"¦wiatopogl±dowe" zwolnienia z pracy

Data: 2019-06-30 10:06:39
Autor: J.F.
"¦wiatopogl±dowe" zwolnienia z pracy
Dnia Sun, 30 Jun 2019 06:54:08 +0200 (CEST), A. Filip napisa³(a):
Czy dyrektor szpitala by³by w prawie zwolniæ z pracy
lekarza/pielêgniarkê  za odmowê udzia³u w antyaborcyjnym
szkoleniu/"szkoleniu"?

Ale w jakim sensie ?
Co mialoby na tym szkoleniu byc - jak przekonywac pacjentke do
utrzymania ciazy ?

To chyba zgodne z linia obecnej ustawy, wiec moze :-)

J.

Data: 2019-06-30 10:14:13
Autor: A. Filip
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:
[...]

Przyk³adowo: Jaki¶ "bardzo++ emocjonalny" film antyaborcyjny w duchu
"krwawe resztki (po lekarzach skurwysynach)".

--
A. Filip

Data: 2019-06-30 08:20:49
Autor: Marcin Debowski
On 2019-06-30, A. Filip <anfi@pseudonim.pl> wrote:
[...]

Tyle, ¿e lakarz/pielgniarka to raczej przywykli do podobnych widoków.

--
Marcin

Data: 2019-06-30 10:55:13
Autor: A. Filip
Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com> pisze:
On 2019-06-30, A. Filip <anfi@pseudonim.pl> wrote:
[...]

W wiêkszo¶ci?  Mo¿e+/Raczej+.  Wszyscy co do jednego?  Z pewno¶ci± nie.
IMHO Jeden buntownik/buntowniczka na kilka setek byliby praktycznie
zagwarantowani.

W IKEA ilu pracowników "machnê³o rêk± na" (mia³o w dupie) d¿enderowe
"rozsy³ki" a ilu siê zbuntowa³o?  <cynizm> Dla tych co siê nie zbuntowali
wszystko by³o *i jest* w porz±dku bo przecie¿ "Chc±cemu nie dzieje
siê krzywda" </cynizm>

To poni¿ej podaje bo chyba+ bêdzie "najdalej id±ce" w opierdalaniu IKEA
(w ramach g³ównawych nurtów) nawet je¶li "nie najbardziej obiektywne i
mo¿liwe ¿e stronnicze" [to mo¿liwe to w ramach "legal speak" ;-) ]:
https://www.pch24.pl/cytowal-pismo-swiete-- stracil-prace-- znana-siec-handlowa-na-strazy-ideologii-gender,69180,i.html
http://www.radiomaryja.pl/informacje/szwedzkie-firmy-promuja-dewiacyjna-ideologie-lgbt-w-zakladach-pracy/

--
A. Filip

Data: 2019-06-30 11:55:30
Autor: J.F.
"¦wiatopogl±dowe" zwolnienia z pracy
Dnia Sun, 30 Jun 2019 10:55:13 +0200 (CEST), A. Filip napisa³(a):
On 2019-06-30, A. Filip <anfi@pseudonim.pl> wrote:

[...]

Wszyscy lekarze mieli krojenie trupow na zajeciach z anatomii.

Z pewno¶ci± nie.
IMHO Jeden buntownik/buntowniczka na kilka setek byliby praktycznie
zagwarantowani.

Ale argument podales kiepski. Przegraja w sadzie, zaplaca koszty i zmienia swiatopoglad :-)

Poza tym czasy teraz chyba takie, ze personek moze dyrektora opuscic

[...]

Ale ciagle nie pisza, o co poszlo.
IKEA kurs urzadzila, jak obslugiwac grzecznie klientow ? trzecie toalety urzadzila ?

"Tymczasem to nie jedyny przyk³ad sieci sklepów, która wyra¿a i
promuje swoje poparcie dla ¶rodowisk LGBT. Kierownictwo fabryki VOLVO
we Wroc³awiu chce powo³aæ w zak³adzie spo³eczno¶æ LGBT. Przeciwko
promocji lesbijek, gejów, biseksualistów i transseksualistów na
terenie zak³adu pracy protestuj± zwi±zkowcy z ,,Solidarno¶ci"."

No to nie wiem, kto ma tu racje ... Solidarnosc protestuje, zeby LGBT sie ujawnili ?

J.

