¦wiece NGK

Data: 2009-03-04 21:47:30
Autor: Alti
¦wiece NGK
Kupi³em ¶wiece NGK CR9EH-9 i jedna by³a padniêta. Dawa³a s³ab± iskre przez co silnik chodzi³ jak na 3 garach. Wstawi³em na jej miejsce star± i wszystko gra. Znajomy mechanik powiedzia³ ¿e to dziwna historia gdy¿ w jego karierze (jest mechanikiem samochodowym od kilkunastu lat) nigdy nie zdarzy³a mu siê padniêta NGK.
Zdarza³y wam siê padniête NGK?
Wojtek

Data: 2009-03-04 21:50:00
Autor: Kefir
¦wiece NGK
Elou!
Alti wrote:
[...]

Tak. NGK to bardzo przecietniackie swiece. Ale za to tanie.
Chcesz dobre, kup np Denso.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
To nie forum scigacza lecz na grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle. FAQ:http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

Data: 2009-03-04 21:51:09
Autor: Kuczu
¦wiece NGK
Alti pisze:

Zdarza³y wam siê padniête NGK?

Tak. Dlatego omijam je lukiem. W aucie tez mi wlasnie padly dwie NGK, po tygodniu uzytkowania. Ja osobiscie odradzam. Denso, Champion ujda. NGK nie. No chyba ze NGK serii Platinum (juz nie produkowane) lub Iridium. Ale to inna polka cenowa.

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-03-04 21:58:19
Autor: James
¦wiece NGK
"Kuczu" wrote...
Alti pisze:
Zdarza³y wam siê padniête NGK?

Tak. Denso, Champion ujda. NGK nie.

Czy do Polski trafia jakas specjalna, wybrana jako odpad, partia swiec? Nie moge sie nadziwic temu co czytam i slysze od ludzi w tym dziwnym kraju ;)
Champion uwazany jest za najgorszego producenta swiec. Sa najtansze i tyle warte ile sie placi. Kupuja je wlasciciele, ktorzy chca oszczedzic i ktorym po prostu nie zalezy, bo nie chca podwajac wartosci pojazdu kupujac lepsze swiece.
Denso i NGK zaliczane sa do bardzo dobrych....
Podobna historia byla kiedys z oponami Michelin. Nie raz slyszalem o nowym Michelinie, ktory rozpadl sie po 50km.. makabra. Ale tylko w Polsce!

--
Pozdro
James

Data: 2009-03-04 22:37:43
Autor: Kuczu
¦wiece NGK
James pisze:

[...]

Ja kupuje swiece do motocykli w Dojczlandzie wiec to nie tak do konca :)
A Champion kosztuje tam tyle samo co NGK a nawet ciut drozej.

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-03-04 22:58:18
Autor: Hinek
¦wiece NGK

U¿ytkownik "James" <no@ddress.for.spam> napisa³

Denso i NGK zaliczane sa do bardzo dobrych....

Dwa razy nacialem sie na NGK. Wprawdzie mowia "do trzech
razy sztuka", ale ja nie jestem tak cierpliwy.
Za ostatnim razem musialem je wyrzucic po 4 tys km.
Pozdr

--
Hinek
Deauville i inne..

Data: 2009-03-05 14:09:07
Autor: OGONek~
¦wiece NGK
U¿ytkownik "James" <no@ddress.for.spam> napisa³ w wiadomo¶ci news:gomq21$rht$1news.onet.pl...

[...]

NGK juz nie sa robione w Japonii tylko we francji (przynajmniej te padliny które spotykalem)
Zdecydowanie DENSO a nie NGK.

--
OGONek~

Data: 2009-03-04 22:38:33
Autor: Leszek Karlik
¦wiece NGK
On Wed, 04 Mar 2009 21:51:09 +0100, Kuczu <p.kuczynski@jim-satnet.pl>  wrote:

No chyba ze NGK serii Platinum (juz nie produkowane) lub Iridium. Ale to  inna polka cenowa.

W Polsce to inna pó³ka cenowa, przy zakupach za granic± niekoniecznie.
W Larssonie NGK iridium do mojej NTVki kosztuj± ponad 60 z³ za sztukê. A w
USA za tyle 4 dosta³em, a dziêki AlFire mog³em unikn±æ ryzyka przesy³ania
ich listem przechodz±cym przez lepkie r±czki pracowników Poczty Polskiej.  :-)

Przy obecnym kursie dolara ju¿ trochê gorzej, ale nadal w USA irydowe NGK
s± o po³owê tañsze ni¿ w .pl...

Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik

Data: 2009-03-05 09:16:26
Autor: Tomek W
¦wiece NGK

Denso, Champion ujda. NGK
nie. No chyba ze NGK serii Platinum (juz nie produkowane) lub Iridium.

A mo¿esz poleciæ jakies dobre swiece?

pozdrawiam
Tomek W
Hard Enduro/motocross

Data: 2009-03-06 09:43:47
Autor: Kuczu
¦wiece NGK
Tomek W pisze:

A mo¿esz poleciæ jakies dobre swiece?

Ale do czego ?

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-03-06 10:11:58
Autor: Spider A.J.
¦wiece NGK

"Kuczu" <p.kuczynski@jim-satnet.pl> wrote

A mo¿esz poleciæ jakies dobre swiece?

Ale do czego ?

No do tego to sie w ogole nie nadaja bo pod wplywem ciepla robia sie miekkie
a wskazane by bylo zeby im dluzej tym twardsze :-(

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-03-05 08:20:32
Autor: newrom
Œwiece NGK
On Wed, 4 Mar 2009 21:47:30 +0100, "Alti" <alti71@gazeta.pl> wrote:

Kupi³em ¶wiece NGK CR9EH-9 i jedna by³a padniêta. Dawa³a s³ab± iskre przez co silnik chodzi³ jak na 3 garach.

