¦wiece NGK

Data: 2009-03-06 13:51:44
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
¦wiece NGK
Alti napisa³(a):
Zdarza³y wam siê padniête NGK?

3/4 precli zabija NGK. To chyba troche jak ze scigaczem.pl. Napisali na preclach ze NGK zle to znaczy ze zle i padaja. Ja od x lat tylko NGK i nigdy nic mi nie padlo przed czasem. A sprzety rozniaste. Ale ja to gupi jestem, a gupi to ma szczescie, nie?

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-03-06 13:54:24
Autor: Kuczu
¦wiece NGK
Kamil Nowak 'Amil' pisze:

[...]

Dbasz to masz...

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-03-07 09:32:29
Autor: zbigi
¦wiece NGK
Kuczu napisa³(a):
Kamil Nowak 'Amil' pisze:

[...]

Ale ze co? No nie mow, ze swiece trzeba wymieniac? Jakem kupil Sikorke 10 lat temu, to caly czas mam NGK (te same) i nic sie nie dzieje :)
4 lata temu kupilem nowe swiece z okazji wyjazdu na wschod ale jakos nie mialem sumienia ich uzywac - takie ladne sa i blyszczace i wogle...
:)

Data: 2009-03-07 08:31:34
Autor: Jasio
¦wiece NGK

U¿ytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" napisa³ w wiadomo¶ci news:gor6pb$bfp$1mx1.internetia.pl...
[...]

A mi pad³y dwa razy Denso, a NGK dzia³aj± jak dzia³a³y.
Znaczy kto tu jest g³upi? Ja, ¿e sprawdzi³em Denso czy Ty, ¿e nie sprawdzi³e¶?

Ale mówimy tylko o oryginalnych wyrobach. Skoro s± ludzie wierz±cy, ¿e co¶ mo¿e byæ nagle tañsze o 1/3 - to jest kto¶ sk³onny im to dostarczyæ. Co¶ jak Sennheisery ze z³ot± wtyczk±.

--
Jasio
vfr vx etz

¦wiece NGK