Data: 2019-06-30 17:59:52
Autor: Budzik
"¦wiatopogl±dowe" zwolnienia z pracy
U¿ytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

http://www.radiomaryja.pl/informacje/szwedzkie-firmy-promuja-dewiacyj
na-ideologie-lgbt-w-zakladach-pracy/

Czyli ze co?
To szkolenie mowi³o ze kobiety i mezczyzni maja byc równo traktowani i równo zarabiac na takich samych stanowiskach pracy  a jak ktos jest homoseksualista to nie wolno go wo³ac w w pracy "ty pedale" czy moze uczy³o jak dzieci w "Gliniarzu w przedszkolu": ch³opcy maja penisy a dziewczynki pochwy.

Na czym mia³a polegac ta dewiacyjnosc tego szkolenia?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")

Data: 2019-06-30 21:31:49
Autor: A. Filip
"¦wiatopogl±dowe" zwolnienia z pracy - Trzeba zakazaæ homofobicznego Starego i Nowego Testamentu?
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
F> U¿ytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
F> U¿ytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...
"On our intranet, an article appeared stating that implementing so-called LGBT values is our duty. It upset me," Tomasz told TVP Info. "It moved me and moved me, because I do not think it was my duty."
[...]

5 minut szukania wskaza³o to poni¿ej jako opisuj±ce najbardziej konkretnie co
zasz³o zamiast pierdolenia gówno wartymi ogólnikami ze starannym
unikaniem "detali":

https://www.churchmilitant.com/news/article/ikea-fires-worker-for-quoting-bible-on-homosexuality
On May 16, IKEA posted a notice on its intranet asking workers to join
in celebrating International Day against Homophobia, Biphobia and
Transphobia (IDAHOT) "to stand up for the rights of Lesbian, Gay,
Bisexual, Transgender plus people of all sexual orientations and
gender identities (LGBT+)."
In a following post, Sari Brody, Head of Equality, Diversity and
Integration at IKEA, asked employees to pay attention to the pronouns
they used.
"Ask for the transgender person's preferred pronoun (hers, theirs,
etc.)" and "engage LGBT + people in conversations about their partners
and families," she ordered staff.
Tomasz responded that "acceptance and promotion of homosexuality and
other deviations is a source of scandal."
He justified his response with two biblical quotes: "woe to him
through whom scandals come, it would be better for him to tie a
millstone around his neck and plunge him in the depths of the sea"
(Matthew 18:6) and "If a man lies with a male as with a woman, both of
them have committed an abomination; they shall surely be put to death;
their blood is upon them" (Leviticus 20:13).

Data: 2019-06-30 23:32:32
Autor: Marcin Debowski
On 2019-06-30, A. Filip <anfi@pseudonim.pl> wrote:
https://www.churchmilitant.com/news/article/ikea-fires-worker-for-quoting-bible-on-homosexuality

Wreszcie jaki¶ konkret.

[...]

Dobrze, to porównajmy sytuacjê do takiej, gdzie na postulat otwarcia jakiej¶ sali modlitewnej czy kapliczki (albo niech i o ten krzy¿ na scianie chodzi), przy jakims przedsiêbiorstwie stwierdzam, ¿e jest to promowanie dewiacji (i tu cytujê liczne, potwierdzone dane o wyczynach funkcjonariuszy KK). Powinienem wyleciec z pracy?
[...]

To jest inny aspekt i pytanie, je¶³i co¶ nie jest zgodne z lini± korpo, to pracownik mo¿e zostaæ przez to zwolniony? Wydaje siê, ¿e tak, o ile oczywi¶cie to co jest lini± korpo jest zgodne z prawem.

--
Marcin

Data: 2019-07-01 07:22:09
Autor: J.F.
"¦wiatopogl±dowe" zwolnienia z pracy - Trzeba zakazaæ homofobicznego Starego i Nowego Testamentu?
Dnia Sun, 30 Jun 2019 23:32:32 GMT, Marcin Debowski napisa³(a):
On 2019-06-30, A. Filip <anfi@pseudonim.pl> wrote:
[...]

A nie ? Skoro szef chce kapliczki, to nie mozesz krytykowac :-)
Szczegolnie przy obecnej wladzy :-)

IMO - promocja moze sie panu Tomaszowi nie podobac, ale akceptacji nie ma prawa negowac, bo akceptacja dobrze brzmi :-)

Ale czy IKEA wdrozyla juz toalety 5 rodzajow ?

[...]

Ale umowa o prace precyzowala obowiazki, i nowe wymagaja zgody
pracownika.

J.

Data: 2019-07-01 19:59:58
Autor: Budzik
"¦wiatopogl±dowe" zwolnienia z pracy - Trzeba zakazaæ homofobicznego Starego i Nowego Testamentu?
U¿ytkownik J.F. jfox_xnospamx@poczta.onet.pl ...

