Światowa elita dąży do radykalnego ograniczenia l iczby ludności...

Data: 2009-11-06 13:50:12
Autor: Tzva Adonai
Światowa elita dąży do radykalnego ograniczenia l iczby ludności...
.... by ratować rodzaj ludzki i naszą cywilizację...

Celem ponadnarodowych programów anihilacyjnych staną się przede
wszystkim społeczeństwa i narody odznaczające się nadmiernym
przyrostem naturalnym...

Oby to już się zaczęło....

Polecam stronę: http://www.optimumpopulation.org/

Data: 2009-11-06 13:57:23
Autor: Antenka
On 6 Lis, 22:50, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
[...]

Naszą cywilizację?! To znaczy jaką?! Mów za siebie dzieciaku!
To się nazywa neomaltuzjanizm! Dla tych, którzy nie słyszeli o tej
bzdurnej doktrynie :

neomaltuzjanizm współcz. doktryna burżuazyjna zakładająca działanie
prawa zmniejszającego się przychodu z ziemi i propagująca wobec tego
konieczność ograniczenia przyrostu naturalnego (przez stosowanie
środków antykoncepcyjnych) ludności krajów nierozwiniętych i klas
biedniejszych; por. zegizm.
Etym. - zob. neo-; maltuzjanizm.

Ludność świata jest ok, tylko głowy możnych tego świata są chore.
Żywności też jest dostateczna ilość, tylko nie jest sprawiedliwie
dzielona.

Antenka

Data: 2009-11-06 14:06:23
Autor: Tzva Adonai
On 6 Lis, 22:57, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

neomaltuzjanizm współcz. doktryna burżuazyjna zakładająca działanie
prawa zmniejszającego się przychodu z ziemi i propagująca wobec tego

Skąd ty żeś wytrzasnęła tę definicję, ze podręcznego słowniczka
marksisty-leninisty?... Malthus dokonał błędnej, aczkolwiek pozornie
logicznej analizy.. Nie uwzględnił ewentualności, jaka zaszła w
przyrodzie wieki po nim - że przyrost żywności, technologicznego
stopnia jej pozyskiwania oraz środków produkcji może następować
eksponencjalnie i z większą dynamiką niż sam przyrost ludności..

W przypadku redukcji populacji Ziemi nie chodzi o zysk, tylko między
innymi o to, żebyśmy nie stali się mrowiem bezwolnych zwierząt dziko
wykrzykujących hasło "allahu akbar"...

Data: 2009-11-06 23:03:37
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
[...]

Nie podejrzewałem że zależy ci na losie świata.

Data: 2009-11-06 23:33:19
Autor: MH
Tzva Adonai pisze:
> [...]
> przyrostem naturalnym...
>
> Oby to już się zaczęło....
>   Nie podejrzewałem że zależy ci na losie świata.

Nie podejrzewam , aby kupa był w stanie zwiększyć  populację świata ...

MH

Data: 2009-11-07 00:24:02
Autor: marek czaplicki
Tzva Adonai pisze:
[...]

to znaczy co? radykalnie ograniczą rozmnażanie? zakażą pykania?

Data: 2009-11-06 23:21:03
Autor: Antenka
Światowa elita dąży do radykalnego ograniczen ia liczby ludności...
Tzva Adonai pisze:> ... by ratować rodzaj ludzki i naszą cywilizację...

Chyba będą kastrować facetów :-(

Antenka

P.s. Mogę wam tylko współczuć ;-)

Data: 2009-11-07 00:37:28
Autor: J-23
On 7 Lis, 08:21, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

> Tzva Adonai pisze:> ... by ratować rodzaj ludzki i naszą cywilizację...

> to znaczy co? radykalnie ograniczą rozmnażanie? zakażą pykania?

hihihiii
albo kobitkom zaszywac du...

J-23 itede

Data: 2009-11-07 11:17:01
Autor: marek czaplicki
Antenka pisze:
  > Chyba będą kastrować facetów :-(

Antenka

P.s. Mogę wam tylko współczuć ;-)
chemiczna kastracja czy dwoma cegłami? :-)

Data: 2009-11-07 09:44:29
Autor: Konstanty Wycirowski
Światowa elita dąży do radykalnego ograniczenia liczby ludności...

"marek czaplicki" <

to znaczy co? radykalnie ograniczą rozmnażanie? zakażą pykania?

Nie, nie "zakażą" - pozwolą się rozmnażać takim debilom, jak ty. Potomstwo zdechnie z głodu, bo nawet nie będzię potrawiło znaleźć u siebie otworu gębowego.

Data: 2009-11-07 11:31:24
Autor: marek czaplicki
Światowa elita dąży do radykaln ego ograniczenia liczby ludności...
Konstanty Wycirowski pisze:
"marek czaplicki" <
[...]

panie Konstanty Wycirowski. mam synka i jak do tej pory bardzo dobrze radzę sobie zarówno z wychowaniem jak i utrzymaniem rodziny. debili proszę poszukać w swoim gronie.
"światowe elity" to również biskupi, kardynałowie i ludzie przeciwni używaniu wszelkich środków antykoncepcyjnych. nie wiem jak inaczej z ich podejściem można wyobrazić sobie zmniejszenie prokreacji, chyba tylko przez zakaz uprawiania seksu.

Światowa elita dąży do radykalnego ograniczenia l iczby ludności...