Światowa elita dąży do radykaln ego ograniczenia liczby ludności...

Data: 2009-11-06 23:03:37
Autor: jadrys
Światowa elita dąży do radykaln ego ograniczenia liczby ludności...
Tzva Adonai pisze:
... by ratować rodzaj ludzki i naszą cywilizację...

Celem ponadnarodowych programów anihilacyjnych staną się przede
wszystkim społeczeństwa i narody odznaczające się nadmiernym
przyrostem naturalnym...

Oby to już się zaczęło....

Nie podejrzewałem że zależy ci na losie świata.

Data: 2009-11-06 23:33:19
Autor: MH
Tzva Adonai pisze:
> [...]
> przyrostem naturalnym...
>
> Oby to już się zaczęło....
>   Nie podejrzewałem że zależy ci na losie świata.

Nie podejrzewam , aby kupa był w stanie zwiększyć  populację świata ...

MH

--

Światowa elita dąży do radykaln ego ograniczenia liczby ludności...