¦wiece irydowe

Data: 2012-11-21 06:41:28
Autor: Piotr Klimek
¦wiece irydowe
W dniu ¶roda, 21 listopada 2012 10:37:24 UTC+1 u¿ytkownik Adam Wysocki napisa³:
Chcê zmieniæ ¶wiece w Hayce. Oryginalne to CR9E. Zastanawiam siê nad irydowymi, ale nie wiem czy w moim przypadku to dobry pomys³. Mam do pracy 3 kilometry w jedn± stronê, wiêc odpalam moto, trochê grzejê (bez ssania, nie jest potrzebne), jadê i po paru minutach wy³±czam, wiêc na co dzieñ raczej nie ma samooczyszczania.

Ja mam do pracy 3,5km i nawet by mi siê nie chcia³o wytaczaæ motocykla z gara¿u na taki dystans :) P.S. testuje interfejs googla do usenetu, bo interia przesta³a zasysaæ posty z innych serwerów.

Data: 2012-11-21 14:43:23
Autor: AZ
Åšwiece irydowe
On 2012-11-21, Piotr Klimek <pklimek@gmail.com> wrote:

P.S. testuje interfejs googla do usenetu, bo interia przestała zasysać posty z innych serwerów.

Dziala, tylko "lam" linie recznie bo gugiel wrzuca w jednej linijce :-)

--
Artur
ZZR 1200

¦wiece irydowe