"Światopoglądowe" zwolnienia z pracy

Data: 2019-06-30 06:54:08
Autor: A. Filip
"Światopoglądowe" zwolnienia z pracy
Czy dyrektor szpitala byłby w prawie zwolnić z pracy
lekarza/pielęgniarkę  za odmowę udziału w antyaborcyjnym
szkoleniu/"szkoleniu"?

--
A. Filip

Data: 2019-06-30 10:06:39
Autor: J.F.
Dnia Sun, 30 Jun 2019 06:54:08 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):
Czy dyrektor szpitala byłby w prawie zwolnić z pracy
lekarza/pielęgniarkę  za odmowę udziału w antyaborcyjnym
szkoleniu/"szkoleniu"?

Ale w jakim sensie ?
Co mialoby na tym szkoleniu byc - jak przekonywac pacjentke do
utrzymania ciazy ?

To chyba zgodne z linia obecnej ustawy, wiec moze :-)

J.

Data: 2019-06-30 10:14:13
Autor: A. Filip
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:
[...]

Przykładowo: Jakiś "bardzo++ emocjonalny" film antyaborcyjny w duchu
"krwawe resztki (po lekarzach skurwysynach)".

--
A. Filip

Data: 2019-06-30 08:20:49
Autor: Marcin Debowski
On 2019-06-30, A. Filip <anfi@pseudonim.pl> wrote:
[...]

Tyle, że lakarz/pielgniarka to raczej przywykli do podobnych widoków.

--
Marcin

Data: 2019-06-30 10:55:13
Autor: A. Filip
Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com> pisze:
On 2019-06-30, A. Filip <anfi@pseudonim.pl> wrote:
[...]

W większości?  Może+/Raczej+.  Wszyscy co do jednego?  Z pewnością nie.
IMHO Jeden buntownik/buntowniczka na kilka setek byliby praktycznie
zagwarantowani.

W IKEA ilu pracowników "machnęło ręką na" (miało w dupie) dżenderowe
"rozsyłki" a ilu się zbuntowało?  <cynizm> Dla tych co się nie zbuntowali
wszystko było *i jest* w porządku bo przecież "Chcącemu nie dzieje
się krzywda" </cynizm>

To poniżej podaje bo chyba+ będzie "najdalej idące" w opierdalaniu IKEA
(w ramach głównawych nurtów) nawet jeśli "nie najbardziej obiektywne i
możliwe że stronnicze" [to możliwe to w ramach "legal speak" ;-) ]:
https://www.pch24.pl/cytowal-pismo-swiete-- stracil-prace-- znana-siec-handlowa-na-strazy-ideologii-gender,69180,i.html
http://www.radiomaryja.pl/informacje/szwedzkie-firmy-promuja-dewiacyjna-ideologie-lgbt-w-zakladach-pracy/

--
A. Filip

Data: 2019-06-30 11:55:30
Autor: J.F.
On 2019-06-30, A. Filip <anfi@pseudonim.pl> wrote:

[...]

Wszyscy lekarze mieli krojenie trupow na zajeciach z anatomii.

Z pewnością nie.
IMHO Jeden buntownik/buntowniczka na kilka setek byliby praktycznie
zagwarantowani.

Ale argument podales kiepski. Przegraja w sadzie, zaplaca koszty i zmienia swiatopoglad :-)

Poza tym czasy teraz chyba takie, ze personek moze dyrektora opuscic

[...]

Ale ciagle nie pisza, o co poszlo.
IKEA kurs urzadzila, jak obslugiwac grzecznie klientow ? trzecie toalety urzadzila ?

"Tymczasem to nie jedyny przykład sieci sklepów, która wyraża i
promuje swoje poparcie dla środowisk LGBT. Kierownictwo fabryki VOLVO
we Wrocławiu chce powołać w zakładzie społeczność LGBT. Przeciwko
promocji lesbijek, gejów, biseksualistów i transseksualistów na
terenie zakładu pracy protestują związkowcy z ,,Solidarności"."

