Światowy dzień przeciwko żydostwu

Data: 2011-10-15 19:31:16
Autor: boukun
Światowy dzień przeciwko żydostwu
Dzisiejszy, światowy dzień "oburzonych", który jest manifestacją ludzi całego świata przeciqwko kapitalizmowi, finansjerze, nierówności, wyzyskowi i politykom, można także nazwać dniem przeciwko żydostwu, albowiem Żydzi w większiości żyją z finansjery, zasiadają we wszystkich bankach centralnych świata..

Dzisiejszy dzień, jest moją rewolucją, przeciwko skurwysyńskiemu kapitalizmowi, którą od 10 lat forsuję...

Żyd Kalisz nie ma wstydu, chciał się podłączyć do rewolucji, która jest wymierzona także przeciwko niemu...

Socjalizm, socjalizm narodowy postępuje szybkimi krokami... i niedługo zwycięży...

boukun

Data: 2011-10-15 11:18:34
Autor: Tzva Adonai
Światowy dzień przeciwko żydostwu
boukun napisał(a):

Dzisiejszy, �wiatowy dzie� "oburzonych", kt�ry jest manifestacj� ludzi ca�ego
�wiata przeciqwko kapitalizmowi, finansjerze, nier�wno�ci, wyzyskowi i

W pieprzeniu to ty jesteś mocny, ale gdyby trzeba było na przykład
udostępnić dom albo samochód dla potrzeb rewolucji, to byś się uniósł
honorem kułaka i pokazał braciom-Polakom wała...

Data: 2011-10-15 20:22:17
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:dc7a314f-6985-43eb-b929-0405f3fffb05q9g2000yqm.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Ja to mam nawet gdzie Żydów przechować...

boukun

Data: 2011-10-15 11:23:03
Autor: Antenka
On 15 Paź, 19:31, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Dzisiejszy, wiatowy dzie "oburzonych", kt ry jest manifestacj ludzi ca ego
wiata przeciqwko kapitalizmowi, finansjerze, nier wno ci, wyzyskowi i
politykom, mo na tak e nazwa dniem przeciwko ydostwu, albowiem ydzi w
wi kszio ci yj z finansjery, zasiadaj we wszystkich bankach centralnych
wiata..

Dzisiejszy dzie , jest moj rewolucj , przeciwko skurwysy skiemu kapitalizmowi,
kt r od 10 lat forsuj ...

yd Kalisz nie ma wstydu, chcia si pod czy do rewolucji, kt ra jest
wymierzona tak e przeciwko niemu...

Socjalizm, socjalizm narodowy post puje szybkimi krokami... i nied ugo
zwyci y...

boukun

A nie przeciwko chazarstwu, boukun? :-?

Antenka

Data: 2011-10-15 18:30:08
Autor: obserwator
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

A nie przeciwko chazarstwu, boukun? :-?

 Soros, ktora finasuje Krytyke Polityczna Sierakowskiego to zdajsie Chazar:)))

Data: 2011-10-15 20:40:28
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j7cjff$jst$1inews.gazeta.pl...
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

A nie przeciwko chazarstwu, boukun? :-?

Soros, ktora finasuje Krytyke Polityczna Sierakowskiego to zdajsie Chazar:)))

Sierakowski się nie liczy, Sierakowski nie organizuje w Polsce dnia "oburzenia"... Prawdziwy dzień gniewu dopiero nadejdzie, i nie będzie tam miejsca dla takich ludzi jak Sierakowski, Kaczyński, Tusk czy Kalisz...

boukun

Data: 2011-10-15 18:57:55
Autor: obserwator
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]

Sierakowski się nie liczy, Sierakowski nie organizuje w Polsce dnia "oburzenia"... Prawdziwy dzień gniewu dopiero nadejdzie, i nie będzie tam miejsca dla takich ludzi jak Sierakowski, Kaczyński, Tusk czy Kalisz...

eh, slaba masz orientacje. O roli Sierakowskiego jaka ma odegrac w przecweleniu Polski, pisalem nie tak dawno. Teraz stworzyli pomaranczowego
swirokota. Kolor pomaranczowy jest symboliczny w tych wszytkich sterowanych
przez bogatych cewaniakow ruchach.

Polacy jako spoleczestwo juz zostali przetestowani. Gniew nie nadejdzie.
Mlodzi i najzdolniejsi wyjechali i nadal wyjezdzaja. Zostana emeryci.

Nawet jesli cokolwiek sie zacznie, to rezim jest dosc dobrze przygotowany. Tez na ten temat pisalem, ale niektorzy wola czytac tylko wlasne teksty.

Data: 2011-10-15 17:45:57
Autor: obserwator
[...]

sieroto umyslowa,  sprawdz sobie najpierw dokladnie KTO to inspiruje, KTO
finasuje i KTO organizuje np. w Polsce. Aktywistow o zydowskich korzeniach ale
ideologicznych komuchow,  tez tam jest od licha i troche:)))

http://www.krytykapolityczna.pl/O-nas/menu-id-81.html

Data: 2011-10-15 19:56:06
Autor: Marek Czaplicki
Światowy dzień przeciwko żydostwu
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 15 październik 2011 19:45:

sieroto umyslowa,

Jak zawsze w formie.

