Światła w dzień cały rok ?

Data: 2011-03-14 21:28:03
Autor: J.F.
Światła w dzień cały rok ?
On Mon, 14 Mar 2011 21:01:22 +0100,  eMeM wrote:
Ponieważ w swoim samochodzie i tak nie mam możliwości całkowitego wyłączenia świateł, to temat jazdy na nich przez caly rok po prost mi "dyndał" ;) Ale dzisiaj coś do mnie dotarło, że chyba przepis był niezgodny z prawem unijnym czy jakoś tak.  Tak z ciekawości zapytam jak to jest teraz z tym przepisem ? Trzeba mieć je włączone czy nie ?

Ciagle trzeba.

Posel Tchorzewski ponoc zalozyl sprawe w Trybunale Stanu, to moze byc
dalej ciekawie.

J.

Data: 2011-03-14 21:46:56
Autor: eMeM

[...]