Ale umowa o prace precyzowala obowiazki, i nowe wymagaja zgody
pracownika.

Jakie nowe obowi±zki?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Bo¿e, u¿ycz mi pogody ducha, abym godzi³ siê z tym, czego nie mogê
zmieniæ,  odwagi, abym zmienia³ to, co mogê zmieniæ,  i szczê¶cia,
aby mi siê jedno z drugim nie popieprzy³o."  Stephen King

Data: 2019-07-02 06:56:00
Autor: Shrek
W dniu 01.07.2019 o 21:59, Budzik pisze:

Ale umowa o prace precyzowala obowiazki, i nowe wymagaja zgody
pracownika.

Jakie nowe obowi±zki?

No ¿e nie mo¿na dyskryminowaæ pedalstwa;)

--
Shrek

Data: 2019-07-02 07:28:04
Autor: J.F.
"¦wiatopogl±dowe" zwolnienia z pracy - Trzeba zakazaæ homofobicznego Starego i Nowego Testamentu?
Dnia Tue, 2 Jul 2019 06:56:00 +0200, Shrek napisa³(a):
W dniu 01.07.2019 o 21:59, Budzik pisze:
Ale umowa o prace precyzowala obowiazki, i nowe wymagaja zgody
pracownika.

Jakie nowe obowi±zki?

No ¿e nie mo¿na dyskryminowaæ pedalstwa;)

Wiecej

"On our intranet, an article appeared stating that implementing
 so-called LGBT values is our duty. It upset me," J.

Data: 2019-07-02 07:34:50
Autor: A. Filip
[...]

Czy taki artyku³ o "OBOWI¡ZKU" mo¿na uznaæ za mobbing?

--
A. Filip

Data: 2019-07-02 11:17:49
Autor: J.F.
"¦wiatopogl±dowe" zwolnienia z pracy - Trzeba zakazaæ homofobicznego Starego i Nowego Testamentu?
U¿ytkownik "A. Filip"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:anfi+j6x72h7o0f-j722@wp.eu...
[...]

Jesli dalej sa konkrety, ze trzeba rozmawiac z tymi p*, wypytywac o partnerow ... to chyba tak.

Ale z drugiej strony ... jakby byl obowiazek dbania o "wartosci firmy", a tam grzecznosc, uczciwosc, brak dyskryminacji ...

J.

Data: 2019-07-02 11:56:47
Autor: Budzik
[...]

Jak znam zycie to dok³adnie o to chodzi³o a nie o jakies promowanie homoseksualizmu.
Ale wiesz, ze jest grupa swietojebliwych...

Data: 2019-07-02 14:16:00
Autor: A. Filip
[...]

_Czyim_ zdaniem?  Szwedów z ju¿ wypranym mózgiem?

Mo¿e skoñczmy z t± dyskusj± do czasu podania linka na bardziej dok³adne
fakty bo dyskusja o "ró¿nicach w domys³ach" jest czyst± strat± czasu
i "zamulaniem" sprawy.

Albo S±d Pracy przyzna racjê IKEA albo zwolnionemu.  _Uzasadnienie_
decyzji s±du bêdzie dla mnie bardziej interesuj±ce ni¿ sam wyrok.

--
A. Filip

Data: 2019-07-02 14:59:56
Autor: Budzik
[...]

zacza³es watek a teraz ci brakuje faktów?
A mia³em wrazenie ze zdanie masz juz dawno wyrobione...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
Dyplomata potrafi powiedzieæ "id¼ do diab³a" w taki sposób,
¿e w³a¶ciwie cieszysz siê na tê wyprawê.

Data: 2019-07-02 18:26:44
Autor: A. Filip
[...]

Ja mam swoje zdanie, ty masz swoje zdanie.  S±dzisz ¿e bez nowych faktów
zdo³amy znacz±co skróciæ listê rozbie¿no¶ci po tym biciu piany które
ju¿ odesz³o?  Znajdziesz nowe fakty to wal _z podaniem ¼ród³a_ ,
nowymi/kolejnymi domys³ami jako¶ nie jestem zainteresowany.

--
A. Filip

Data: 2019-07-02 18:59:55
Autor: Budzik
[...]

Wyrobi³es sobie zdanie a nie znasz faktów?
Bardzo charakterystyczne.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
Chyba mam zdolno¶ci prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmuj±c resztki
mizernej pensji z bankomatu, powiedzia³em do siebie: "Chyba siê ur¿nê".
No i proszê!

Data: 2019-07-02 21:04:54
Autor: A. Filip
[...]

Wyrobi³em sobie zdanie na podstawie tych faktów które (ju¿) znam.
W±tpiê bym zmieni³ zdanie bez poznania nowych/kolejnych faktów o
taniu¶ki charakterystyczny demagogusiu.

--
A. Filip

Data: 2019-07-02 20:59:55
Autor: Budzik
[...]

To poprosze o przytoczenie tych faktów które juz znasz.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
by Jenka

Data: 2019-07-02 23:17:24
Autor: nie ma emaila
"¦wiatopogl±dowe" zwolnienia z pracy - Trzeba zakazaæ homofobicznego Starego i Nowego Testamentu?
w <anfi+ek5s9dc0sf-j722@wp.eu>, "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisa³(-a):

_Czyim_ zdaniem?  Szwedów z ju¿ wypranym mózgiem?

Spojrza³e¶ w lustro?

Data: 2019-07-02 14:36:22
Autor: J.F.
"¦wiatopogl±dowe" zwolnienia z pracy - Trzeba zakazaæ homofobicznego Starego i Nowego Testamentu?
U¿ytkownik "Budzik"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:XnsAA80856747006budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
> [...]

> "Ask for the transgender person's preferred pronoun (hers, theirs,
> etc.)" and "engage LGBT + people in conversations about their > partners

Wiec w ramach dbania o wartosci firmy, nalezy sie konkretnie zbratac z p*, porozmawiac jak z ludzmi :-)

J.

Data: 2019-07-02 08:59:58
Autor: Budzik
[...]

Czyli ze wczesniej mozna by³o krzyczec do kolegi "ty pedale" a teraz juz nie?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
Ironi± czêsto pokrywa siê niemo¿no¶æ my¶lenia.
Frank Herbert

Data: 2019-07-02 11:59:41
Autor: Trefni¶
W dniu .07.2019 o 10:59 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

[...]

Budziki siê budz±...
Gdyby¶ by³ oczytany, wiedzia³by¶, ¿e "ty pedale" lub "ty cioto" jest dla  geja obra¼liwe warunkowo.

--
Trefni¶

Data: 2019-07-02 11:56:47
Autor: Budzik
"¦wiatopogl±dowe" zwolnienia z pracy - Trzeba zakazaæ homofobicznego Starego i Nowego Testamentu?
U¿ytkownik Trefni¶ trefnis1@mailinator.com ...

To tym bardziej przyda sie szkolenie!

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
Tomasz Waszczynski: "Ja siê zastanawia, czy czekoladki z alkoholem
mo¿na je¶æ w miejscu publicznym ;-)"
DooMiniK: "A alkohol w czekoladkach czy w butelce obok? ;]"

Data: 2019-07-02 19:31:54
Autor: Shrek
W dniu 02.07.2019 o 07:28, J.F. pisze:

"On our intranet, an article appeared stating that implementing
  so-called LGBT values is our duty. It upset me,"

Znaczy ¿e kazali siê dawaæ dymaæ w dupê? Chyba na wysoko¶æ p³aæ:P

--
Shrek

Data: 2019-07-02 18:59:55
Autor: Budzik
"¦wiatopogl±dowe" zwolnienia z pracy - Trzeba zakazaæ homofobicznego Starego i Nowego Testamentu?
U¿ytkownik Shrek 1@wp.pl ...

"On our intranet, an article appeared stating that implementing
  so-called LGBT values is our duty. It upset me,"

Znaczy ¿e kazali siê dawaæ dymaæ w dupê? Chyba na wysoko¶æ p³aæ:P

W³asnie stwierdzi³em ze ni w zab nie znam angielskiego :)))
Gdzie ty to tam wyczyta³es?

Data: 2019-07-03 07:08:10
Autor: Shrek
W dniu 02.07.2019 o 20:59, Budzik pisze:

[...]

Ma³e, w³ochate, w dupê gryzie.

Tam jest napisane, ¿e "realizacja tak zwanych warto¶ci LGBT jest obowi±zkiem pracowników". Z tym, ¿e to pierdzenie jakiego¶ kolesa, co zobaczy³ w intranecie s³owo LGBT i mu siê wydaje, ¿e pracodawca ka¿e mu zostaæ gejem.

--
Shrek

Data: 2019-07-03 10:59:53
Autor: Budzik
[...]

:)
Z jednej strony by³em pewien ze zartujesz, z drugiej...

[...]

