Swiece zaplonowe: Od czego zalezy ich zuzycie?

Data: 2009-07-17 13:21:26
Autor: Kuczu
Swiece zaplonowe: Od czego zalezy ich zuzycie?
michal pisze:

Z czego musialy by byc wykonane/jakie miec warunki pracy zeby mogly przezyc powiedzmy 200kkm?

Nie widzialem jeszcze takich ktore by, w zalozeniu, mialy wytrzymac takie przebiegi. Niektore samochody maja wymiane swiec co 100 kkm ale za to swiece sa duuuzo drozsze niz normalnie. Na ogol platynowe lub irydowe.

Nizsze/wyzszy ladunek na wyladowanie?

Odpowiednia iskra jest potrzebna do zaplonu. Tego sie nie dobiera pod zywotnosc swiecy a pod zywotnosc silnika i jego sprawnosc. Swiece to element eksploatacyjny i z gory sie zaklada ich wymiane.

Nizsza/wyzsza temp pracy?

j.w.

Jedyne z czym sie kombinuje to sama konstrukcja swiecy i jej material oraz niezawodnosc ukladu zaplonowego i ukladu zasilania. Nie mozna rozpatrywac zywotnosci swiec w oderwaniu od calego srodowiska w ktorym one pracuja.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-07-17 13:29:19
Autor: de Fresz
On 2009-07-17 13:21:26 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> said:

[...]

Jak środowisko, to jeszcze chyba poprawny skład mieszanki przez cały czas, nie?

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-07-17 13:29:57
Autor: Kuczu
de Fresz pisze:

Jak środowisko, to jeszcze chyba poprawny skład mieszanki przez cały czas, nie?

A uklad zasilania to co to ?

Data: 2009-07-19 09:59:39
Autor: olob kowalski
Kuczu <qczu666@gmail.com> napisał(a):
michal pisze:

> [...]

Jedyne z czym sie kombinuje to sama konstrukcja swiecy i jej material oraz niezawodnosc ukladu zaplonowego i ukladu zasilania. Nie mozna rozpatrywac zywotnosci swiec w oderwaniu od calego srodowiska w ktorym one pracuja.

hej mistrzu od opowieci z mchu i paproci a jesteś w stanie sprawdzić czy dana świeca jest zużyta i należy ją wymienić czy twoja wiedza to to że po określonej liczbie kilometrów należy ją wymienić i już bo takie chodzą opinie? :)

Data: 2009-07-19 12:51:09
Autor: Kuczu
olob kowalski pisze:

[...]

Jak wolisz. Jak dla mnie to mozesz sobie zrobic nawet sam nowe swiece lub siedziec cale popoludnie nad kuchenka gazowa i wygrzewac stare smietniki.

Data: 2009-07-19 13:56:19
Autor: Jacot
"olob kowalski" <bolo1975@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

[...]

Zadaj sobie pytanie na czym polega lub moze polegac zuzycie swiecy.
(dla ulatwienia: nie na jej chwilowym zafajdaniu)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2009-07-19 19:32:36
Autor: olob kowalski
Jacot <jacot@meostrada.pl> napisał(a):
> [...]

Zadaj sobie pytanie na czym polega lub moze polegac zuzycie swiecy.
(dla ulatwienia: nie na jej chwilowym zafajdaniu)
przyznaję jestem ciemniakiem nie znam się na świecach i ich zużyciu ale proszę ciebie oświeć mnie mistrzu powiedz mi jak poznać zużycie świecy ale nie na podstawie jej przebiegu ale na podstawie jej gorszych parametrów i których nauczmnie ciemniaka wielki mistrzu i znawco --

Data: 2009-07-20 07:22:00
Autor: gildor
olob kowalski pisze:
[...]

Matkobosko, zabrakło mi powietrza. Popsuły Ci się przecinki na klawiaturze?

--
gildor
9'99

Swiece zaplonowe: Od czego zalezy ich zuzycie?