No to nie wiem, kto ma tu racje ... Solidarnosc protestuje, zeby LGBT sie ujawnili ?

J.

Data: 2019-06-30 17:59:52
Autor: Budzik
"Światopoglądowe" zwolnienia z pracy
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

http://www.radiomaryja.pl/informacje/szwedzkie-firmy-promuja-dewiacyj
na-ideologie-lgbt-w-zakladach-pracy/

Czyli ze co?
To szkolenie mowiło ze kobiety i mezczyzni maja byc równo traktowani i równo zarabiac na takich samych stanowiskach pracy  a jak ktos jest homoseksualista to nie wolno go wołac w w pracy "ty pedale" czy moze uczyło jak dzieci w "Gliniarzu w przedszkolu": chłopcy maja penisy a dziewczynki pochwy.

Na czym miała polegac ta dewiacyjnosc tego szkolenia?

--
Pozdrawia... Budzik
Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

Data: 2019-06-30 21:31:49
Autor: A. Filip
"Światopoglądowe" zwolnienia z pracy - Trzeba zakazać homofobicznego Starego i Nowego Testamentu?
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
F> Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
F> Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...
"On our intranet, an article appeared stating that implementing so-called LGBT values is our duty. It upset me," Tomasz told TVP Info. "It moved me and moved me, because I do not think it was my duty."
[...]

5 minut szukania wskazało to poniżej jako opisujące najbardziej konkretnie co
zaszło zamiast pierdolenia gówno wartymi ogólnikami ze starannym
unikaniem "detali":

https://www.churchmilitant.com/news/article/ikea-fires-worker-for-quoting-bible-on-homosexuality
On May 16, IKEA posted a notice on its intranet asking workers to join
in celebrating International Day against Homophobia, Biphobia and
Transphobia (IDAHOT) "to stand up for the rights of Lesbian, Gay,
Bisexual, Transgender plus people of all sexual orientations and
gender identities (LGBT+)."
In a following post, Sari Brody, Head of Equality, Diversity and
Integration at IKEA, asked employees to pay attention to the pronouns
they used.
"Ask for the transgender person's preferred pronoun (hers, theirs,
etc.)" and "engage LGBT + people in conversations about their partners
and families," she ordered staff.
Tomasz responded that "acceptance and promotion of homosexuality and
other deviations is a source of scandal."
He justified his response with two biblical quotes: "woe to him
through whom scandals come, it would be better for him to tie a
millstone around his neck and plunge him in the depths of the sea"
(Matthew 18:6) and "If a man lies with a male as with a woman, both of
them have committed an abomination; they shall surely be put to death;
their blood is upon them" (Leviticus 20:13).

Data: 2019-06-30 23:32:32
Autor: Marcin Debowski
On 2019-06-30, A. Filip <anfi@pseudonim.pl> wrote:
https://www.churchmilitant.com/news/article/ikea-fires-worker-for-quoting-bible-on-homosexuality

Wreszcie jakiś konkret.

[...]

Dobrze, to porównajmy sytuację do takiej, gdzie na postulat otwarcia jakiejś sali modlitewnej czy kapliczki (albo niech i o ten krzyż na scianie chodzi), przy jakims przedsiębiorstwie stwierdzam, że jest to promowanie dewiacji (i tu cytuję liczne, potwierdzone dane o wyczynach funkcjonariuszy KK). Powinienem wyleciec z pracy?
[...]

To jest inny aspekt i pytanie, jeśłi coś nie jest zgodne z linią korpo, to pracownik może zostać przez to zwolniony? Wydaje się, że tak, o ile oczywiście to co jest linią korpo jest zgodne z prawem.

--
Marcin

Data: 2019-07-01 07:22:09
Autor: J.F.
Dnia Sun, 30 Jun 2019 23:32:32 GMT, Marcin Debowski napisał(a):
On 2019-06-30, A. Filip <anfi@pseudonim.pl> wrote:
[...]