Ano to chyba dok³adnie tak dzia³a.
Nie od dzis wiadomo, ze najgoretszymi homofobamii bywaja utajeni geje...
https://www.newsweek.pl/swiat/ludzie/homofob-gejem-wes-goodman-i-inni-
wrogowie-srodowisk-lgbt/k2dt04x

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka
to i mnie wolno co jakis czas naciagnac troche rzeczywistosc."
(c) Zenek Kapelinder z³apany na k³amstwie o 380 MILIARDACH :)

Data: 2019-07-02 08:02:37
Autor: A. Filip
"¦wiatopogl±dowe" zwolnienia z pracy - Trzeba zakazaæ homofobicznego Starego i Nowego Testamentu?
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:
[...]
Ale czy IKEA wdrozyla juz toalety 5 rodzajow ?
[...]

O cz³owieku o ma³ym rozumku:  Prawid³owym kapitalistycznym rozwi±zaniem
jest jedna toaleta dla wszystkich, skoñczenie raz na zawsze z toaletowym
seksizmem! :-)

AFAIR jedna szko³a w Szwecji (?) ju¿ wprowadzi³a toalety koedukacyjne.

--
A. Filip

Data: 2019-07-02 08:59:56
Autor: Budzik
"¦wiatopogl±dowe" zwolnienia z pracy - Trzeba zakazaæ homofobicznego Starego i Nowego Testamentu?
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

Ale czy IKEA wdrozyla juz toalety 5 rodzajow ?
[…]

O czÅ‚owieku o maÅ‚ym rozumku:  PrawidÅ‚owym kapitalistycznym
rozwiązaniem jest jedna toaleta dla wszystkich, skończenie raz na
zawsze z toaletowym seksizmem! :-)

AFAIR jedna szkoła w Szwecji (?) już wprowadziła toalety
koedukacyjne.

Co w tym złego? Ja lubie korzystac z damskiej bo tam przewaznie czysciej i ładniej pachnie.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Jako¶æ wewnêtrznego monologu przez ca³e ¿ycie to jest charakter"
Karol Irzykowski

Data: 2019-07-02 11:10:52
Autor: J.F.
"¦wiatopogl±dowe" zwolnienia z pracy - Trzeba zakazaæ homofobicznego Starego i Nowego Testamentu?
U¿ytkownik "Budzik"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:XnsAA806B68EB083budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

Co w tym z³ego? Ja lubie korzystac z damskiej bo tam przewaznie czysciej
i ³adniej pachnie.

Ale co na to kobiety, ktore sa zmuszone korzystac z toalet brudnych i smierdzacych ? :-)

Poza tym w tym kapitalizmie sa tez wolne s±dy

https://www.buzzfeednews.com/article/dominicholden/high-school-transgender-lawsuit

https://www.nytimes.com/2018/05/22/us/gavin-grimm-transgender-bathrooms.html

https://edition.cnn.com/2016/08/22/politics/transgender-school-bathroom-policy/index.html

J.

Data: 2019-07-02 11:56:47
Autor: Budzik
[...]

No nie zazdroszcze im... jak widze co poniektorzy potrafi± po sobie zostawic...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, ¿e W98 mam
na swoim domowym komputerze, a Unixa nie i nie zamierzam.

Data: 2019-07-02 14:29:07
Autor: J.F.
"¦wiatopogl±dowe" zwolnienia z pracy - Trzeba zakazaæ homofobicznego Starego i Nowego Testamentu?
U¿ytkownik "Budzik"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:XnsAA80851A13CA0budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

Podobno w damskich tez sie zdarza, i to nawet gorzej.

J.

Data: 2019-07-02 14:59:56
Autor: Budzik
[...]

Az tak bogatego doswiadczenia nie mam...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz
ssaæ i ssaæ... raz szybciej, raz wolniej. Tak w³a¶nie je siê raki.

Data: 2019-06-30 23:48:59
Autor: nie ma emaila
"¦wiatopogl±dowe" zwolnienia z pracy - Trzeba zakazaæ homofobicznego Starego i Nowego Testamentu?
w <anfi+qvudai542f-j6u0@wp.eu>, "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisa³(-a):

> [...]

> so-called LGBT values is our duty. It upset me," Tomasz told TVP
> Info. "It moved me and moved me, because I do not think it was my

Czyli najpierw napisa³e¶ bzdury, a dopiero teraz dowiedzia³e¶ siê co siê sta³o
i wklejasz?

Data: 2019-06-30 23:54:39
Autor: u2
W dniu 30.06.2019 o 23:48, nie_ma_emaila@onet.pl pisze:
Czyli najpierw napisa³e¶ bzdury, a dopiero teraz dowiedzia³e¶ siê co siê sta³o
i wklejasz?

bzdety to ty zwykle piszesz, a przedpi¶cca puszcza ciekawe kawa³ki:)

--
I love love

"¦wiatopogl±dowe" zwolnienia z pracy