One sa zarabiscie czule na zalanie i/lub wylaczenie silnika zanim sie
wygrzeja (zwlaszcza pierwsze odpalenie moze je zabic).

Zdarza³y wam siê padniête NGK?

Siur. Nie tylko mnie, wspolgarazowaczowi tez.
Dlatego stosuje je tylko gdy nie mam innej mozliwosci (czyt potrzebuje
swiece, a w sklepie niema nic innego) i praktycznie od razu szukam
czegosc innego (denso/champion).

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
Kosovo je Srbija!

Data: 2009-03-05 08:36:05
Autor: Piotr Rezmer
¦wiece NGK
Alti pisze:

Zdarza³y wam siê padniête NGK?

Poszukaj jeszcze ¶wiec ISKRA. Virago kumpla która mia³a wcze¶niej NGK, po wymianie na ISKRA nabra³a vigoru.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2009-03-05 08:44:22
Autor: Kefir
¦wiece NGK
Elou!
"Piotr Rezmer" <piotr.rezmer@WYWAL.ens.net.pl> wrote in message news:gonvd5$pok$1inews.gazeta.pl...
Alti pisze:

Zdarza³y wam siê padniête NGK?

Poszukaj jeszcze ¶wiec ISKRA. Virago kumpla która mia³a wcze¶niej NGK, po wymianie na ISKRA nabra³a vigoru.

Nasz kolega Cpt Nemo juz nie raz poledzal swiece ISKRA to tego wlasnie motocykielka.
http://groups.google.com/groups/search?as_q=ISKRA&as_epq=&as_oq=&as_eq=&num=10&scoring=&lr=&as_sitesearch=&as_qdr=&as_mind=1&as_minm=1&as_miny=2009&as_maxd=1&as_maxm=1&as_maxy=2009&as_ugroup=pl.rec.motocykle&as_usubject=&as_uauthors=nemo&safe=off
Warto dodac ze klopoty ze swiecami sa typowe dla gaznikowych sprzetow i dwusuwow. Przy wtrysku (prawidlowo dzialajacym) problem prawie nie istnieje.

Data: 2009-03-06 10:53:38
Autor: falco
¦wiece NGK
Alti pisze:

Zdarza³y wam siê padniête NGK?

Hej,

nie wiem jak w motocyklach, ale do Garbusów od zawsze zak³adam NGK (produkowane w Japonii) i trafi³a mi siê tylko 1 padniêta.
Boscha (z Indii, Hiszpanii, itp) nie biorê do rêki, a germañskiego to cud znale¼æ, zak³ada³em te¿ Beru ewentualnie Championa, ale sporadycznie. Ponoæ Beru i Champion s± najrzadziej podrabiane.

Znam te¿ mechanika, który zjad³ zêby na zabytkowych samochodach i NGK do rêki nie we¼mie, wiêc ilu ludzi tyle opinii, czyli jak zawsze... ;)

--
(Po)zdrówka! falco

SenNa...353 '58 175

Data: 2009-03-06 10:55:24
Autor: mmaurycy
¦wiece NGK
Witam,
pod³±czê siê do tematu. W moim moto mam ¶wiecê  NGK DR8EA jakie odpowiedniki polecacie?

mmaurycy
SYM HUSKY 125 w puzlach ju¿ nie ca³kiem :)
http://mmaurycy.googlepages.com/symhusky125

Data: 2009-03-06 13:51:44
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
¦wiece NGK
Alti napisa³(a):
Zdarza³y wam siê padniête NGK?

3/4 precli zabija NGK. To chyba troche jak ze scigaczem.pl. Napisali na preclach ze NGK zle to znaczy ze zle i padaja. Ja od x lat tylko NGK i nigdy nic mi nie padlo przed czasem. A sprzety rozniaste. Ale ja to gupi jestem, a gupi to ma szczescie, nie?

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-03-06 13:54:24
Autor: Kuczu
¦wiece NGK
Kamil Nowak 'Amil' pisze:

[...]

Dbasz to masz...

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-03-07 09:32:29
Autor: zbigi
¦wiece NGK
Kuczu napisa³(a):
Kamil Nowak 'Amil' pisze:

[...]

Ale ze co? No nie mow, ze swiece trzeba wymieniac? Jakem kupil Sikorke 10 lat temu, to caly czas mam NGK (te same) i nic sie nie dzieje :)
4 lata temu kupilem nowe swiece z okazji wyjazdu na wschod ale jakos nie mialem sumienia ich uzywac - takie ladne sa i blyszczace i wogle...
:)

Data: 2009-03-07 08:31:34
Autor: Jasio
¦wiece NGK

U¿ytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" napisa³ w wiadomo¶ci news:gor6pb$bfp$1mx1.internetia.pl...
Alti napisa³(a):
[...]

A mi pad³y dwa razy Denso, a NGK dzia³aj± jak dzia³a³y.
Znaczy kto tu jest g³upi? Ja, ¿e sprawdzi³em Denso czy Ty, ¿e nie sprawdzi³e¶?

Ale mówimy tylko o oryginalnych wyrobach. Skoro s± ludzie wierz±cy, ¿e co¶ mo¿e byæ nagle tañsze o 1/3 - to jest kto¶ sk³onny im to dostarczyæ. Co¶ jak Sennheisery ze z³ot± wtyczk±.

--
Jasio
vfr vx etz

¦wiece NGK