A nie ? Skoro szef chce kapliczki, to nie mozesz krytykowac :-)
Szczegolnie przy obecnej wladzy :-)

IMO - promocja moze sie panu Tomaszowi nie podobac, ale akceptacji nie ma prawa negowac, bo akceptacja dobrze brzmi :-)

Ale czy IKEA wdrozyla juz toalety 5 rodzajow ?

[...]

Ale umowa o prace precyzowala obowiazki, i nowe wymagaja zgody
pracownika.

J.

Data: 2019-07-01 19:59:58
Autor: Budzik
"Światopoglądowe" zwolnienia z pracy - Trzeba zakazać homofobicznego Starego i Nowego Testamentu?

Ale umowa o prace precyzowala obowiazki, i nowe wymagaja zgody
pracownika.

Jakie nowe obowiązki?

--
Pozdrawia... Budzik
"Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

Data: 2019-07-02 06:56:00
Autor: Shrek
W dniu 01.07.2019 o 21:59, Budzik pisze:

Ale umowa o prace precyzowala obowiazki, i nowe wymagaja zgody
pracownika.

Jakie nowe obowiązki?

No że nie można dyskryminować pedalstwa;)

--
Shrek

Data: 2019-07-02 07:28:04
Autor: J.F.
Dnia Tue, 2 Jul 2019 06:56:00 +0200, Shrek napisał(a):
W dniu 01.07.2019 o 21:59, Budzik pisze:
Ale umowa o prace precyzowala obowiazki, i nowe wymagaja zgody
pracownika.

Jakie nowe obowiązki?

No że nie można dyskryminować pedalstwa;)

Wiecej

"On our intranet, an article appeared stating that implementing
 so-called LGBT values is our duty. It upset me," J.

Data: 2019-07-02 07:34:50
Autor: A. Filip
[...]

Czy taki artykuł o "OBOWIĄZKU" można uznać za mobbing?

--
A. Filip

Data: 2019-07-02 11:17:49
Autor: J.F.
Użytkownik "A. Filip"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:anfi+j6x72h7o0f-j722@wp.eu...
[...]

Jesli dalej sa konkrety, ze trzeba rozmawiac z tymi p*, wypytywac o partnerow ... to chyba tak.

Ale z drugiej strony ... jakby byl obowiazek dbania o "wartosci firmy", a tam grzecznosc, uczciwosc, brak dyskryminacji ...

J.

Data: 2019-07-02 11:56:47
Autor: Budzik
[...]

Jak znam zycie to dokładnie o to chodziło a nie o jakies promowanie homoseksualizmu.
Ale wiesz, ze jest grupa swietojebliwych...

Data: 2019-07-02 14:16:00
Autor: A. Filip
[...]

_Czyim_ zdaniem?  Szwedów z już wypranym mózgiem?

Może skończmy z tą dyskusją do czasu podania linka na bardziej dokładne
fakty bo dyskusja o "różnicach w domysłach" jest czystą stratą czasu
i "zamulaniem" sprawy.

Albo Sąd Pracy przyzna rację IKEA albo zwolnionemu.  _Uzasadnienie_
decyzji sądu będzie dla mnie bardziej interesujące niż sam wyrok.

--
A. Filip

Data: 2019-07-02 14:59:56
Autor: Budzik
[...]

zaczałes watek a teraz ci brakuje faktów?
A miałem wrazenie ze zdanie masz juz dawno wyrobione...

--
Pozdrawia... Budzik
Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

Data: 2019-07-02 18:26:44
Autor: A. Filip
[...]

Ja mam swoje zdanie, ty masz swoje zdanie.  Sądzisz że bez nowych faktów
zdołamy znacząco skrócić listę rozbieżności po tym biciu piany które
już odeszło?  Znajdziesz nowe fakty to wal _z podaniem źródła_ ,
nowymi/kolejnymi domysłami jakoś nie jestem zainteresowany.

--
A. Filip

Data: 2019-07-02 18:59:55
Autor: Budzik
[...]

Wyrobiłes sobie zdanie a nie znasz faktów?
Bardzo charakterystyczne.

