¦wiece i przerwa miêdzy elektrodami

Data: 2019-04-06 11:13:11
Autor: Peter
¦wiece i przerwa miêdzy elektrodami
Temat stary jak ja, ale mo¿e kto¶ mi przypomni o co w tym biega:

Benzyna 1.2

Fabryczne ¶wiece po 15tys wymieni³em na nowe -wg katalogu maj± pasowaæ, fabryczne mia³y odstêp 1mm (po wyjêciu) a nowe maj± 0.8mm

Przedtem na zimnym pali³ od strza³a a na ciep³ym gorzej, teraz odwrotnie, na zimnym zakrêci trochê d³u¿ej a na ciep³ym pali od strza³a.

czy to normalne zachowanie po wymianie ¶wiec czy te¿ wina odleg³o¶ci?
jakie bêd± ró¿nice je¿eli odleg³o¶æ jest mniejsza od zalecanej?

Kto¶ sie zna?

Data: 2019-04-06 11:44:28
Autor: ToMasz
W dniu 06.04.2019 o 11:13, Peter pisze:
[...]

ja bym co drug± ¶wiece ustawi³ 0.8 - co drug± 1.0. Który¶ cylinder zagada na zimnym który¶ na ciep³ym :)
ToMasz

Data: 2019-04-06 11:47:03
Autor: Irokez
W dniu 2019-04-06 o 11:44, ToMasz pisze:

Kto¶ sie zna?
ja bym co drug± ¶wiece ustawi³ 0.8 - co drug± 1.0. Który¶ cylinder zagada na zimnym który¶ na ciep³ym :)

A nie lepiej pój¶æ na kompromis i ustawiæ na 0.9 ?

--
Irokez

Data: 2019-04-06 12:06:34
Autor: Tom N
Irokez w <news:5ca8758b$0$536$65785112news.neostrada.pl>:

[...]

To niewiele da, trzeba mieæ dwa komplety ¶wiec, na zimny i ciep³y silnik i
odpowiednio zmieniaæ, ale komplet a nie co drug± :P

--
'Tom N'

Data: 2019-04-10 10:26:53
Autor: elmer radi radisson
On 2019-04-06 12:06, (Tom N) wrote:

To niewiele da, trzeba mieæ dwa komplety ¶wiec, na zimny i ciep³y silnik i
odpowiednio zmieniaæ, ale komplet a nie co drug± :P

A nie prosciej miec od razu dwa silniki?

--

memento lorem ipsum

Data: 2019-04-10 08:33:22
Autor: Mateusz Viste
On 2019-04-06 12:06, (Tom N) wrote:
To niewiele da, trzeba mieæ dwa komplety ¶wiec, na zimny i ciep³y
silnik i odpowiednio zmieniaæ, ale komplet a nie co drug± :P

A nie prosciej miec od razu dwa silniki?

Lepiej dwa samochody. Jeden do odpalania na zimno, a drugi chodz±cy non stop coby nie wystyg³.

Mateusz

Data: 2019-04-10 14:38:39
Autor: elmer radi radisson
On 2019-04-10 10:33, Mateusz Viste wrote:

Lepiej dwa samochody. Jeden do odpalania na zimno, a drugi chodz±cy non
stop coby nie wystyg³.

Na tak niekonwencjonalny pomysl nie wpadlem..

--

memento lorem ipsum

Data: 2019-04-06 12:30:26
Autor: Poldek
W dniu 2019-04-06 o 11:13, Peter pisze:
[...]

A tak bardziej serio to ustaw przerwê na ¶wiecy na zalecan± przez producenta silnika. Je¿eli fabrycznie mia³y 0,8, to daj 0,8. Jest do tego prosty przyrz±d.

Data: 2019-04-10 09:22:48
Autor: miumiu
¦wiece i przerwa miêdzy elektrodami

A tak bardziej serio to ustaw przerwê na ¶wiecy na zalecan± przez
producenta silnika. Je¿eli fabrycznie mia³y 0,8, to daj 0,8. Jest do tego prosty przyrz±d.

Czyli szczelinomierz i mlotek :P

--
Pzdr

Data: 2019-04-06 20:09:14
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  Peter pisze tak:

czy to normalne zachowanie po wymianie ¶wiec czy te¿ wina odleg³o¶ci?
jakie bêd± ró¿nice je¿eli odleg³o¶æ jest mniejsza od zalecanej?

Wina jest gdzie indziej ni¿ w ¶wiecach poniewa¿ w swoich samochodach zawsze zlewa³em temat ¶wieæ a zapala³y od pierwszego strza³a. --
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger