla temu koniu
W dniu 2012-07-24 15:39, grzech pisze:
[...]

To co ? On ma tam kamere z tylu czy radar, ze wyczuje cicho jadacego rowerzyste ?

Pozdrawiam
Xiant

Data: 2012-07-24 17:58:24
Autor: Ghost
Swiatla temu koniu

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:500ec369$0$6041$607ed4bccv.net...
[...]

Sadzisz, ze kon ma w oczy w dupie? Zaskocze Cie, ma je podobnie jak czlowiek - w glowie. Ale nie do konca tak samo, wiec i widzi troche inaczej niz czlowiek. Nie przejmuj sie, wraz z poznawaniem swiata, jeszcze wiele rzeczy Cie zadziwi.

Data: 2012-07-24 17:16:40
Autor: Hants
Swiatla temu koniu
"Ghost" <ghost@everywhere.pl> wrote in message news:500ec624$0$1209$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Z tego co pamiętam - tylko osioł widzi cztery własne kopyta.

Data: 2012-07-24 21:40:53
Autor: Ghost
Swiatla temu koniu

Użytkownik "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> napisał w wiadomości news:500eca66$1news.home.net.pl...
[...]

Rowerzysta jest kopytem?

Ta grupa od zawsze zaskakuje mnie iloscia debili :-DDDDD

Data: 2012-07-24 21:47:42
Autor: Hants
Swiatla temu koniu
"Ghost" <ghost@everywhere.pl> wrote in message news:500efa4a$0$26708$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Dobrze - okolice własnych czterech kopyt.

Ta grupa od zawsze zaskakuje mnie iloscia debili :-DDDDD

Witaj - czekalismy na Ciebie.

Data: 2012-07-25 00:02:31
Autor: grzech
Swiatla temu koniu
cicho jadacego rowerzyste ?

jaja sobie robisz czy masz problem ze słuchem?:)
nie ma cichojadących rowerów - dla zwierzątka z uszkami obracającymi
się o 180st - szczególnie:)))

_____
grzech
626

Data: 2012-07-27 14:06:26
Autor: Xiant
Swiatla temu koniu
W dniu 2012-07-25 09:02, grzech pisze:
[...]

Nie nie robie sobie jaj ale jak taki policyjny kon nie ploszy sie na widok/sluch jadacego auta to chyba nie panikuje jak sie rower zbliza ?

Pozdrawiam
Xiant

Swiatla temu koniu