--
Pozdrawia... Budzik
Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

Data: 2019-07-02 21:04:54
Autor: A. Filip
[...]

Wyrobiłem sobie zdanie na podstawie tych faktów które (już) znam.
Wątpię bym zmienił zdanie bez poznania nowych/kolejnych faktów o
taniuśki charakterystyczny demagogusiu.

--
A. Filip

Data: 2019-07-02 20:59:55
Autor: Budzik
[...]

To poprosze o przytoczenie tych faktów które juz znasz.

--
Pozdrawia... Budzik
by Jenka

Data: 2019-07-02 23:17:24
Autor: nie ma emaila
w <anfi+ek5s9dc0sf-j722@wp.eu>, "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

_Czyim_ zdaniem?  Szwedów z już wypranym mózgiem?

Spojrzałeś w lustro?

Data: 2019-07-02 14:36:22
Autor: J.F.
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsAA80856747006budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
> [...]

> "Ask for the transgender person's preferred pronoun (hers, theirs,
> etc.)" and "engage LGBT + people in conversations about their > partners

Wiec w ramach dbania o wartosci firmy, nalezy sie konkretnie zbratac z p*, porozmawiac jak z ludzmi :-)

J.

Data: 2019-07-02 08:59:58
Autor: Budzik
[...]

Czyli ze wczesniej mozna było krzyczec do kolegi "ty pedale" a teraz juz nie?

--
Pozdrawia... Budzik
Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

Data: 2019-07-02 11:59:41
Autor: Trefniś
W dniu .07.2019 o 10:59 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

[...]

Budziki się budzą...
Gdybyś był oczytany, wiedziałbyś, że "ty pedale" lub "ty cioto" jest dla  geja obraźliwe warunkowo.

--
Trefniś

Data: 2019-07-02 11:56:47
Autor: Budzik
"Światopoglądowe" zwolnienia z pracy - Trzeba zakazać homofobicznego Starego i Nowego Testamentu?
Użytkownik Trefniś trefnis1@mailinator.com ...

To tym bardziej przyda sie szkolenie!

--
Pozdrawia... Budzik
Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

Data: 2019-07-02 19:31:54
Autor: Shrek
W dniu 02.07.2019 o 07:28, J.F. pisze:

"On our intranet, an article appeared stating that implementing
  so-called LGBT values is our duty. It upset me,"

Znaczy że kazali się dawać dymać w dupę? Chyba na wysokość płać:P

--
Shrek

Data: 2019-07-02 18:59:55
Autor: Budzik
"Światopoglądowe" zwolnienia z pracy - Trzeba zakazać homofobicznego Starego i Nowego Testamentu?
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

"On our intranet, an article appeared stating that implementing
  so-called LGBT values is our duty. It upset me,"

Znaczy że kazali się dawać dymać w dupę? Chyba na wysokość płać:P

Własnie stwierdziłem ze ni w zab nie znam angielskiego :)))
Gdzie ty to tam wyczytałes?

Data: 2019-07-03 07:08:10
Autor: Shrek
W dniu 02.07.2019 o 20:59, Budzik pisze:

[...]

Małe, włochate, w dupę gryzie.

Tam jest napisane, że "realizacja tak zwanych wartości LGBT jest obowiązkiem pracowników". Z tym, że to pierdzenie jakiegoś kolesa, co zobaczył w intranecie słowo LGBT i mu się wydaje, że pracodawca każe mu zostać gejem.

--
Shrek

Data: 2019-07-03 10:59:53
Autor: Budzik
[...]

:)
Z jednej strony byłem pewien ze zartujesz, z drugiej...

[...]

Ano to chyba dokładnie tak działa.
Nie od dzis wiadomo, ze najgoretszymi homofobamii bywaja utajeni geje...
https://www.newsweek.pl/swiat/ludzie/homofob-gejem-wes-goodman-i-inni-
wrogowie-srodowisk-lgbt/k2dt04x

--
Pozdrawia... Budzik
"Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka

Data: 2019-07-02 08:02:37
Autor: A. Filip
"Światopoglądowe" zwolnienia z pracy - Trzeba zakazać homofobicznego Starego i Nowego Testamentu?
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:
[...]
Ale czy IKEA wdrozyla juz toalety 5 rodzajow ?
[...]

O człowieku o małym rozumku:  Prawidłowym kapitalistycznym rozwiązaniem
jest jedna toaleta dla wszystkich, skończenie raz na zawsze z toaletowym
seksizmem! :-)

AFAIR jedna szkoła w Szwecji (?) już wprowadziła toalety koedukacyjne.

--
A. Filip

Data: 2019-07-02 08:59:56
Autor: Budzik
"Światopoglądowe" zwolnienia z pracy - Trzeba zakazać homofobicznego Starego i Nowego Testamentu?
UĹźytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

Ale czy IKEA wdrozyla juz toalety 5 rodzajow ?
[…]

[...]

Co w tym złego? Ja lubie korzystac z damskiej bo tam przewaznie czysciej i ładniej pachnie.

--
Pozdrawia... Budzik
"Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

Data: 2019-07-02 11:10:52
Autor: J.F.
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsAA806B68EB083budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

Ale co na to kobiety, ktore sa zmuszone korzystac z toalet brudnych i smierdzacych ? :-)

Poza tym w tym kapitalizmie sa tez wolne sądy

https://www.buzzfeednews.com/article/dominicholden/high-school-transgender-lawsuit

https://www.nytimes.com/2018/05/22/us/gavin-grimm-transgender-bathrooms.html

https://edition.cnn.com/2016/08/22/politics/transgender-school-bathroom-policy/index.html

J.

Data: 2019-07-02 11:56:47
Autor: Budzik
[...]

No nie zazdroszcze im... jak widze co poniektorzy potrafią po sobie zostawic...

--
Pozdrawia... Budzik
Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

Data: 2019-07-02 14:29:07
Autor: J.F.
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsAA80851A13CA0budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

Podobno w damskich tez sie zdarza, i to nawet gorzej.

J.

Data: 2019-07-02 14:59:56
Autor: Budzik
[...]

Az tak bogatego doswiadczenia nie mam...

--
Pozdrawia... Budzik
Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

Data: 2019-06-30 23:48:59
Autor: nie ma emaila
w <anfi+qvudai542f-j6u0@wp.eu>, "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

> [...]

> so-called LGBT values is our duty. It upset me," Tomasz told TVP
> Info. "It moved me and moved me, because I do not think it was my

Czyli najpierw napisałeś bzdury, a dopiero teraz dowiedziałeś się co się stało
i wklejasz?

Data: 2019-06-30 23:54:39
Autor: u2
W dniu 30.06.2019 o 23:48, nie_ma_emaila@onet.pl pisze:
Czyli najpierw napisałeś bzdury, a dopiero teraz dowiedziałeś się co się stało
i wklejasz?

bzdety to ty zwykle piszesz, a przedpiścca puszcza ciekawe kawałki:)

--
I love love

Data: 2019-06-30 16:17:16
Autor: Animka
W dniu 2019-06-30 o 06:54, A. Filip pisze:
Czy dyrektor szpitala byłby w prawie zwolnić z pracy
lekarza/pielęgniarkę  za odmowę udziału w antyaborcyjnym
szkoleniu/"szkoleniu"?

Akuszerek to nie szkoli?

--
animka

Data: 2019-07-02 18:25:16
Autor: ąćęłńóśźż
'Parents are saying no'.
Data: 2019-07-03 15:21:59
Autor: J.F.
'Parents are saying no'.
Użytkownik "ąćęłńóśźż"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d1b856c$0$31099$65785112@news.neostrada.pl...
https://edition.cnn.com/2019/07/02/uk/birmingham-lgbtq-school-protests-gbr-intl/index.html

Ale "rdzennych Brytyjczykow" to tam trudno dostrzec :-)

Choc akurat w tej rdzennej Brytanii to homoseksualizm byl dlugo zabroniony i karalny.

J.

"Światopoglądowe" zwolnienia z pracy