Data: 2011-10-15 18:05:13
Autor: obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 15 październik 2011 19:45:

> sieroto umyslowa,  Jak zawsze w formie.

szkoda, ze ci brakuje refleksu, kiedy popierasz najwielszych kacapskich burakow na tej grupie, pajacu:)

Data: 2011-10-15 20:09:46
Autor: Marek Czaplicki
Światowy dzień przeciwko żydostwu
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 15 październik 2011 20:05:
pajacu:)

Humor nieustający.

Data: 2011-10-15 18:17:28
Autor: obserwator
Światowy dzień przeciwko żydostwu
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 15 październik 2011 20:05:
> pajacu:)

Humor nieustający.

szczegolnie jak czytam belkot, umyslowo ograniczonego idioty:))

Data: 2011-10-15 20:19:30
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 15 październik 2011 20:17:

> [...]

> pajacu:)

Humor nieustający.

szczegolnie jak czytam belkot, umyslowo ograniczonego idioty:))

Kto umie czytać? Czasami zamiast tekstu prezentujesz obrazki.

Data: 2011-10-15 20:04:54
Autor: u2
Światowy dzień przeciwko żydostwu

Jak zawsze w formie.

Serio ? A co trenujesz ? :)

Data: 2011-10-15 20:01:37
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j7cgsl$c7g$1inews.gazeta.pl...
[...]

W Polsce jak zwykle, ruchy wolnościowe są na samym końcu i kuleją, sa raczkujące...
Żydzi co jedynie, jak Kalisz, chcą się podłączyć do jeszcze kulawej inicjatywy.

Ale..., jak już rewolucja dojrzeje na całym świecie, to ogarnie wzmożenie także Polskę i to my, Polacy wyprzemy tych co sie prubują podłączyć, a co są praktycznie po drugiej stronie barykady...

boukun

Data: 2011-10-15 18:09:40
Autor: obserwator
> [...]

 Polskę i to my, Polacy wyprzemy tych co sie prubują podłączyć, a co są praktycznie po drugiej stronie barykady...

czlowieku,ty nawet logicznie myslec i kojarzyc nie potrafisz, to jakim cudem ty cokolwiek mozesz *wyprzec*? :)))))

Data: 2011-10-15 20:38:22
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j7ci94$gg2$1inews.gazeta.pl...
> [...]

praktycznie po drugiej stronie barykady...

czlowieku,ty nawet logicznie myslec i kojarzyc nie potrafisz, to jakim cudem

To idzie już drogą ewolucji, rewolucji socjalistycznej nie da się już zatrzymać. Jak ktoś powiedział, im gorzej, tym lepiej...

boukun

Data: 2011-10-15 18:44:34
Autor: obserwator
[...]

najpierw sie zorientuj o JAKI socjalizm chodzi tym ktorzy te ruchy inspiruja
i maja kupe forsy:)) Rzucam ci wetke: CHINY

Data: 2011-10-15 21:03:25
Autor: boukun

.
Jak ktoś powiedział, im gorzej, tym lepiej...

najpierw sie zorientuj o JAKI socjalizm chodzi tym ktorzy te ruchy inspiruja
i maja kupe forsy:))

Rzucam ci wetke: CHINY

Ty stoisz tam, gdzie stoi Michnik, a ja stoję tam, gdzie stoją zniewolone przez was narody... W Polsce żyło się kiedyś, przed 30 laty ludziom lepiej... Ludzie te czasy pamiętają...

boukun

Data: 2011-10-15 19:19:01
Autor: obserwator
boukun napisal:

[...]

nie moj drogi, ja na pewno nie stoje tam gdzie Michnik, natomiast ty nie rozumiesz kompletnie kolejny raz prostego tekstu.

W Polsce przed 30 laty wcale nie zylo sie ludziom lepiej.
Klamiesz, co swiadczy o tym, ze jestes nadal mentalnym bolszwikiem ktorego nic historia nic nauczyla.

Piszesz brednie propagandowe w stylu bolszewickim, byle pisac.

Aby wypowiadzac sie na tematy polityczne,trzeba miec niestety jakies minimalne pojecie o tym o czym sie pisze. W tym watku kolejny raz udowodniles, ze nie masz pojecia o czym pierniczysz.

Data: 2011-10-15 21:21:00
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j7cmb5$s8d$1inews.gazeta.pl...
boukun napisal:

[...]

Ty kłamiesz, każdy, kogo spotykam na ulicy z tęsknotą wspomina czasy PRL-u, ale to każdy! Każdy przeklina obecny, kurewski system wyzysku i bezrobocia!

boukun

Data: 2011-10-15 18:15:08
Autor: obserwator
Światowy dzień przeciwko żydostwu

najzabawniejsze jest to, ze drzesz gebe i popierasz swirokota (najnowszy hit esbecji i starego kacapskiego zyda Urabana:).

W ten sposob przyczynisz sie do PRZECWELOWANIA wlasnie Polski:))

Data: 2011-10-16 00:20:54
Autor: Kaczysta

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j7cg4a$cgq$1mx1.internetia.pl...
[...]

Tyle, że podobnie jak w 1917 i 1968 te tłumy na ulice wypychają sprytni talmudyści.
W Polsce w 1968 nie udało się - moczarowscy zbili im dupska aż miło.
AZ

Data: 2011-10-16 12:29:07
Autor: boukun

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4e9a0761$0$5806$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Za to w 1989 roku już byli bardziej zorganizowani, a społeczeństwa wymęczone, by stawić im opór...

boukun

Światowy dzień przeciwko żydostwu