Światła w dzień cały rok ?

Data: 2011-03-14 21:01:22
Autor: eMeM
Światła w dzień cały rok ?
Ponieważ w swoim samochodzie i tak nie mam możliwości całkowitego wyłączenia świateł, to temat jazdy na nich przez caly rok po prost mi "dyndał" ;) Ale dzisiaj coś do mnie dotarło, że chyba przepis był niezgodny z prawem unijnym czy jakoś tak.  Tak z ciekawości zapytam jak to jest teraz z tym przepisem ? Trzeba mieć je włączone czy nie ?

Data: 2011-03-14 20:14:15
Autor: masti
Światła w dzień cały rok ?
Dnia pięknego Mon, 14 Mar 2011 21:01:22 +0100 osobnik zwany eMeM wystukał:

PoniewaÂż w swoim samochodzie i tak nie mam moÂżliwoÂści caÂłkowitego
wy³¹czenia œwiate³, to temat jazdy na nich przez caly rok po prost mi
"dyndaÂł" ;) Ale dzisiaj coÂś do mnie dotarÂło, Âże chyba przepis byÂł
niezgodny z prawem unijnym czy jakoÂś tak.

jakoś tak. Lepiej słuchaj i ustaw sobie kodowanie

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-03-14 21:43:28
Autor: eMeM
wiata w dzie cay rok ?

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:illsun$tjh$3news.onet.pl...
Dnia pięknego Mon, 14 Mar 2011 21:01:22 +0100 osobnik zwany eMeM wystukał:

Poniewa? w swoim samochodzie i tak nie mam mo?liwo?ci ca3kowitego
wy3?czenia ?wiate3, to temat jazdy na nich przez caly rok po prost mi
"dynda3" ;) Ale dzisiaj co? do mnie dotar3o, ?e chyba przepis by3
niezgodny z prawem unijnym czy jako? tak.

jakoś tak.
Jakoś, to znaczy zmieniło się coś w temacie czy nie ?

Lepiej słuchaj i ustaw sobie kodowanie
Co mam słuchać ? Kodowania ;)
Jest UTF8

Data: 2011-03-14 21:25:53
Autor: masti
wiata w dzie cay rok ?
Dnia pięknego Mon, 14 Mar 2011 21:43:28 +0100 osobnik zwany eMeM wystukał:

Lepiej sÂłuchaj i ustaw sobie kodowanie
Co mam sÂłuchaĂŚ ? Kodowania ;)
Jest UTF8

ani nie jest, ani nie zadeklarowane

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-03-14 21:50:04
Autor: Artur Maśląg
wiata w dzie cay rok ?
W dniu 2011-03-14 21:43, eMeM pisze:
[...]

Nic się nie zmieniło - nie wiadomo jakie było, nie wiadomo jakie jest...

Data: 2011-03-14 21:57:07
Autor: eMeM
Światła w dzień cały rok ?

Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:illvhp$9t9$1mx1.internetia.pl...
[...]

A, co to zmienia jak i tak nic do tematu nie wniesiesz...

Data: 2011-03-14 22:01:24
Autor: Artur Maśląg
Światła w dzień cały rok ?
W dniu 2011-03-14 21:57, eMeM pisze:
(...)
A, co to zmienia jak i tak nic do tematu nie wniesiesz...

Co za czasy, kolejny co to czytać nie potrafi, kodowania
ustawić podobnież, ale będzie próbował skubać po nogawkach :)

Data: 2011-03-14 22:07:11
Autor: eMeM
Światła w dzień cały rok ?

Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:ilm071$ddt$1mx1.internetia.pl...
[...]

Daj sobie spokój. Nie płacz.

Data: 2011-03-14 22:32:14
Autor: JK
Światła w dzień cały rok ?
[...]

Maślak tak już ma, od małego.

JK

Data: 2011-03-15 18:31:19
Autor: pawik
Światła w dzień cały rok ?
At 14 Mar 2011 20:14:15 +0000 masti wrote:
> [...]

> niezgodny z prawem unijnym czy jakoÂś tak.

jakoś tak. Lepiej słuchaj i ustaw sobie kodowanie

Najlepiej zmien sobie czytnik;-) Ja widze, ze Ty krzaczysz straszliwie.

Pawik

Data: 2011-03-15 22:58:54
Autor: RoMan Mandziejewicz
Ĺ wiatÂła w dzieĂą caÂły rok ?
Hello pawik,

> [...]
jakoś tak. Lepiej słuchaj i ustaw sobie kodowanie
Najlepiej zmien sobie czytnik;-) Ja widze, ze Ty krzaczysz straszliwie.

Napisał pacjent kodujący posty w Base64...

--
Best regards,

Data: 2011-03-17 00:27:45
Autor: Michał Gut
Ĺ wiatÂła w dzieĂą caÂły rok ?

moze tam sie nie da ustawic:)

Data: 2011-03-14 21:28:03
Autor: J.F.
Światła w dzień cały rok ?
On Mon, 14 Mar 2011 21:01:22 +0100,  eMeM wrote:
[...]

Ciagle trzeba.

Posel Tchorzewski ponoc zalozyl sprawe w Trybunale Stanu, to moze byc
dalej ciekawie.

J.

Data: 2011-03-14 21:46:56
Autor: eMeM

[...]